{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
371 visninger | Oprettet:

Hygger sig {{forumTopicSubject}}

lidt tidligt at fejre EID på Nørrebro,?? en strejfet og en kvinde skudt, bander? Lidt mystisk måde at vise det på. Grisehaderne skulle så lige markere at Nørrebro er deres og så pløkker man så bare løs. Her er det nok ikke muligt at opdrive en god grise burger.

Grisestalden er fyldt så man bryder ud og markere og pisser i alle retninger. Nørrebro er no go for grisehandler Larsen eller pløkker man både ham og Kvik. De er så ikke de skarpeste knive i skuffen så de skyder bare vildt rundt uden at ramme sine egne eller andre bander.

Jammerligt - det er absolut tiltrængt at det kommer til træning, måske en tur til Syrien kunne gøre at de kan ramme nogle bander i stedet for tilfælde som sådan ikke giver mening.

Jeg kan så også mægle som en vi har her i kredsen, om at de bare mangler et ståsted en mening med livet - det er vores skyld fordi vi ikke har lært den at bruge en pistol - anbefaler en 9mm med et kryds i patronen, man kan også bore et lille hul og fylde det op med Nitro så skal i se sager - ingen arme ingen ben og ingen kager. Men desværre er de ikke de skarpe knive i skuffen så de er endda for dumme til at skyde deres fod af - jammerligt...måske de skal lære at pege ned mod fusserne og trykke af,det giver farve i gaden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hygger sig
  • #1   21. sep 2017 Polysl jeg må sige med få ord - mere politi og en hård straf for sådan ugerninger og ja hvis ikke man ønsker at bo i Danmark, vil jeg syntes de bare skulle smutte smiley

  • #2   30. sep 2017 Den eneste hårde straf der ville hjælpe bare lidt er udvisning ved første lovovertrædelse, for uanset hvor lange fængselsdomme man giver vil der altid stå 2 idioter klar til at slås om pladsen, når der er en der ryger ind og ruske tremmer..

    Og udvisning hvordan grejer vi så lige den når mange af dem er født her i landet og har dansk pas, så på papiret er de reelt Danskere lige så vel som du og jeg.. Medmindre vi indføre nogen racelove som vi kender dem fra Tyskland i 30'erne ! Og den vogn tror jeg alligevel vi får mere end almindeligt svært ved at få flertallet ( og omverdenen ) med på. Uanset hvor pænt man så en formulere dem på papir tror jeg ikke den slags bliver spiseligt for dem der skal godkende i sidste ende..


  • #3   30. sep 2017 Enig Thomas

    Vi kan ikke smide fødte danskere ud med dansk pas, men de andre som er indblandet som ikke er født her og har danske statsborgerskab kan i visse tilfælde få det frataget og udvises.

    Men selv en udvisnings dom kan ikke effektures hvis de udvises til et land i krig. Så man sidder lidt fast som rets indstands og eneste mulighed er bare at smide dem i fængsel og når de kommer ud så køre det hele om igen.


  • #4   1. okt 2017 Jeg kan ikke forstå, hvorfor det ikke kan ændres, det at have dansk statsborgerskab med anden herkomst burde ikke være til livstid.

  • #5   1. okt 2017 HM der findes jo mange der bare vil leve sammen med os andre også med anden herkomst end dansk og jeg hygger mig nu meget godt med dem der gerne vil Danmark det godt smiley

  • #6   6. okt 2017 Ja, Leon, men der er heller ikke nogen problemer med dem, som vil Danmark det godt smiley

Kommentér på:
Hygger sig

Annonce