{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
103 visninger | Oprettet:

Jubeltossen Yahya igen {{forumTopicSubject}}

Han er vel dårligt fået smagt friheden igen, før han straks starter sine trusler og tilsvininger.
Nu efterforskes han endnu en gang af politiet, for gud ved hvilken gang.

Tænk hvad den klovn har kostet det Danske samfund indtil videre. Det er skruen uden ende. Han fortsætter ufortrødent i samme kriminelle løbebane, og han mener nok det er ham der er rigtig på den, og alle andre forkert på den.
Jeg gad nok vide om han har tabt småkagerne.
Hvad kan man stille op med ham, kan han kyles ud af landet, eller ender det mon med at han bliver likvideret?

http://ekstrabladet.dk/112/yahya-hassan-amok-paa-facebook-nu-undersoeger-politiet-sagen/6774998

Kommentarer på:  Jubeltossen Yahya igen
  • Markgreven
    Markgreven Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 12 Følgere: 56 Emner: 71 Svar: 4.676
    #1   11. aug Jeg havde da håbet idioten stadig sad i fængsel....

• #2   12. aug Manden burde være på en lukket afdeling.

• #3   12. aug Nææh, han burde smides hjem til der, hvor han kommer fra, sammen med hele familien, hvad skal vi dog bruge dem til, de vil absolut ikke det danske samfund noget godt, han har allerede kostet for meget

• #4   12. aug Det klogeste ville være at man fik nogen til at nedlægge hans konto på youtube og et forbud mod hans navn så konto ikke kan oprettes - løbende lukninger af hans andre mulige profiler.

• #5   12. aug Debut: YAHYA HASSAN. Gyldendal, 2013.

Litteraturpriser: Politikens Litteraturpris, 2014.

Han startede op som en meget stor digter, som utrolig mange faldt for.

Originalen troede jo han kunne gå på vandet.

• #6   13. aug Han blev beskyttet af PET, under hans besøg og provokationer i div ghetto områder, og så skider han højt og flot på det bagefter, og drikker sig fuld, tager stoffer, kører bil påvirket, flygter fra politiet, skyder folk, og bagefter står divaen gudhjælpemig og giver andre skylden, og truer andre?
    Måske "poet", men han kan efter min mening finde et andet land at leve i, og skrive sin lokumspoesi og bræge lystigt op der. Så vil jeg jeg oddse på at han ikke overlever ret længe.

Men noget jeg så slet ikke forstår, er de afstumpede tosser der ser op til ham, og lovpriser hans hjernedøde gerninger. Han er jo bare en hashpåvirket tegning, uden turban.

• #7   13. aug Hvad værre er at han citerer sine digte på samme måde en imam citerer koranen og så kalder hans sig islam kritiker - mystisk person.

Kommentér på:
Jubeltossen Yahya igen