{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iPad mini VS iPad
  • #1   7. aug 2013 Jeg har selv lige skiftet min IPad 2 ud med en IPad Mini,og det er mest pga vægten. IPad 2 er ret tung i det,og der er en IPad Mini meget nemmere at have med at gøre. Den kan jo det samme som en alm IPad,men skærmen er minimalt mindre,så umiddelbart ville jeg vælge en IPad Mini...

  • #4   7. aug 2013 Jeg har også mest en mini i tankerne. 16 GB er det nok til spil? Eller skal jeg vælge 32? Jeg har ingen forstand på det. Og man kan godt få mini udgaven med kort i, ikke?? smiley

  • #5   7. aug 2013 Mener du om man kan få en IPad Mini med 3G? Jo det kan man godt,men er det ikke ligemeget til en 6-årig dreng? Det koster jo penge at gå på nettet når den ikke er på et trådløst netværk,og har du en IPhone kan du bare bruge netværket på den,så har du også lidt mere styr på din drengs forbrug... Mht størrelse,så har jeg valgt en 32 GB,så er man dækket ind,og hvis du alligevel vil bruge de 2400 kr en 16 GB koster ville jeg bruge de ekstra 700 kr og købe en 32 GB,da pladsen hurtigt bliver brugt...

Kommentér på:
iPad mini VS iPad

Annonce