{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.068 visninger | Oprettet:

Thomas M
Thomas M
Tilmeldt:
27. nov 2012
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 50

til jer der barbere issen {{forumTopicSubject}}

Nej der mangler ikke et f i overskriften:-)
Jeg er ved at nå den alder og har børn der giver stress så håret er så småt ved at fosvinde og havde lovet mig selv at når den dag kom røg det helt af.
Så her til aften røg skraberen på og alt blev raget af.
Men hvordan holder i det`smooth` barebere i hver dag eller fåes der noget der kan holde det glat og fint:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  til jer der barbere issen
  • NICK A
    NICK A Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 195
    #1   10. nov 2013 når jeg er skaldet barbere jeg hele hovedet ca hver 3 dag. huske og smør med olie ellers bliver du tør og skaller og pas på til sommer.. det hår isolere noget mere mod solen end man lige tror

  • Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #2   11. nov 2013 Hver 3-4 dag passer bedst, gør du det for ofte ender du med en smertefuld irriteret hovedbund.

    Jeg bruger hverken creme eller olie, men har udskiftet shampooen med en neutral showerwash.

    Går der længere end5 dage, så start med en hår trimmer, det andet er for smertefuldt.


    De par guldkorn jeg kan give, og ja.. Nyd det, vi ser godt ud, og vi spare en masse tid og penge smiley


  • #3   11. nov 2013 Køb noget fugtighedscreme eller en olie lavet til isser. Huden i hovedbunden har det noget lettere ved at blive irriteret over alle de tilsætningsstoffer der er i traditionelle fugtighedscremer. Eller prøv som Quest siger - i hvert fald hold dig fra shampoo - min erfaring er at det udtørrer hovedbunden ad helvede til.

    Hvis jeg går en uge uden at trimme/barbere så har jeg fandme groet en lille måtte igen og det ligner pis. Som de andre siger cirka hver 3. dag, så får du det bedste resultat.


  • #4   11. nov 2013 øv.. skulle lige til at prale med hvordan jeg holder missen fin

  • Thomas M
    Thomas M Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 50
    #5   11. nov 2013 Jamen miss cecil det gør du da bare hår der eller på hovedt går vel ud på et :-)måske jeg kan bruge dine fif til hvordan du holder det fin som insp. Til min skaldede krone:-)

Kommentér på:
til jer der barbere issen

Annonce