{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

AmerK
AmerK
Tilmeldt:
24. jul 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52

Tage det første skridt som selvstændig {{forumTopicSubject}}

Hej BaBoom,

Havde inderligt håbet, at i herinde kunne komme med inspiration til hvordan jeg kommer ordenligt i gang som selvstændig:

Jeg har i mange år arbejdet indenfor fitness branchen hvor jeg efterhånden har mange uddannelser på mit CV (Personlig træner, instruktør, DBU fodboldtræner, kostvejledning for at nævne nogle). Lige netop Personlig træning er noget jeg ønsker at arbejde videre med - Men hvordan kommer jeg i gang og får udarbejdet mig en klientbase til at starte med? Er virkelig helt på barbund mht. til markedsføring af "mit produkt".

Har lagt en nogenlunde klar strategi som indebærer at skaffe en masse før/efter billeder af klienter som jeg har arbejdet med igennem tiderne, som bevis på min kunnen og resultater. Men hvordan får jeg fat i disse klienter til at starte med? Er noget til det punkt, hvor jeg er villig til at arbejde gratis online med klienter, hvilket må anses som værende en god deal, taget i betragtning af folk før har været villig til at betale 3-5.000kr for at arbejde sammen med mig. Vil udelukkende gøre det gratis for, at kunne få nogle før/efter billeder som kan fremvises. Dog lidt svært for mig at nå ud til klienter som vil være villig at arbejde med mig (Har aldrig rigtig været den store haj til sociale medier, hvor det ikke rigtig siger mig meget at skrive en masse blah for at selv iscenesætte mig selv- Måske jeg skulle til at lære dette?)

Man kunne måske også spørge sig selv, hvorfor jeg ikke bruger noget af mit materiale fra tidligere job, hvis jeg har arbejdet i branchen i et par år? Grundet kontraktforhold ejer jeg desværre ikke dette materiale og må derfor ikke benytte det, hvis jeg springer ud som selvstændig smiley

Håber jeg kan få en masse gode råd og sparring herinde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tage det første skridt som selvstændig
  • #1   17. nov 2015 altså nu findes der jo 1000 vis af hvad det nu er du laver, fordi det er blevet en eller anden dille af alle skal være personlige trænere og kostvejledere..

    men hvor om alting er så skal du have lavet en solidt facebook side og hjemmeside. og ikke bare sådan en hjemmegjort en men en ordentlig en. og så er det bare at komme ud over stepperne og evt lave aftaler med div centre med freelance rådgivning eller noget i den stil.


Kommentér på:
Tage det første skridt som selvstændig

Annonce