{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Konvertit {{forumTopicSubject}}

Konvertit Saliha Marie Fetteh siger det som står for danske kvinder ikke er at eftertragte - hun mener at det er ok med en karriere men der lurer i måden der skrives på at hun faktisk hellere skulle blive hjemme og lade sig forsørge.

Konvertitter har jeg altid ment at de er værst som sammenligning med tidligere rygere som total bliver næsten anarkistisk imens deres lorte bil oser resten af befolkningen lige ud i fjæset.

Dobbeltmoralen er så tyk at den kan smages som at få en cola med is fra Mcdonalds som indeholder lort fra en idiot som ikke har vasket deres hænder.

Den kælling skulle have ...så hun fløjter revilien

http://www.bt.dk/politik/konvertit-til-danske-kvinder-jeres-liv-er-ikke-vaerd-at-eftertragte-og-i-betaler


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konvertit
  • #3   23. jul 2017 Jeg synes, der er noget om det SMF slår på. Vi har i vores moderne samfund/familie bragt os ud i noget, som har vist sig ikke holdbart. Hvorfor bliver stort set hver 2. af os skilt ??, hvorfor er der så mange børn, der mistrives, er ulykkelige, stressede ??, hvorfor er der så mange mænd, der begår selvmord, hvorfor er der så mange kvinder, der søger krisecenter ??

    Det er fordi, vi lever i en tid med karriereræs, det gælder M/K, alt skal vi nå, alt skal vi have, det hele skal være perfekt, om vi trives med det eller ej, og kan vi ikke opnå det, bliver vi skilt, og børnene er taberne.

    Jeg mener ikke, at kvinderne skal bankes tilbage til kødgryderne, men jeg kunne ønske mig, at der ville være plads i samfundet til, at vi kunne få lov til at passe vores egne børn, de 10 1. leveår af børnenes levetid, og vi derefter kunne komme tilbage på arbejdsmarkedet uden problemer, så ville vi få nogle harmoniske børn og et godt sammenliv, naivt ?? - det mener jeg ikke.

    I den muslimske verden er der stor forskel på mænd og kvinder, mange af disse kvinder, har ingen problemer med den forskel, hvor mænd for lov til at være mænd og kvinder får lov til at være kvinder.

    Jeg tror, mange kvinder higer efter noget mere maskulint, vi er gået hen og blevet så ens, at vi nærmest er nød til at trække bukserne ned for at kunne finde ud af, hvem der er hvem, så det kunne være, vi skulle begynde at tænke lidt over, hvad vi egentlig har gjort ift ligeberettigelse vi begyndte at arbejde på i 70'erne, måske er det derfor vi ser en del danske konvertitter, at det er en stor del af grunden. Mange danske mænd, ved heller ikke, hvad ben de skal stå på ift kvinder og det kan jeg faktisk godt forstå.


  • #5   23. jul 2017 Konvertitter er som regel grimme, det er fordi ingen danske mænd gider dem.
    Pak dem gerne ind i burka, så slipper vi for at se på deres grimme ansigter.


  • #6   23. jul 2017 FHHH - det har du fuldstændig ret i, det kan kvinder bare gøre. Men det kunne hjælpe på det, hvis det var kutyme at gøre det, og så kunne den evt. deles forældre imellem 5/5.

    Der ville være mega mange 1000 kr at spare, børneinstitutioner, transport frem og tilbage fra job, måske bil nr 2 osv., det er et prioritetsspørgsmål mht økonomi, men sikkerheden i at vide, der er et job til dig, når du har passet dine børn, opdraget dem og givet dem en tryg start på tilværelsen, ville været godt for familierne på alle tænkelige måder.


  • #7   23. jul 2017 <Jeg har også fuldt respekt for dem som vælger at være hjemmegående, Problemet er jo at folk vælger at ville det hele og så er der ikke råd til at hun går hjemme.Hvor er nøjsomheden blevet af,?

  • #8   23. jul 2017 #7 - ja, og så er der skilsmisse i luften, i dag vælges alt det materielle og status symboler, alle skal altid være på forkant med alt det nye, ellers er du ude, rædselsfuldt smiley

  • #9   23. jul 2017 #5 - Alan, en Burka er ikke klædelig, tøj skaber folk smiley

  • #10   23. jul 2017 Måske skulle vi bare futte dem af på Sankt Hans bålet, så var problemet løst.

  • #11   23. jul 2017 Jetset

    Prøv at overleve som tøj designer i et muslimsk land, det må edder mame allah være svært.


  • #12   23. jul 2017 Markgreven

    Året kollektion er asbest så den dur ikke.


  • #13   23. jul 2017 Ja, de designer duge, gardiner og væver smukke tæpper - men trods den grimme Burka, så bliver kvinderne voldtaget alligevel, utroligt ikke smiley

  • #14   23. jul 2017 Burkaen er ikke grim nok jetset så de burde stene designere

  • #18   24. jul 2017 FHHH - nu mente jeg økonomien i div. familier og ikke på landsplan. Hvis der nu var flere, der kunne tænke sig det, ville der være legekammerater, jeg har da aldrig gået i institution og mener, jeg fungerer helt normalt.

    Jeg var selv priviligeret, da mine 2 guldklumper var små, jeg gik hjemme de første 10 år af deres opvækst og jeg ville ikke være foruden, der er så meget man går glip af, når man har travlt med at sende dem i institution og mine 2 guldklumper fungerer også helt normalt, de kunne gå i privat legestue, hvis de havde lyst og ellers havde de hinanden + legekammerater i nabolaget, da de blev lidt ældre. Jeg ved godt, at jeg var heldig, at kunne få lov til at præge dem, de kunne mærke i skolen, at de ikke havde gået i institution, og jeg tænkte, gud, de har nok taget skade så, men nææh næh, de råbte ikke højest, men var gode til at koncentrere sig, de behøvede ikke at råbe + så mange andre ting. Der var en del, som måtte undværes, det er klart, men jeg synes prioriteringen var det værd.

    Det var ikke svært for mig, at vende tilbage til arbejdsmarkedet. Jeg kunne unde alle, der ønske at stifte familie at gøre det samme, vores børn er kun til låns smiley


Kommentér på:
Konvertit

Annonce