{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
329 visninger | Oprettet:

Plet {{forumTopicSubject}}

Pletskud næsten fra 1100 meter, en dejlig Galil Sniper SA 7.62 Semi og en dejlig bane i Israel op til Lebanon.

Den kostede en bondegård men fik den byttet til nogle håndvåben som Colt Military og flere andre småvåben og så lidt kontanter.

Jeg har ikke helt mistet taget -


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plet
  • #2   25. jun 2016 tjo...men det er jo fandens langt væk

  • #4   25. jun 2016 I skal ha' indbygget noget "stress" i jeres skyde konkurrencer.... Lidt dødsangst eller en god gang bukkefeber højner kravene til skytten helt utroligt smiley

    Da jeg for år tilbage skulle tage den praktiske prøve til riffel-jagt, fik jeg tre forsagere i træk. På det tidspunkt havde jeg kun 30 sekunders skydetid tilbage og manglede stadig 3 skud i skiven...
    Jeg tror at min puls var over 200 og sidste skud gik 2 sekunder før slut. Alligevel lavede jeg dagens bedste skydning med min gamle 8x57 Mauser.... smiley Puhaa jeg var stolt... smiley


  • #5   25. jun 2016 Fister

    Der er stress og angst for ikke at ramme nogenlunde og selv finde ud af vind og indstille - men det er jo ikke det samme i en konkurrence som bare at have sin skyde træning i Israel.

    Jeg har været bedre som finskytte på længere afstand, men alderen trykker jo er snart 60 år


  • #7   25. jun 2016 Hov hov du... smiley
    49 er ingen alder.... smiley

    Ps. Sigtebrød smager grimt :-[


  • #9   25. jun 2016 Ronald jeg er blevet for gammel til at indkaldes smiley

    Men det havde ikke rørt mig at ligge langt væk og skyde IS


  • #11   25. jun 2016 Ronald

    Tror jeg overlader stafetten til de unge smiley


  • #12   25. jun 2016 Helt korrekt sigtebrød er noget for bøsser og lalleglade hashvrag fra Pusherstreet

Kommentér på:
Plet

Annonce