{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

FOA klager {{forumTopicSubject}}

For mig er det lidt plat at begynde at ynke de Sosuer som blev dræbt, det er sørgeligt at det sker men at skrive:Hvorfor får vores SOSUer ikke samme opmærksomhed som døde betjente?

Det er vel fordi politiet har et bedre netværk af organisationer, så det er da bare at komme i gang SOSUer, i stedet for at sidde og hykle over at ingen gider sætte fokus på dræbte SOSUer.

Hvor er det interne netværk eller organisationer henne? FOA kunne da bare komme frem i de sociale medier - men som jeg har læst det så var det kun nyheder som pointerede deres arbejdsforhold. Hvor er det sociale sammenhold? People Give A Shit åbenbart - til forkel for politiet og deres betjente og organisationer som gik ind og samlede penge så kæresten og deres 2 børn ikke kom i økonomiske vanskeligheder.

Man kan donere sig fattig som samfundsborger, til børn i Afrika med store maver, børn i Indien med store maver, krigs ofre, og andre ting som sker i verden. Vi kan blive ved så vi selv må sidde med en rafle bøtte - Det som FOA laver af stunt er jammerligt og meget dårlig info over deres egen interesse for at hjælpe deres medlemmer samt deres organisationer eller mangel på samme.

Jeg gider ikke store maver i Afrika, men min omgangskreds, familie, ingen her skal frygte at gå fra hus og hjem for vi hjælper hinanden - nærheden - i stedet for et eller andet ligegyldigt land som udsulter deres egen befolkning- hvad rager det mig? Sgu da ikke mit problem - skulle jeg bekymre mig over alt i verden så ville jeg blive sindssyg så valget er nemt at være der for din nærhed.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FOA klager
  • #1   10. dec 2016 Njarh alle dør jo på et tidspunkt 😣

    Med hensyn til lønforhold og prestige, er det relevant relevant at tale faget op. Der er mange ildsjæle, der er værd at hædre.
    Og som gør en forskel i hverdagen.


  • #2   10. dec 2016 ja nogen tidligere end andre, der er mange ildsjæle men så må de da selv tage hæderen op- gør de det?

  • #3   10. dec 2016
    vi kan starte med at værdsætte deres indsat med at give dem mere i løn. Ligeledes sygeplejerskerne de traditionelle kvindejobs.
    De har altid ligget urimeligt lavt, så skal de nok markere sig.


  • #4   10. dec 2016 <Mener ikke empati har noget med penge at gøre, mere at man er der for andre - støtter dem, hjælper dem, Hvor var støtten? Hvor var netværket? Hvor var alle andre i erhvervet.?

  • #5   10. dec 2016 Jeg vil give dig helt ret, Polysl, FOA er ynkelige, formanden burde jo gå foran, hvis han synes, der ikke er nok opbakning, støtte og sidst men ikke mindst beskyttelse af deres medlemmer. Jeg mener, de betaler over 1000 pr md., og jeg ved ikke, hvad de får, men formanden får nok en god løn smiley

  • #6   10. dec 2016 Jeg har ikke fulgt med i detaljer, hvis formanden ikke dur til noget, så find en bedre.
    Mimi Jakobsen er ledig! Hehe 😑


  • #7   10. dec 2016 Nå jeg tænker på de andre fagforeningsledere, så er FOA's lige til at lukke op og ......

  • #8   10. dec 2016 skide i

  • #9   10. dec 2016 Jeg forstår slet ikke, at de vil finde sig i ham og så betale så mange penge for ingenting, havde det været den gode gamle Preben Møller Hansen, så havde de nok haft nogle helt andre forhold til det bedre, han skulle nok sørge for, at de også altid skal være 2 og 2, som politiet eksempelvis.

Kommentér på:
FOA klager

Annonce