{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

iPhone problem... {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

NOgen kloge apple nørder?

Jeg vil gerne have billeder fra min iphone på min computer, men når jeg tilslutter den (har windows 7) så start stifinder ikke og tilbyder mig at impotere billeder og under "computer" er den slet ikke tilsluttet, men den tilslutter fint til itunes.

Jeg prøvede så at geninstallere driver softweren, og det gik helt galt. Nu troede den at min mobil var et kamera så den kunne fint åbne stifinder, men nu ville iTunes ikke registere den. Så jeg måtte geninstallere itunes og igen geninstallere driveren, nu har den så igen fanget at min iphone er en telefon og vil gerne genkende den i itunes.

Men nu vil den IGEN ikke opfange den i stifinder og derved lade mig impotere billeder.

What he heck?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iPhone problem...
  • Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #1   12. jan 2013 Kan du ikke bare bruge dropbox? Det kan ordne det helt automatisk for dig.

  • #2   12. jan 2013 Hvordan foregår det? smiley

  • Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #3   12. jan 2013 Det er tilladt at google lidt selv smiley

    Du hopper på dropbox.com og opretter en konto, samt downloader klienten til din pc/mac

    Derefter smutter du ind i appstore og henter dropbox derinde, log ind med din konto og synciser alle dine billeder med din dropbox konto, når det er færdigt så dukker de automatisk op på din dropbox mappe på din pc/mac.

    Så vidt jeg husker kan du også indstille til at den gør det automatisk hver gang du tager et billede.


  • #4   12. jan 2013 jep lyt Daniel WJ. det er lige til du smiley

    det er magisk smiley


Kommentér på:
iPhone problem...

Annonce