{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Slået ned af "indvandre" bande {{forumTopicSubject}}

Et ungt par på 23 og 24 år sad og spiste Pizza da de blev passet op af en kultur beriger, som spurgte om der var gris på gaflen?, ja sagde hun hvorefter han slog hende i ansigtet, kæresten kom til hjælp hvorefter 5 eller 6 glade unge mænd af tvivlsom herkomst og intelligens, og overdængede kæresten med slag.

Pigen har mistet hørelsen, og man ved ikke endnu om hun får den tilbage, desuden blev der taget kvælertag på pigen.

jeg kan næsten ikke få armene ned af glæde over den kultur berigelse fra både 1-2-3 generation som render rundt som "betjente" og skal bestemme at man ikke må spise svin. Måske fordi de som overfalder også er nogle svin.

Det vides ikke om de lige har været i Moskeen i Århus og blive tanket op så de er klar til at banke løs i Silkeborg for man laver ikke lort i deres egen by.

Jeg er helt sikker på at der er nogen halal hippier som forklare at de bare er nogle misforstået unge kære mennesker som har et lavt selvværd fordi danskere ser ned på dem og deres religion. Det er det man høre hele tiden fra den side, og igen kan man betvivle om de er intelligente.

Måske man skulle lave en mod gruppe som angriber i basarer og klasker alle som sidder og spiser lam og drikker cola. smiley

Jeg er af den mening at sker der ikke noget fra politisk side eller fra polititoppen så får vi en borgerkrig med selvtægt grupper, de slår en dansker vi klasker 10 kultur beriger.

//Kilde Silkeborgnyt.dk

http://silkeborgnyt.dk/nyheder/2017/03/13/pizza-spisende-par-overfaldet-af-bande/


Nærlokale nyheder til Silkeborg og omregn
Læser du heller ikke den fysiske avis mere, så kan du på Vores Silkeborg få alle opdaterede nyheder fra lokallivet i Silkeborg. Det glæder alt fra den lokale sportsklub til artikler om de dyreste villaer i byen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slået ned af "indvandre" bande
  • #1   14. mar 2017 Havde der da så bare været ananas der var på den pizza, så var deres opførsel til at forstå.... , men bacon...??? smiley

    Nej.. spøg til side smiley smiley
    Håber at de finder Idioterne, banker dem godt og grundigt og smider dem i fængsel eller endnu bedre, ud af landet.. smiley


  • #3   14. mar 2017 Ja hvad ligner det også at spise svine kød i det offentlige rum, det er jo i den grad racistisk og en hån mod den tro de unge mennesker lever efter. smiley
    Det berettiger dem i den grad til at overfalde de formastelige, og der skal da være nok af folk til afstraffelsen en fem seks stykker er da det mindste, smiley
    (omvendt racisme) men det må man ikke nævne, det er et fy ord. smiley


  • #4   14. mar 2017 Det blir ikke sidste gang. Diskotekerne tar hævn. De udelukker nærmest sig selv med arabisk opførsel.
    Tror desværre det har lange udsigter med den gode tone kulturer imellem.


  • #5   14. mar 2017 Ingen tør blande sig, så jo selvfølgelig har det fundet sted, det er ikke første gang vi hører om lignende overfald.

    Det kan meget nemt ende i borgerkrig og så bliver det spændende at se, hvem der er på hvilket hold, der er ihvertfald mange, der har masser af undskyldninger for kulturberigerne.

    Men det er nok vores egen skyld, vi kan da også bare holde op med at spise svinekød, hvad er vi i grunden for nogle svin smiley smiley smiley smiley


  • #7   14. mar 2017 Alis

    har du belæg for påstanden om at danskere tvinger muslimer til at spise svinekød? For kan du bevise det så står jeg med stivpik foran borgen og går ind og viser hvad danskere har at byde på en pølse, - uanset indhold.


  • #10   14. mar 2017 Ingen tvinger en rød pølle ned i halsen på en muslim til børn fødselsdage, børn er i deres gode ret til at sige fra, så kan de æde alt andet. Det er da ikke raket videnskab.

  • #23   14. mar 2017
    Integration er at man lærer at respektere hinanden med hinandens forskelligheder, og hurra for de steder, hvor man gør det. Jr. Alis.


    Nej, det er det ikke, integration er at acceptere det land man har valgt, accepterer samfundet, kurturen og normerne for landet, så er der ikke nogen problemer, spørg dem, som godt kan forstå proceduren.


  • #25   14. mar 2017 Hende Alis er ikke virkelig...

    Hun er her kun for at provokere, intet andet!

    Hvor ville jeg ønske for Alis, og det ville hun sikkert også selv, at hun endte sit liv med en stor muslim pik i munden, og gerne med en fra Somalia, så kunne hun kvæles i den.

    Med hilsen til den so der kalder mig nazist i en anden tråd.

    Men det tager admins nok ikke højtideligt, nok mere dette indlæg.


  • #27   15. mar 2017 Claus.

    Selvfølgelig kan jeg finde det, men det er tidskrævende, for jeg kan ikke huske hvilken tråd det var i, og nogle tråde har mere end 300 indlæg, jeg vil også gerne have et liv, udover at skulle sidde og forsvare mig og bruge tid på Alis.


  • #28   15. mar 2017 markgreven

    Hvis du kan huske sekvenser fra indlægget eller overskrift eller sekvenser som du har skrevet som kommentar så er det meget hurtigt at finde via <Google.


  • #30   15. mar 2017 Jeg har også blokeret hende, men jeg er ihvertfald blokeret af hende, selvom hun har skrevet at hun ikke blokerer nogen, smiley

  • #33   15. mar 2017 Claus.

    Når jeg trykker på linket, står der at emnet ikke findes mere. smiley


  • #35   15. mar 2017 jeg havde det fremme men nu er det væk...underligt. man kan google det for det er stadig der resistent.

  • #36   15. mar 2017 Jeg kan heller ikke se linket. Men er der nogen der kan huske emnet og tråd starter.???

  • #39   15. mar 2017 Han har bare skiftet navn, men er stadig nazist/idiot... smiley

  • #42   15. mar 2017 Jeg mener nu ikke jeg har skrevet mere end 1 kommentar på hans nazi propaganda..... Så det er ikke hos ham.

    Mener heller ikke Alis har kommenteret ham.


  • #43   16. mar 2017 #39 - jeg giver Fister ret, han er da en stor idiot, godt at han er ude smiley

Kommentér på:
Slået ned af "indvandre" bande

Annonce