{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.213 visninger | Oprettet:

AWDAW
AWDAW
Tilmeldt:
2. aug 2009
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 92

Tattovering - Hvad mener i? {{forumTopicSubject}}

Hey! Overvejer at få lavet en tattovering på underarmen. Jeg har fundet et godt citatet af Albert Einstein som er "Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow."
Jeg har planer om det skal stå på underarmen med rimelig småt.

Det skal stå som denne:
(link fjernet)


Hvad mener i om citatet og placeringen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tattovering - Hvad mener i?
  • #1   13. mar 2012 Hvorfor lige Einstein? Medmindre du har kendskab til manden kan jeg ikke se hvorfor du skulle få den. Selvom citatet er godt. Men altså kan du lide det så smæk det på. Ingen skal fortælle dig at det ikke er godt hvis du selv kan lide det.

  • #2   13. mar 2012 et citat fra et andet menneske kan også blive personligt syntes jeg
    citatet er godt! og hvis det beskriver dig og din livsstil, så gør det jo aldrig noget at "låne" det smiley
    Jeg syntes det er en fed idé!
    Placeringen er god hvis du har en "stor" underarm smiley


  • #3   13. mar 2012 Seriøst.. Hold nu med jeres "det skal være personligt" og nej jeg er ikke en af dem der har en masse tribals, kan heller ikke lide dem.. Men for fanden.. Hvad så med dem der har 2 sleeves eller mere fx? Det kan sgu ikke være personligt alting..

    - Jeg synes sgu det er en fin idé Kristjan - Du skal gå efter hvad du SELV mener, og SELV synes, og ikke efter alle andre, det er jo trods alt dig selv der skal gå med det resten af livet formentligt.. smiley


  • #4   13. mar 2012 Hvis det er det, du gerne vil have, så synes jeg da du skal få det lavet.
    - Bare husk, at en tattoovering er ligesom et par trompetbukser syet fast på dine ben smiley


Kommentér på:
Tattovering - Hvad mener i?

Annonce