{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Vi har gjort en forskel {{forumTopicSubject}}

I takt med at man bliver ældre og måske mere blød i sin debat stil som jeg er håber jeg så er det netop kombinationen af indsigt -indsigt giver forståelse for hvordan tingene hænger sammen men det betyder ikke at man giver los af ens integritet - jeg kan stadig tage fejl i et verdens billede som bliver mere og mere kulørt For - imod - de helt bløde som vil give det hele væk til dem som mener at man skal sørge for sine egne borgere for man sørger for andre.

Vores samfund er ikke designet til at bare give løs og så tager vi den derfra. De samfund ender i anarki og had og borgerkrig.

Med det folketing som i de sidste år er blevet så krigs liderlige og i grunden har overtaget USA's rolle så har det konsekvenser man ikke bare kan overse som jeg skriver tidligere.

Jeg ved ikke hvorfor vi absolut skal lave samfund om til noget som passer i vores papkasse - kulturer, vaner, religion er et mix af et samfund som man bare ikke kan presse ned over andre.

Jeg har ikke de vises sten men har bemærket at krig kræver en mod krig som ender i borgerkrig og giver det så mening?

Man nakker Sadam fordi de mener at han er en trussel for olie industrien, ikke fordi han gassede en masse kurdere, det er økonomien som bestemmer om man vil i krig og sikre tilførelsen.

Vi bliver bondefanget i billeder af kurdere som er gasset, imens man i baggrunden køre deres krig som intet har med det at gøre.-

Vi tager til Afghanistan og nakker løs og prøver at ændre en magtbalance som er opstået efter at russerne måtte smid håndklædet. Vi oprettet skoler så børnene kan få en undervisning men ikke en kæft tænker på hvad der sker når det hele er trukket ud.

Det fuckz lorte ord: Vi har gjort en forskel - ja for fanden, jeg har da læst om at man har meget en hel familie ud fordi de gik med nogle meget farlige hakker og ordnede deres mark. Hysterikeren hersker til man ikke kan skelne lort fra realitet.

Men man skal så høre: vi har gjort en forskel......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi har gjort en forskel
Kommentér på:
Vi har gjort en forskel

Annonce