{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
281 visninger | Oprettet:

Kong Henrik {{forumTopicSubject}}

Nu må det snart være nok. Godt nok er jeg ikke vild med et Kongehus.
Men denne starut er sgu for langt ude,
Hvad i alverden bilder han sig ind, at kalde adronning Margrethe for en NAR. og så offenligt.
Det er ude over alle grænser.-For en skide titel, sådan et pattebarn.

Kommentarer på:  Kong Henrik
  • #1   8. aug Han er bare en skide franskmand har aldrig kunne li ham

• #2   8. aug Prins lokum kalder ikke Dronningen for en NAR, det er hans udlægning at Dronningen behandler ham som en NAR - nu er der jo masser eksempler at han har opført sig som en NAR igennem tiderne og hans naragtige måde at være på stopper kun når han bider i vin stokkende under jorden.

Men bær over med ham, det er for sent at indlægge ham på den lukkede afdeling i Middelfart så vi må trækkes med Prins Fodbold lidt endnu.

• #3   8. aug Jeg har set og hørt interviewet med Prins Henrik på Se og Hørs side.
    Det er jo ikke til at holde ud!
    Kongehuset bliver snarest nødt til at melde ud, at prinsen er tiltagende syg - dement. Alt andet er uværdigt for alle parter.
    Og, selv om Prinsen genererer clickbaits og overskrifter nok til flere års forbrug, så skal medierne prompte stoppe med at give ham mere taletid.

• Michael R
    Michael R Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 88
    #4   8. aug Hun behøver da ikke " gøre ham til en nar " Den klarer han da selv til UG

• #5   8. aug Det gør ikke noget, at han har tale tid fra Frankrig og til Danmark, vi er slet ikke så dumme i Danmark og har fundet ud af, at Henrik ikke mere skal tages seriøst, vi vil glæde Margrethe + familie at ignorere ham fremover, lad ham hvile i fred, han bliver måske Konge i næste liv

• #6   8. aug PS.
    Manden har givet mig myrekryb og har fået mig til at krumme tæer fra dag et! Jeg har alle dage været til seje vikinger og ikke til franske påfugle!

Men jeg har ondt af familien! Det er ikke nogen spøg at have en dement i familien. Man skal virkelig, virkelig have elsket personen, før demensen satte ind, for at kunne blive ved med at bære over med vedkommende. Selv da er det umådeligt svært!

• #7   8. aug Kunne du godt fra dag 1 gennemskue ham - det kunne jeg ikke, men du har nok ret i, at han fra dag 1 havde håbet på, at han nok ville vinde og blive konge med tiden, tænk at det kan være så svært at forstå, at sådan er reglerne ikke.

• #8   8. aug #7

Hvis spørgsmålet var til mig: Nej, jeg har ikke som sådan kunnet gennemskue ham fra dag et. Det er først sket i de senere år.

Det var-er hans type og hele hans adfærd, der var-er mig så inderligt imod!
    Jeg håber, at Dronningen har været lykkelig undervejs!

• #9   8. aug At give ham konge titel er meget omstændigt da det kræver en ændring af grundloven - fjolset har ikke fattet en skid af vores system men bare være omtåget af sit sure rævepis.

• #10   8. aug Indtil videre har vi et Kongehus med meget få skandaler, men jeg synes ikke Margrethe fortjener det her.

• #11   8. aug Margrethe bør abdicere, ikke på grund af klovnen Henrik, men for at vi kan få en frisk start med en ægte konge med en smuk dronning Mary.

• #12   8. aug Ja, vi er så heldige, at vi får en ualmindelig smuk dronning, hun er helt speciel, tænk at være så smuk helt naturligt. Men jeg tror ikke det sker, Margrethe vil dø som dronning, men hun fortjener ikke, at have så mange problemer på hendes gamle dage.

Men vi har Frederik i udsigt og han skal nok gøre det godt sammen med smukke Mary, min fornemmelse er, at de er ret populære rund omkring og ude i den store verden - Udover Mary er smuk, så har hun også en super hjerne

• #13   8. aug Men Margrethe kan leve 20 år endnu, og så får vi en gammel konge og en dronning der sikkert heller ikke er så flot mere, som hun er nu...... Er det rimeligt?

Hun har siddet på tronen siden 1972, er det efterhånden ikke nok?

Nu har jeg hørt så mange af hendes nytårstaler, ja dem alle sammen, men kun en sidder rigtigt fast, det var da hun kaldte os "dumsmarte", hun har vist heldigvis ændret mening siden hen, så det var hende der var dumsmart.

• #14   8. aug Ja, det kan Margrethe i realiteten godt, men det tror jeg nu ikke hun gør. Margrethe har nok ikke så mange år tilbage, og jeg har en fornemmelse af, at hun har lovet Frederik noget, uden at jeg naturligvis ved det - og hun ved, hvem der overtager hendes stol, og mon ikke hun er stolt af det.

Dog kan jeg slet ikke se noget Henrik i Frederik og Joachim - Frederik ligner Morfar og Joachim ligner Margrethe, det er det, mine øjne ser

Og jo, jeg husker også denne bemærkning, dog irriterer det mig, at jeg ikke kan huske årstallet

• #15   8. aug 1984.

• #16   8. aug Er det virkelig så mange år siden, det er helt utroligt, men jo, jeg er også sikker på, at Margrethe har ændret mening, det er heldigvis tilladt .....

• #17   8. aug Ja, - J.O. Kragh er jo berømt for at ændre standpunkt.

Jeg havde sådan set heller ikke haft noget mod indvandringen, hvis danske mænd kunne gifte sig med muslimske kvinder, og det ikke kun var muslimske mænd der kunne gifte sig med danske kvinder.

Helt på linje med de polske kvinder der kom til Lolland, eller hollænderne der kom til Amager, og fandt danske mænd, eller mænd der fandt danske kvinder, det er her det halter i min optik.

• #18   8. aug J.O. Kragh var en dygtig politiker, men han havde et stort problem, men sørgede for, at vi kom ind i EF.

Ja, jeg har nu ikke nogen ønsker om at gifte mig med muslimske mænd, for det fordrer, at jeg skal konvertere, ikke tale om, jeg vil have en dansker.

Men kan du se dig selv med en muslimsk kvinde - det handler om deres kulturarv, de må ikke gifte sig med de vantro.

• #19   8. aug Søde skat....

Det der er problemet, er, at vi nu har 500.000 muslimer i Danmark.
    Deres mænd må gerne gifte sig med danske kvinder og give dem en Hijab på, men deres kvinder er utilgængelige for danske mænd, og jo, mange af deres kvinder er da smukke, men vi skal holde nallerne fra dem, ellers går det helt galt, og man risikerer en overskåret hals.

Man behøver ikke være en ørn til matematik, eller kunne løse anden grads ligninger, for at kunne se, hvordan det her ender.

• #20   8. aug Ja, jeg synes også, der er mange smukke muslimske kvinder, det kan jeg godt se, men jeg ved ikke hvor mange danske kvinder, der lige falder for den slags, jo nu skriver jeg noget, jeg godt kan blive huuuet ud af, det er dumme tøser, der er vild med hættetrøjer - og var det i dag, jeg så en overskrift på EB, med en 15 årig pige, der havde konverteret til ISLAM, hvor forældrene ikke kunne gøre noget, hvor er jeg glad for, at jeg KUN har drenge, jeg ville være mere en dybt ulykkelig, hvis det var min datter.

Jeg tror, der går flere generationer endnu, før det problem bliver løst, desværre.

• #21   8. aug Jo jo, problemet skal nok blive løst, det er når Danmark bliver muslimsk, og vi danske kristne bliver jagtet som kopterne i Egypten.

Til den tid har jeg heldigvis ligget i graven i mange år.

• #22   8. aug Ja, det har jeg forhåbentlig også, vores børn også og måske børnebørn, det er ikke gode udsigter, sammenholdet er stærkt blandt muslimer, men jeg kan godt tvivle på de kristne, det er mere end før, vigtigt at vi holder fast på vores kultur og traditioner, ellers mister vi os selv.

• #23   8. aug Så længe danske piger har lyst til være sammen med muslimske mænd, så er der ingen vej tilbage.....

Undskyld mit udtryk, men de er ludere og landsforrædere.

• #24   8. aug Det er lige præcis den samme mening jeg også har og ved du hvad, det har muslimske mænd også om de danske piger, de er mere end dumme, ingen intelligente piger/kvinder kunne drømme om det, for de ved, hvad det indebærer.

• #26   8. aug Hr. Markgreve . det har vist nok været sagt før. Så blev det lavet om til Ulykkelig kærlighed.. Jeg har set en i Roskilde.

• #27   8. aug Du har ret Ron.

Jeg ved godt du bor langt væk fra Danmark, men du har vel ideerne om hvad der sker her i disse år.

Hvis en dansk pige falder for en muslim med brune øjne, bør hun simpelthen have tæsk.....

Sorry jeg mener det sgu!!!!

• #28   8. aug Vi kan nok nøjes med en andengrads ligning.

Vi snakker om hvad vi har, ca, 500.00 muslimer.
    Vi snakker om hvad der kommer ind om året.
    Vi snakker om fødedygtighed.
    Vi snakker om danske kvinder der gifter sig med muslimer.

Jeg behøver ikke engang lave ligningen her, men om ca. 50 år, er Danmark muslimsk.

• #29   8. aug

Jeg følger meget nøje med i hvad der foregår i Gamle Danmark.
    Man ved jo aldrig hvad der sker i Verden,
    Men så er vi nok væk.

• #30   9. aug Nu behøver jeg jo ikke at tage stilling til sammenhørighed med nogen fra en anden kultur. -- Da jeg jo ikke har nogen børn, født og opvokset i 30 erne. Det var en anden tid.
    Jeg har lige læst det du kom med Ole. vedr. N.Khader og Bente Dalsbak.
    Det var et godt indlæg, og gav noget at tænke over. Meget modigt må man vist sige.
    Men her røg vi vist ud på et sidespor.
    Det er jo Kong Henrik, dette drejer sig om. Jeg kender ingen Franskmænd. Så hvordan det er være gift med en, er svært at udtale sig om.
    Men jeg kender til de Kanariske som jo tilhører det Spanske.
    Vi har mange venner blandt dem,som i jo ved og som jeg har vist billeder af.
    Hvad trofasthed angår. Ser det for os ud til at kvinderne er de mest trofaste.
    Mændene tager meget let på det.
    Alligevel tror jeg at jeg kan udtale mig om, at det ville være svært at danne par med en Kanarisk Kvinde. De kan nemlig være lige så anderledes i Kultur,som en Muslim. hvilket jeg aldrig kunne finde mig i.
    Men det er så let at sige aldrig. Indtil kærligheden banker på døren.
    Faderen til den unge pige som lod sig omvende. går en meget svær tid imøde. Og igen siger jeg så tak for at jeg ikke har nogen børn.
    Men vi - Bente og jeg har valgt en Kanarisk mand til vores arving, og det er nedfældet på papir. Det er en mand vi stoler på. Han arbejder altid. Er ikke gift, og trods sin katolske tro, er han blevet steriliseret. Og det passer hans pige som også er kanarier fint.
    Så nu ved vi hvad vores penge en dag vil gå til.. For han er ved at opbygge et helt museum, han samler på antikke Motorcykler. køber gamle og får dem totalt renoveret, jeg er nogen gange helt misundelig. for det er mest fra 50erne,hvor jeg også var motorcykel-tosset. Alle dem jeg elskede. Det er sjovt at gense dem i live. de står som fabriksnye. og er alle indregistrede..
    Så sådan kan det gå . Man har et standpunkt til man tager et nyt.

• #31   9. aug Hvorfor skal antallet af muslimer næsten altid overdrives, efter det her er der ca. 260.000 i DK.

https://www.religion.dk/religionsanalysen/hvor-mange-indvandrer-lever-i-danmark

De 260.000 fylder alt for meget, men for mig er det ødelæggende for alt når overdriver, det oplyste antal fremmede i Danmark er 5-600.000 men de er heldigvis ikke muslimer alle sammen.

• #32   9. aug Sådan er det bare - det er typisk Dansk Ole.. Men os der har haft en Kugleramme i skolen. har lært at trække fra. hæhæhæ
    sådan så vores ud. i skolen.

Kommentér på:
Kong Henrik