{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemløs mands forvandling
  • #1   18. mar 2017 Tror det er en mediestunt, og hvor har han fået tænder fra.?

  • #2   18. mar 2017 Ja jeg lagde også mærke til tænderne, der pludselig kom på?
    Men alligevel ikke urealistiskt eksempel, sikkert mange hjemløse, der kunne forandre sig hurtigt.
    Men stadigvæk, det er jo kun udseende. Hvad med det indre..Også vigtigt ik`?


  • #4   19. mar 2017 Kirstine

    Det er 2 kampe eller flere for en hjemløs at forandre sig udvendigt og indvendigt og som de fleste er de ukvalificeret med hensyn til et job. Nogle elsker det frie liv - ikke at være en del af en normal hverdag.


  • #6   19. mar 2017 ja da Ole

  • #7   19. mar 2017 #3 - det kunne jeg godt tænke mig at besøge, ikke langt fra min fødeby.

    Kirstine, jeg får desværre ikke meget ud af dit link. Men rigtigt, der er også forskel på de hjemløse, nogle vælger selv den livsstil og andre kommer desværre i situationen, hvor det ikke er selvvalgt, de danske hjemløse vil jeg gerne støtte.


  • #9   19. mar 2017 Hvor ser det lækkert ud og hjertevarmt, sådan er vestjyder smiley

  • #10   19. mar 2017 Ærgerligt det ikke ligger på Sjælland.... smiley

  • #11   19. mar 2017 Har lige været forbi Møltrup, det er da et fantastisk sted, smukt og en masse dejlige aktiviteter, maden ser også god ud.... smiley smiley smiley


    profilbillede
  • #12   19. mar 2017 Jord til bord er nok det mange foretrækker - jeg gør. Mine kød/grønsager køb foregår hos en lokal bonde selvom man skal køre lidt efter det. Intet er sprøjtet, kødet er ikke pumpet med salt og vand og e-nummer - jeg har nu 2 kødfrie dage om ugen som gør at man kan kræse lidt i Weekenden med bedre kød og lidt dyrere men i realiteten udjævner det sig med 2 kødfrie dage.



  • #13   19. mar 2017 ps...

    og med hensyn til madspild så er her en nultolerance i mit hjem, for hvorfor smide penge ud af vinduet når man kan lave en mad ud af køleskab overraskelse? Det er bare viljen og overblikket som nogle mangler. Hvis man kigger på at man først beskattes af sin løn, den mad du køber, og andre ting. Og samtidig smider flere folk mad ud for mere end 6000 om året. Jeg hader spild af penge - ikke fordi jeg er nærig men fordi det økonomisk giver mening at lave et budget som betyder mere kontrol over de ting som ikke er langtids holdbar.


  • #14   19. mar 2017 Du er vist en kontrolfreak smiley

  • #15   19. mar 2017 yep jetset men når det kommer til kvinder så er de en variabel - shit smiley

  • #16   19. mar 2017 Det er det, som gør det spændende smiley

Kommentér på:
Hjemløs mands forvandling

Annonce