{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
288 visninger | Oprettet:

Filosofisk betragtning {{forumTopicSubject}}

Hvis man for langt tilbage i ens liv laver en dengang defineret fejltagelse som viser sig positiv senere i livet.

Kan man så kalde det en fejltagelse?

Et spørgsmål som bider i begge ender og som er selvmodsigende, mange har nok oplevet det fænomen - ting er ikke altid som de ser ud som flytter folk og ændre folk.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Filosofisk betragtning
  • #2   24. okt 2016 "Kan Kunne" er jo det valg man tager og senere tænker over at kunne gøre...

    Jeg er hel bevist med nutid og datid...som også indlægget drejer sig om.


  • #4   24. okt 2016 Kan eller kunne - så har man så bare taget et andet valg som igen måske i fortiden ses som dårlig men udvikler sig positivt.

  • #8   24. okt 2016 fedte

    Nu drejer det sig ikke om mig men om alle set lidt filosofisk....kan du ikke det så må du hente natpotten og i fyldt tilstand sætte den over hovedet.


  • #11   24. okt 2016 Næ bare noget som godt kunne blive en god tanke

  • #20   24. okt 2016 Og så faldt et godt emne totalt til jorden, Det var så den grammatiske time, ikke den filosofiske.
    Lidt ærgerligt, for emnet er godt nok. smiley smiley


  • #23   24. okt 2016 Vil alligevel prøve at tage del i den filosofiske tanke, om jeg har lavet så stor en fejltagelse og at det senere har vist sig at være en fordel.
    Jeg kan ikke erindre at jeg har lavet de store fejltagelser, men der er visse ting man kan reflektere over, hvad hvis jeg havde taget den anden vej, hvordan var mit liv så faldet ud, smiley
    Men hvis man er tilfreds med det man har er der jo ingen grund til at ruge over fortidens valg. Og jeg har altid været glad for mine valg, uanset de små og store Bump der har været undervejs. smiley


  • #24   24. okt 2016 De er fandeme utrolige, de to gamle tosser... smiley

    "Den man tugter elsker man": sagde man i gamle dage.
    Kunne de tænkes at de to, Fedte og Curt, i virkeligheden er lidt lune på hinanden?? smiley

    Get a room, you to !! smiley smiley

    Eller opret en tråd hvor i ka' "svine" hinanden til.... Vi skal nok lade være med at blande os, men vi følger nok med på
    Sidelinjen.. smiley


  • #25   24. okt 2016 Og ja, Polysl.
    Jeg mener klart at man kan begå en fejl tidligt i livet, som senere viser sig at være en fordel.


  • #29   24. okt 2016 Man kan jo sætte sit kryds forkert på tipskuponen, som så senere viser sig at være det rigtige, og dermed give en masse penge. smiley
    Men jeg forstår det skal være noget man har gjort for længe siden, så nuvel, så må vi jo tippe den samme række år ud og år ind. smiley


  • #31   24. okt 2016 nej Denise

    Det er mere den generelle handling som man føler er forkert men viser sig til sin fordel....tanken om at forkert handling godt kan være en positiv handling.


  • #32   24. okt 2016 jeg tror ,der findes eksempler.
    Alle som denne sommer har valgt Samsung Galaxy Note 7 fra, og købte en anden mobil , blev nogle måneder senere meget glade for deres fejltagelse smiley


  • #33   24. okt 2016 eller folk der misser et fly der nogen timer senere styrter ned... det er en klassiker. smiley smiley

  • #35   24. okt 2016 ok, skal rettes til
    " en der slår op med en smuk og dejlig kæreste, der senere viser sig at være den rene psykopat/alkoholiker ".
    Lyder det bedre, min egen?? smiley smiley smiley


  • #37   24. okt 2016 jeg kom i tanker om noget andet ..

    Nogen der siger nej til en profil, der søger om medlemskab i en lukket gruppe. Der kommer en del kritik om det, og for et stykke tid ser det ud som om afvisningen var en fejltagelse.
    Senere viser det sig at den pågældende kandidat laver intriger og ballade til den store guldmedalje samt bliver uvenner med (næsten) alle.

    Lyder det bekendt?


Kommentér på:
Filosofisk betragtning

Annonce