{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
144 visninger | Oprettet:

Hvad er der galt med mange unge piger/kvinder? {{forumTopicSubject}}

https://ekstrabladet.dk/underholdning/filmogtv/er-hun-den-danske-kardashian/10004339

Jeg er simpelthen så uforstående overfor alle de unge piger/kvinder, som får lavet det ene og andet ved deres ansigt og krop.

Der er jo ikke engang tale om nogen som føler sig usikre på deres krop og udseende mere. Det er så grimt, og unaturligt at se på.

Mange gør det for at ligne en eller anden kendt person. Fx. Kim Kardashian, som har et smukt ansigt, men en abnorm bagdel, som kun via familiens realityprogram og rigdom, bliver anset som normal og skal efterlignes.

Det er sygt, og vanvittigt!

Hvor er ens personlighedstræk? Væk!

Hvorfor gøre sig grim, med trutmund og plastic her og dér i kroppen? Især i en ung alder?

Jeg vil ikke betale for når de bliver syge grundet dét.

Hvor får de pengene fra?

Hvorfor forherliger tv programmer disse fjolser?

Hvad vil du selv sige til dit barn/barnebarn ?

Hvad synes I/du?








Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er der galt med mange unge piger/kvinder?
  • #1   28. okt 2023 Cris

    ,Den der emne bliver vi bare nød til at droppe,, med mindre der kommer nogen unge som vil forklare hvorfor.

    Jeps, jeg tænker mit, og jeg ved ikke hvorfor, dog har jeg en ide.

    Kløften imellem de unge og voksne bliver større og større, og vi kan kun lytte til hvorfor, men det er os som skal lytte. smiley



  • #2   29. okt 2023 Nej, jeg synes ikke helt vi skal droppe det. smiley

    For rent faktisk er det også ældre over 50 år, som vælger nøjagtig samme fremgangsmåde som de unge, og samme operationer.

    Ikke mindst lægger de mange operationer en stor byrde på vores sundhedssystem.

    For rigtig mange 'skønhedsoperationer', går galt, enten fordi man er taget til udlandet for at få det billigere, men også her i DK, er der steder hvor det er billigere og så går galt.





  • #3   29. okt 2023 Cris7. Jojo jeg kender da en del kvinder der har en god stor røv og det har ikke kostet dem noget - husk den gode sorte humor smiley

Kommentér på:
Hvad er der galt med mange unge piger/kvinder?

Annonce