{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.357 visninger | Oprettet:

Hvor er nogle mennesker onde!! {{forumTopicSubject}}

Ja, her kommer en opsang til jer fordomsfulde mennesker herinde på Baboom, og i ved udemærket godt selv hvem i er..

Jeg læste lige i forrummet der reklamerer for den nye gruppe for bøsser og lesbiske..
Hvad har i imod de mennesker? Hvorfor skal i chikanerer dem? hvorfor kan i ikke bare lade dem være og lave en gruppe hvor de kan mødes og MÅSKE tale om det at blive udstødt af jer mennesker som stadig lever indenfor middelalderens grænser..

Vi lever i år 2007, tag dog lige og følg med i tiden, og tag dog og se lidt mere positivt på det her..

jeg kender en del homoseksuelle og så vidt jeg ved har de aldrig overfaldet nogen hetroseksuelle mennesker før, så klap lige hesten engang og kom over angsten for folk der er anderledes end jer selv...

Jeg synes nogen gange tonen herinde er lige lovlig streng overfor hinanden. er det så nødvendigt at svine andre mennesker til? det tænker jeg på..

Måske er nogen mennesker blevet stødt over min opsang og det beklager jeg meget, og i er velkommen til at brokke jer til mig over det hvis det er det i har lyst til.. men jeg måtte ud med det...

på forhånd tak til jer der ville læse denne opsang smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er nogle mennesker onde!!
Kommentér på:
Hvor er nogle mennesker onde!!

Annonce