{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

Fly logik {{forumTopicSubject}}

Jeg har aldrig forstået det at man sidder og venter til at boarde et fly og så får alle besked om at boarde.

Folk vælter rundt og ind i flyet - i stedet for at tage det i etaper med at fylde op fra starten så folk ikke vælter rundt i flyet.

Dem med sæde nummer xxxx er først og så derefter så undgår man det virvar som der er hver gang. De får tid til at lægge deres bagage op indtil næste hold kommer og så er de jo siddende når næste hold kommer. Er det svært?


Kommentarer på:  Fly logik
  • #2   16. jun 2017 Det er der sørme også rigtig mange flyselskaber som har fundet ud af. Så mist ikke modet. Jeg er dog en af dem som altid stiller mig op til gaten som en af de sidste, hvis ikke det går efter numre. Så kan de tosse rundt og komme på plads inden jeg kommer om bord 😀

  • #3   17. jun 2017 Fox det gør jeg også for jeg gider ikke at folk træder mig over tæerne, jeg ved ikke hvorfor folk har så travlt og maser rundt.

  • #4   17. jun 2017 Det er det samme ved udstigning, alle maser ud i gangen og bliver mast af dem der skall finde bagage.....jeg bliver siddende.... smiley

  • #6   17. jun 2017 Udstigning kan ikke logistisk gøres noget ved, men det kan man ved indstigning men en ting er teori andet praksis.

    Jeg har så ikke oplevet nogen logistik ved indstigning og jeg har da rejst i mange år, jeg kan ikke huske hvor mange jeg har været med fly men det er flere hundrede hvis man tæller tur/retur.


Kommentér på:
Fly logik

Annonce