{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
453 visninger | Oprettet:

K&S A
K&S A
Tilmeldt:
15. maj 2007
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 15

Hallo, hvor gamle er i lige fyre {{forumTopicSubject}}

tag jer nu sammen fyre jeg har en del annoncer på her inde og bare fordi at man sætter et sæt frækt undertøj til salg behøver i sku da ikke skal spame ens annonce til med perverse kommentarer, få jer nu et liv helt ærligt..
jeg vil mene det mest normale er at det er piger der skriver på annoncer der er hentydet til kvinder, man skal vel ikke til at skrive "fyre ingen adgang" når man sætter et stykke tøj til salg???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hallo, hvor gamle er i lige fyre
  • #1   28. okt 2007 K&S A
    Som Modesty siger.
    Hvis du lige melder det til en af os så tager vi fat i de brugere der kommentere dine annoncer unødigt *s*


  • no respect !
    no respect ! Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 22
    #2   28. okt 2007 gg har lagt mærke til det men du skal jo huske på at mange herinde er omkring de 15-16 år.
    som jeg husker det fra dengang var det sådan at hvis man så en pige med store bryster eller dybtnedringet var det det eneste man kunne tænke på tale om osv resten af dagen


  • K&S A
    K&S A Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 15
    #3   28. okt 2007 ja det har jeg ikke lige tænkt det vil jeg gøre næste gang for har lige brugt 15 min på at slette dumme bemærkninger i mine annoncer og det kan jo ikke være meningen med det her.

  • #4   28. okt 2007 K&S A
    Du skal bare huske ikke at slette Evt. kommentarer før vi så har kigget på det smiley


  • #5   28. okt 2007 Daaamn, det er da godt nok frækt undertøj!! MUMS!

  • #6   28. okt 2007 2.6 Kommentarer i indlæg
    Kommentér kun et indlæg, hvis det har din interesse eller du ønsker at hjælpe. Hvis din kommentar kan opfattes som ren provokation, vil den blive opfattet som spam og slettet. Ved gentagne eksempler vil din brugerkonto blive frosset eller lukket.



Kommentér på:
Hallo, hvor gamle er i lige fyre

Annonce