{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.497 visninger | Oprettet:

* Fjordside *
* Fjordside * Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
25. okt 2007
Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 862

Kontakt en hjælpeadmin hvis du er tvivl - udhængning, dårligt sprogbrug mm. {{forumTopicSubject}}

I den seneste tid, har der desværre været en del udhængning, dårligt opførsel og sprogbrug og folk der anklager andre for at have falske profiler.

Man behøver nødvendigvis ikke at skulle nævne navne, men blot hentyde til en anden brugeres profil før det er udhængning.
Man kan som regel godt se hvem der bliver snakket om, hvis man eks. bare nævner hvornår brugeren er oprettet på siden, for det er stort set dem der deltager aktivt i forummet, der bliver udhængt.
Dette gælder også hvis man bliver snydt af en person i en handel, så kontakt en hjælpeadministrator eller support.

Hvis man har mistanke om at der er en bruger der har en falsk profil, så kontakt gerne en hjælpeadministrator med link og begrundelse hvorfor der er mistanke, det er ikke i orden at beskylde andre i forummet med at de har falske profiler.

Ligeledes hvis i har brug for hjælp, spørgsmål eller andet så kontakt gerne os hjælpeadministrator, og vi vil svare jer hurtigst muligt. Man kan ikke forvente at vi svarer lige med det samme, da dette er et frivilligt arbejde og vi sidder ikke ved tasterne hele tiden. Vores arbejde er heller ikke noget der skal diskuteres i forummet, hvis man er utilfreds med en behandling, så kontakt en anden hjælpeadministrator eller support. Når i skriver til os forventer vi også en ordentlig behandling og vi svarer pænt tilbage, tilsviner eller andet, vil vi ikke høre på.

Hvis man skulle være i tvivl om reglerne så kommer de her nedenfor og Hvis man ikke overholder disse vil det betyde at vi desværre må fryse eller i værste tilfælde lukke kontoen.

Bazoom ønsker at gøre samtlige hjemmesider til er rart sted at være for samtlige brugere. Som bruger af Bazoom indvilger du derfor i at udvise en venlig og høflig adfærd overfor samtlige aktører, herunder andre brugere og Bazooms hjælpeadministratorer.
Bazooms websites er for alle, og der er mulighed for at ytre sig frit. Derfor kan Bazoom ikke påtage sig ansvaret for brugernes indlæg, billeder, udtalelser og andet indhold, der oprettes af Bazooms brugere.
Bazoom opfordrer alle brugere til at udvise tolerance og forståelse – også overfor andre holdninger og opfattelser. Det er ikke tilladt at anvende Bazooms hjemmesider og fora til offentligt at håne, nedgøre eller irettesætte andre.
Som led heri opfordrer Bazoom sine brugere til at anvende et normalt, høfligt og pænt sprogbrug. Ironi og sarkasme skal så vidt muligt tydeliggøres, så misforståelser undgås. Indlæg eller kommentarer, der indeholder grimt sprog, tolereres ikke.
Udhængning af andre brugere, anklager for snyd mv. er ikke tilladt. Såfremt du får mistanke om snyd eller lignende, bedes du kontakte en hjælpeadministrator og support på support@bazoom.dk.
Det er ikke tilladt at videregive andres personlige oplysninger, herunder e-mailadresser, navne, adresser mv., via Bazooms hjemmesider.
Bazoom forbeholder sig den fulde ret til efter et frit skøn at slette indlæg, der findes ulovlige, anstødelige, uønskede eller i øvrigt i strid med nærværende vilkår.
Bazoom forbeholder sig retten til at udlevere oplysninger om potentielle ulovligheder til advokat eller politi.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kontakt en hjælpeadmin hvis du er tvivl - udhængning, dårligt sprogbrug mm.
  • #1   4. apr 2015 Du er Faneme for sød!!!!

  • #4   4. apr 2015 Jeg er forelsket!!!! smiley

  • #6   4. apr 2015 Næhhhh.... Fjordside jeg vil have dig!!!!! smiley

  • #7   4. apr 2015 Har været på mange sociale sites og oplevet at nogle gør det svært at være admin, har aldrig forstået hvorfor. Man spænder da heller ikke ben på fru jensen ud i det virkelige liv når hun kommer tøffende med sin rolator vel?
    Folk ved godt hvordan de skal opføre sig ude i det virkelige liv men her er der andre boller på suppen hvor man gemmer sig bag profiler og mener man kan gøre og sige som det passer en....så hvorfor ikke gøre det nemt at være hjælpe administrator?


  • * Fjordside *
    * Fjordside * Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 862
    #8   4. apr 2015 Altså vi gør det bestemt ikk svære for os selv end det er, men det bliver lige den tak mere krævende når folk ikke overholder reglerne, så derfor vil jeg bare lige påpege dem, da det ser ud til at ret mange ikke kan finde ud af det.. smiley
    Men ja det er nemt at sidde bag en skærm og skrive upassende ting til andre.


  • #11   4. apr 2015 Derfor kan man da godt have en ordentlig dialog

  • * Fjordside *
    * Fjordside * Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 862
    #12   4. apr 2015 polysl - det mener du ikke at vi hjælpeadmins har?

  • * Fjordside *
    * Fjordside * Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 862
    #14   4. apr 2015 godt så.. skulle bare være sikker.. smiley

  • #16   4. apr 2015 fjordside

    du misforstår mig det var brugere jeg mener og ikke jer hjælpe administrator i har en ret god dialog og hurtig respons som jeg ser det.

    Der hentydes til en brugers indlæg #9 hvor jeg mener man godt kan have en god dialog selvom man ser det forskelligt.


  • * Fjordside *
    * Fjordside * Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 862
    #18   4. apr 2015 Okay.. smiley
    Skulle også bare være sikker, for vi vil da gøre det så godt vi kan her inde, men der er altid nogle som spænder ben for os.. smiley


  • * Fjordside *
    * Fjordside * Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 862
    #20   4. apr 2015 Det kommer da an på om du har fået nogle advarsler.. smiley
    Dem sender vi jo ikke ud for sjov, så hvis man holder sig indenfor reglerne så modtager man jo ikke noget..

    Men jo man må da gerne lave sjov og spas her inde, men folk opfanger det jo forskelligt, så man skal jo passe på hvilke grænser man overskrider.. smiley


  • #21   4. apr 2015 rasmus

    Jeg mener ikke at man bare kan kalde dem hyleunger men tage en saglig dialog, for det var mere et spørgsmål fra bruger som undre sig.


  • #24   5. apr 2015 Eller en slags social autisme...når man kun gider folk der ligner en selv....?

  • #25   5. apr 2015 Jeg synes heller ikke indirekte udhængning burde være tilladt, der er et stående eksempel i tråden: Hvor kommer jeg i gang her. Denne indirekte udhængning er ovenikøbet skrevet med versaler, og det betyder: At råbe ??

  • #26   5. apr 2015 Rasmus Rasse

    Hyleunger siger du? Tror aldrig i de år, jeg har været herinde, oplevet flere hyleunger end nu.. Og det sjove er at de alle er over 30 år smiley



  • #27   5. apr 2015 Cantona.

    Og du selv er 84 år....

    Hold da kæft siger jeg bare, fake profil uden lige.


  • #28   5. apr 2015 Markgreven.

    Så fordi min alder, profilbillde og navn er fiktivt, så er min profil fake?

    Hold dig til det, jeg skrev før eller bland dig udenom tak smiley





  • #29   5. apr 2015 Cantona.

    Og hvad skrev du så, andet end vrøvl?

    Jeg står ved jeg er 55, og om Gud vil bliver 56 på tirsdag.

    Du skriver du er 84, skal jeg overhovedet tage noget alvorligt som du skriver?

    Du tror sikkert du er skide smart.

    NOT!!!!



  • #30   5. apr 2015 Ps.

    Cantona, du kunne være hvem som helst, muligvis Kong Henrik i forklædning, du opfører dig lige sådan, en utilpasset person.


  • #31   5. apr 2015 Hvor er jeg smart?

    Jeg bad dig holde dig til det jeg skrev og ikke om min profil er fake... Hvilket den ikke er, men det må du selv ligge og rode rundt med.

    Siden AF folkene er kommet herind, har der ikke været meget andet, end mudderkastning, mobning, udhængning og hvad ved jeg.. DERFOR min kommentar til Rasmus Rasse..



  • Bonderøven af jylland.
    Bonderøven af jylland. Tilmeldt:
    dec 2014

    Følgere: 3 Svar: 392
    #32   5. apr 2015 Jetset alligevel lavede du emner om andre og påstod de udgav sig for at være Hjælpe admins Så dette emne er jo noget der henvender sig til dig.

  • #33   5. apr 2015 Cantona.

    Og så spiser vi lige brød til....

    På forsiden får jeg udvalgte profiler af unge piger, (ingen interesse), men når man klikker på dem, er mange ikke opdateret siden 2012.....

    Hallo, føler du dig overanstrengt herinde, her er jo intet sket i årevis.

    Sorry vi fra AF har skabt lidt liv.


  • #34   5. apr 2015 For det første beskylder du mig for at have en fake profil, kalder mig utilpasset og smart! Så kom ikke og sig, at jeg skal spise brød til smiley

    Jeg er ligeglad med hvor gamle folk er, hvilke fora de kommer fra osv, men faktum er, at siden folk fra AF er kommet herind, så er der kommet en dårligere stemning.

    Der går jo ikke 10 min, så er en tråd ødelagt, fordi en eller andet kommer med en påstand om fake profil, udhængning og jeg ved ikke hvad.

    Hvis det er at skabe liv, så må I da gerne smutte tilbage til AF.

    Kan du have en god Påske og god fødselsdag på tirsdag smiley


  • #35   5. apr 2015 Cantona.

    Jeg kan ikke komme tilbage til AF, jeg er faktisk smidt ud derindefra.

    Der gik pinsemission i den....

    Bortset fra det har jeg måske taget fejl af dig.

    Men faktum er, at os på 50+, er ikke særlig vellidt nogen steder, så der udvikler sig en paranoia..... Der findes faktisk heller ingen sociale medier til os mere, med mindre vi vil gynge med på FB eller Twitter, og det gider jeg ikke.

    Så god Påske til dig!


  • Bonderøven af jylland.
    Bonderøven af jylland. Tilmeldt:
    dec 2014

    Følgere: 3 Svar: 392
    #36   5. apr 2015 Markgreven og hvorfor blev du smidt ud? Der var vel en grund. Se nu her folk brokker sig over udhængning, men selv samme folk er dem der opretter emner om andre med div beskyldninger. Så hvorfor mon i ikke er vellidt?

  • #37   5. apr 2015 Lasse.

    Jeg var ikke hellig nok!


  • #38   5. apr 2015 #32 smid lige beviser her i tråden, for jeg aner ikke, hvad du ævler om.

  • Bonderøven af jylland.
    Bonderøven af jylland. Tilmeldt:
    dec 2014

    Følgere: 3 Svar: 392
    #39   5. apr 2015 Jetset tja det emne blev slettet af anders så det kan jeg jo ikke vise dig mere men emnet hed http://www.baboom.dk/forum/jura-og-lovgivning så du kan da bare lyve lige så meget du vil.

    Hvor du beskyldte mig for at jeg havde udgivet mig for at være hjælpe admin på BG


    profilbillede
  • Bonderøven af jylland.
    Bonderøven af jylland. Tilmeldt:
    dec 2014

    Følgere: 3 Svar: 392
    #40   5. apr 2015 Besked til HA


    --------- Forrige besked ---------
    Fra:
    Sendt: 14-02-2015 00:35:59
    Emne: SV: udhæning af mig

    Det virker til i er lige gode om tingene, hun har ingen beviser på du har udgivet dig som HA.

    Men hvad der har foregået forud for denne diskution, kan jeg desværre ikke bedømme ud fra.


    --------- Forrige besked ---------
    Fra: Lasse P P
    Sendt: 14-02-2015 00:28:37
    Emne: udhæning af mig

    http://www.baboom.dk/forum/jura-og-lovgivning/236239-til_administrationen_af_baboom_dk

    kan han tillade sig det, når jeg ikke har skrevet eller påstået jeg var en HA?

    Så jetset du er bare fuld af løgn folk skal ikke tro på dig mere eller hvad?


  • #41   5. apr 2015 Ja, det er godt med dig, Lasse P P - du oprettede dig her den 13.12.14 og du har kun haft travlt med de profiler, der kom fra AgeForce - så du lugter da lidt, men forøvrigt så er det flere måneder siden jeg blokerede dig, så jeg vil bede dig om, at lade mig være i fred.

    Og skal der endelig vises noget frem, som er blevet slettet, så kan det nok vises frem alligevel, men det var nok ikke så alvorligt, som du gerne kunne ønske dig.

    Vær venlig at lade mig være i fred. Tak.


  • * Fjordside *
    * Fjordside * Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 862
    #42   5. apr 2015 Tråden blev ikke oprettet for at i kunne lave mere mudderkast mod hinanden, men blot fordi at dem der ikke helt kunne forstå reglerne, kunne læse dem igen og få svar på evt. Spørgsmål

    Men igen bliver der skrevet at folk har fake profiler.. Bare fordi at Eks. Jeg hedder Fjordside eller hvis jeg kaldte mig næsehornet Lisbeth og der står at jeg er 90, er ikke ens betydning med at jeg er et næsehorn eller har en fake profil selvom navnet og alderen er opdigtet.. Der sidder jo reelt en person bag det navn og alderen, vi kan jo ikke bestemme hvad folk skal hedde her inde, så længe det ikke er upassende..

    Så medmindre i har direkte beviser for at der findes fake profiler her inde, så bedes i venligst undlade dette i forummet. Skriv til os hvis der er former for mistanke om falske profiler, så kigger vi dem igennem..


  • Bonderøven af jylland.
    Bonderøven af jylland. Tilmeldt:
    dec 2014

    Følgere: 3 Svar: 392
    #43   5. apr 2015 Jetset så skal du også lade alle andre være i fred. Du brokker dig over udhængning. Men hænger selv folk ud, Så det er da jer der skal stoppe. Det er derfor folk ikke gider jer.

    Du skriver jo selv

    Jeg synes heller ikke indirekte udhængning burde være tilladt

    Og alligevel har du selv hængt folk ud med påstande om de har udgivet sig for noget. Så er du ikke lidt dobbelt moralsk lige ud?. Så du stinker sgu da selv lidt. tsk tsk


  • #44   6. apr 2015 Fjordside....

    Du er jo en dejlig tøs...... Det mener både jeg og Rasse....

    Men du må give mig, at man ikke smider et smart billede på af sig selv, og skriver man er 84 år, så er det fake.

    Jeg har ikke noget mod Cantona....... Men ....PLEASE!!!!!



  • #45   6. apr 2015 Lasse.

    Du burde have en over nakken nu!!!

    Du skal ikke angribe Jetset/Libbie!!!!


  • Bonderøven af jylland.
    Bonderøven af jylland. Tilmeldt:
    dec 2014

    Følgere: 3 Svar: 392
    #46   6. apr 2015 Markgreven jo for hun lyver jo. Og det er nu bevist bum. Så hun skal jo holde sig til sandheden ikke.

  • #47   6. apr 2015 Libbie lyver aldrig, men bliver tit misforstået.

    BUM!!!!


  • * Fjordside *
    * Fjordside * Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 862
    #48   6. apr 2015 Nu kan jeg ikke udtale mig om, om det er et billede af ham selv..
    Men hvis jeg ikke var hjælpeadmin, jah så kunne jeg da også godt finde på at skrive at jeg var 101 år gammel.. Hvorfor? For sjov skyld, man lever kun 1 gang og har kun det fun man selv blander.. smiley (dårlig humor) hehe

    Så det giver ikke folk ret til at skrive at Eks. Jeg har en fake profil, der skal være nogle konkrete beviser for det og ikke kun en "mavefornemmelse".. smiley


  • #49   6. apr 2015 Du er edderfløjtemig en klovn Markgreven!

    Du sidder og hyler over, at jeg har et profil billede af Eric Cantona og bruger hans efternavn, som profilnavn og har en fiktiv alder stående!? Kom dog videre!


  • #50   6. apr 2015 Lasse P P du påstår, at jeg lyver, det er en grov beskyldning, du ikke kan bevise, så det må få konsekvenser, jeg vil simpelthen ikke finde mig i den beskyldning og den hetz du udøver mod min person.

    Det må blive en sag for BaBoom.


  • #51   6. apr 2015 Nej, jeg viste faktisk ikke at du udgav dig for Erik Cantona, kun at du kaldte dig Cantona..

    At du er så vild med en fodboldspiller, er det fra Chelsea eller Man. U, at du opkalder dig efter ham, er jo sygt, men please..... Lev med det.


  • Bonderøven af jylland.
    Bonderøven af jylland. Tilmeldt:
    dec 2014

    Følgere: 3 Svar: 392
    #52   6. apr 2015 Jetset du siger du ikke aner hvad jeg snakker om. Du må da vide hvilke emner du selv har oprettet. Så er det ikke at lyve, når du tydeligt selv har oprettet et emne hvor du beskyldte mig, for at have udgivet mig som HA? Emnet har Anders jo netop slettet fordi du netop kom med beskyldninger som ikke passede. Ergo det skal du så også straffes for. Tror du skal slappe lidt af for det er sgu dig der opretter emner om andre og ikke jeg. Og så må du jo tage straffen for det, nu når du så gerne vil straffe andre. Så hvad får du lige ud af det? Du er jo netop ikkeen skid bedre selv.

    Så husk lige at opgive at du har oprettet et emne med beskyldninger mod mig først, når du kontakter bazoom så må vi se hvem de straffer smiley


  • #53   6. apr 2015 Lasse.

    Du skyder helt forbi.

    Lad være med at angribe Jetset, du kommer til at agere som en klovn.


  • Bonderøven af jylland.
    Bonderøven af jylland. Tilmeldt:
    dec 2014

    Følgere: 3 Svar: 392
    #54   6. apr 2015 Jetset så det er da dig der er efter mig. Da det var dig der oprettede et emne om mig med beskyldninger om at jeg udgav mig som HA. Så du skulle da ha ladet mig være. Du beskyldte mig for noget uden grund og nu vil du ha jeg skal straffes for dine dumheder? tag dig sammen kvindemenneske.

    Markgreven hvorfor gør jeg det? det er da hende der er en klovn med hendes falske beskyldninger mod folk. Og nu vil hun have andre skal straffes fordi hun dummer sig.
    Jeg angriber hende ikke,men får hende til at fremstå som hun virkelig er.Hænger andre ud,men klager over at andre gør det.


  • #62   6. apr 2015 lasse

    Det giver ingen mening da man i en husholdning godt kan være logget på med flere profiler.

    IP giver heller ikke mening hvis den er dynamisk da man let kan ændre den på få sekunder.


  • #67   6. apr 2015 Tja, nu har jeg You See Net Gear, mener den har en dynamisk IP, men det er jo ligegyldigt for mig, da der ikke er andre der skal bruge denne com.

  • #82   6. apr 2015 TDC kører i hvert fald med flyende IP, det vil sige, den skifter ustandselig.

    OM You See der jo er TDC i forklædning gør det samme, skal jeg ikke lægge hovedet på bloggen for, men mon ikke?


  • #89   6. apr 2015 Lasse.

    Du har jo nok svindlet nogen siden en profil skulle slettes, det kunne man da godt forestille sig, med en smule fantasi.


  • #94   6. apr 2015 Lasse.

    Baboom mente åbenbart noget andet, så knyt nu sylte, og kom ud af denne diskussion med blot et minimum af selvværd.


  • #114   6. apr 2015 Ja, du er bare så dygtig Lasse, skal vi klappe nu? smiley

  • #116   6. apr 2015 Gud fader bevares, er det tilladt at kalde folk idioter herinde?

  • #117   6. apr 2015 Hold da kæft en børnehave!! Hele 2 tråde skal I sidde og diskutere i. Det er sgu imponerende!

    Har jeg stadig ikke ret i min kommentar tidligere Markgreven??


Kommentér på:
Kontakt en hjælpeadmin hvis du er tvivl - udhængning, dårligt sprogbrug mm.

Annonce