{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Canada Goose {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg sidder og snakker frem og tilbage med et par veninder om Canada goose jakker. Om hvad for nogen der er ægte og hvad for nogen der fake? Hvad skal man kigge efter, og kan man få dem i farverne: Pink, lyserød og baby blå? smiley
Håber i kan hjælpe lidt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Canada Goose
  • #1   25. jan 2012 Har set en hjemmeside hvor de kun koster 1500, og er klar over de er fake så. smiley Havde en veninde der var ved at købe en derfra. smiley

  • #2   25. jan 2012 Man kan godt få den i Pink/lyserrød i orginal..

  • #3   25. jan 2012 okay, kender du en side man kan finde dem på, for må indrømme at jeg aldrig har set en der var ægte i de farver.

  • #4   25. jan 2012 Hvorfor ikke bare lade være med at købe sådan en jakke? Ved køb at sådan en, støtter man deres brutale behandling af ulvene. Jeg forstår simpelthen ikke at man har samvittighed til det.

  • #5   25. jan 2012 Vi er heller ikke ude efter at købe en, Som der står snakker vi bare om hvordan man kan se om de er fake eller ægte.

  • #7   25. jan 2012 Har ikke en hjemmeside med den, men så den i intersport i Rosenborgcenteret i Odense..

  • #8   25. jan 2012 Den er her på Canada Goose's Egen side altså uden salg, men der er ALLE farverne

    http://www.canada-goose.com/products-2/womens/womens-chilliwack-bomber/


  • #9   25. jan 2012 Tak. smiley

  • #10   25. jan 2012 du kan købe den i intersport i pink

  •                                  Edita .
    Edita . Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 29 Følgere: 29 Svar: 12
    #11   25. jan 2012 Som der står længere oppe, hvis prisen er 50 % af den rigtige er den nok fake. smiley Derudover siger pelsen også en del, hvis pelsen i frostgrader samler sig i klumper er jakken falsk. Derudover skal der være et serie nr. i jakken. :=)

  • #12   25. jan 2012 HellYear - Hold nu kæft, de behandler de Cayotee's GODT, og de bliver aflivet humant. det er IKKE ulve. Klovn.

  • #13   25. jan 2012 Triple - Haha det er der sikkert i de fake, med måge og due dune smiley

  • #14   25. jan 2012 Jeg har hørt de kommer hundehår i de fake jakker, og at der stadig sidder kødklumper på hårene.

  • #15   26. jan 2012 Kirsten, dem er der set flere af når tolderne har åbnet sådan en jakke pga underlig lugt..

  • #16   26. jan 2012 ja, det er ret klamt at der er nogen der laver dem.

  • #17   26. jan 2012 Der er minimal forskel på ulve og coyote, fjols smiley (hvis det altså er det du mener, jeg er ikke så god til at læse sætninger med stavefejl)

    De stakkels hunde bliver behandlet brutalt og grimt, og man burde ikke støtte det. Hvis de nu blev behandlet pænt og som de fortjener, gør det stadig ikke vi får ret til at gøre det der bliver gjort.


  • #18   26. jan 2012 Hellyear - Nåår ja det jo os rigtigt? Ved du noget om dyr? Så er ræve og hunde også ulve??? Underligt vås og fyre af. CAnada Goose tager hvad de må iflg Canadisk lovgivning, de bruger Ikke onde fælder eller noget som
    Helst. De bliver humænt aflivet og ALT fra dyret bliver brugt. Eneste som CG får er pelsen.

    Spiser du fisk? Kød? Hvad er dit tøj lavet af? Tænk dig lige om hippie. Du drikker sikkert cola og nyder en pose chips engang imellem ikke?


  • #19   27. jan 2012 Den eneste forkskel på Coyotes og ulve er størrelsen. Ved du noget om dyr? Det lyder ikke sådan smiley

    Jeg spiser ikke fisk, jeg spiser ikke kød, jeg går i tøj der ikke er animalsk. Hvis jeg nyder noget, er det f.eks. After Eight, intet animalsk i det.


  • #20   27. jan 2012 Hellyear :* DROP nu det der, seriøst. Det er utroligt hvad de der anti pels freaks bilder jer ind! Det er jægere med licens som skyder dem for at holde bestanden nede, og det bliver gjort på en human måde. Og hvis du er så overbevist om at det ikke er sådan det foregår vil jeg gerne se belæg for det.
    Har selv en Canada Goose og kunne ALDRIG finde på et købe fake, har ikke lyst til at støtte det, for de dyr som bliver brugt til det er sikkert ikke blevet behandlet ordenligt inden!!


  • #21   27. jan 2012 HellYear
    Hvilken behandling er brutal? de firmaer der bliver holdt øje med så man ved hvad man køber.

    Eller de fake der evt er en ppelset kat?

    Det ER bedre at købe fra et godkendt firma som kirsten har tænkt sig.


  • #22   27. jan 2012 Fordi du syntes den ligner en ulv så det en ulv? Nu strammer du den lige.

    Hmm. fair nok. Din røde hårfarve - Testet på dyr, Dit halstørklæde, hvis det fra H&M/ZARA er der børnearbejde og dårlig vilkår dertil af. Du drikker vel cola til Lan? Hmm Ja så der mere børnearbejde og alt det forurening de skaber. Tsk tsk hippie.



  • #23   27. jan 2012 Nana - Det du linker til? So ? Canidae familien som ulve hører ind under har også Polarræve i den. Gør ikke en Coyote til en Ulf vel?

  • #24   27. jan 2012 LOL Den eneste forskel er størrelsen? HAHA det fik jeg lige skimmet!

    Ulve jæger i flok hvor Coyotes' jæger HØJST i par, Ulvenes haler er generelt ikke så tykke som Coyotes', Ulvene hyler for at kommunikere til deres flok samt for at vægge flokken op hvis der er fare eller anden grund til det. og jeg kan blive ved. Der er så mange forskelle på de 2.


  • #25   27. jan 2012 HellYear : *
    Oh my fucking god! En Coyote er ligesom i familie med ulven. Så sjovt nok er der nogle mange punkter, hvor de er ens. Got damit!


  • #26   27. jan 2012 Nana O
    Du glemte bare lige at noterer, at Canada Goose aktivt sørger for, at bestanden af Coyotes ikke stiger, så disse ødelægger naturens eget kultura miljøer i Canada.


  • #27   27. jan 2012 Nana O: hvad vil du frem til med de links?

  • #28   27. jan 2012 Du er satme noget af et fjols, Thor.

    Min hårfarve er ikke testet på dyr, og jeg drikker ikke cola. Du er satme ikk' for skarp :o)


  • #29   27. jan 2012 Hellyear - Når nej det klart din hårfarve ikke er testet på dyr smiley Jeg har ret. Du tager fejl. Jeg får fred.

    Nana - Mit sprog? Hentyder du til ''so?'' så mente jeg det ikke som i en grise tæve, men på engelsk smiley


  • #30   27. jan 2012 Nana O: Ja okay så siger vi det, man skal jo også tro på alt hvad man læser .. Tsk

  • #31   27. jan 2012 HellYear : *
    Alt kosmetik er grundlæggende testet på dyr. Det samme er medicin, nogle fødevarer mm. Så drop nu uskyldigheden, for du kan ikke undgå at være en del af det, med mindre du lever den gamle old school way!


  • #32   27. jan 2012 Tillykke med det.
    Lad nu vær med at spil så skide hellige hele tiden altså! Tror du ikke selv der er mange af dine ting derhjemme som IKKE er lavet under ordentlige forhold ... Som f.eks dit tøj -.-!


  • #33   27. jan 2012 Har jeg sagt du skal det?
    Men er bare træt af folk som dig som kommer med det links efter det andet om alt muligt pis med hvordan Canada goose jakker bliver lavet osv. der er INTET belæg for det er rigtigt!!
    Så lad vær, og puds glorien.


  • #34   27. jan 2012 Jeg giver op, gider ikke bruge min tid og min mobils strøm på det her pjat.

  • #35   27. jan 2012 Wonder why.

  • #36   27. jan 2012 Der er forskel på at løbe tør og ikke gide at bruge sin tid på det.

  • #37   27. jan 2012 Thor
    Nej, det er den ikke smiley
    Du er et fjols og tager fejl, jeg får fred smiley

    Bing
    Du er da dummere end snot hvis du tror al Make up er testet på dyr, og endnu dummere hvis du tror jeg bruger det smiley
    Jeg bruger ikke noget der er testet på dyr.


  • #38   27. jan 2012 Hellyear - du må være tabt på gulvet som barn smiley

  • #39   27. jan 2012 Jeg er ikke pelskelskende. Jeg syntes det sygt når fx man ser de videoer fra Kina. Men når de coyotes har levet i naturen og dør humant så der intet galt i det i mine øjne.

  • #40   28. jan 2012 HellYear : *
    Er jeg dum? Sjovt at EU direktivet siger, at dyreforsøg med make up senest skal stoppe i 2013. Dvs alle grundlæggende stoffer i make up er testet på dyr tidligere, og det er disse, som endnu i dag benyttes.
    Så hvis nogen er snot dumme, så er det vist dig, når du ikke engang kender lovgivningen.


  • #41   28. jan 2012 Nana O
    Du skriver "Jamen hvis de nu dør humant og de kun dræber når der er overbestand. Så er det vel i princippet også okay.

    men jeg er nu ret sikker på at Jakken ville koste ca det dobbelte hvis det var tilfældet smiley hvis ikke det er tilfældet vil jeg da meget gerne se nogen beviser på at det jeg siger er forkert. "

    Hvorfor læser du ikke bare myndighedernes beretninger fra Canada? Så har du ligesom fået bekræftet, at dyrene dræbes så humant, som det nu kan foregå på en jagt, og at jagten sker for at holde bestanden af Coyota nede, så de ikke ødelægger naturens eget økosystem i Canada.


  • #42   28. jan 2012 ^
    what hé said


  • #43   28. jan 2012 Det er altså ikke al Make up der er testet på dyr, tro det eller ej din nar. Hvis du leder længe nok finder du specielle produkter, som ikke har haft noget som helst med dyr at gøre smiley

  • #44   28. jan 2012 Virker ufatteligt usandsynligt

  • #45   28. jan 2012 What he said ^ smiley
    Som mr bing siger så prøv engang og læs det. Sjovt nok så kan du jo kun "finde" alle skrækhistorierne smiley


  • #46   28. jan 2012 (link fjernet)
    Har du læst det her eller hvad?!?


  • #47   28. jan 2012 Og hvem siger den sakse fælde er Canads goose værk?!
    Og tror du helt seriøst selv at hvis det var dem, så filmer de det da også helt klart?
    Men du mener simpelthen han at de dræber det på sådan en måde og samtidig støtter de isbjørnene? Synes du ikke selv det er dobbeltmoralsk?


  • #48   28. jan 2012 Hvem skulle det så være?
    Fat nu det er jo en eller anden idiot som har set at en coyote er fanget i en fælde personen filmer det og lægger videon ud og siger så at det er Canada gooses værk.


  • #49   28. jan 2012 Jamen du ved jo så meget så meget, næsten mere end Canada goose selv gør. Og du har INGEN beviser på at de links er pålidelige.

  • #50   28. jan 2012 Anima er ikke gode kilder.. Seriøst mange af de ekstremt (venstreorienterede) hippier hår til de ekstreme for at hjælpe deres sag. For the good of the many a fre must die(suffer)

  • #51   28. jan 2012 Anima er ikke meget værd.

    Derudover så taler i lige pænt tak.


  • #52   28. jan 2012 Angel of Dark - vi snakker fint iflg babooms regler. Der er ingen personlige angreb så vi snakker helt fint.

  • #53   28. jan 2012 HellYear : *
    Du er nødtil at kalde mig fjols, nar osv, fordi at du hele tiden faktuelt er forkert på den. Det siger vel mere om dine argumenter, end om de facts, som jeg bringer ind i emnet her. Iøvrigt en meget moden diskussions form. Du må næsten være enebarn med den attityde.
    Lever du virkelig i en verden, hvor du tror, at kosmetik bare er skabt ud af det blå? Prøv evt at undersøge, hvor mange dyr det har kostet livet i opfindelsen af den moderne læbestift. Du får et chok! Og måske tester de ikke læbestift på dyr idag, men de millioner af mus mm, som læbestift er blevet testet på igennem historien, de tæller vel også med? Eller er det irrelevant, når produktet først er opfundet, og derefter produceres uden forsøg?
    Iøvrigt ville det klæde de kære dyreaktivister en smule, hvis de bare gad at sætte sig lidt ind i tingene. Det er altid skræmmekampagner, hvor der trækkes et udokumenteret eksempel op af hatten, og så alle kan se, at ALLE dyr har det skidt. Og dette gøres uden den mindste form for reseach eller kildevurdering.

    By the way så minder det mig, om dette klasse interview, som vist siger alt om aktivisters viden. Enjoy smiley

    http://www.youtube.com/watch?v=wuj_tlRRQdQ


  • #54   28. jan 2012 Nana O
    Så når Canadas regering siger, at Canada Goose aktivt hjælper med at holde bestanden af Coyote nede, så er det bare det ikke troværdigt?
    Jeg tror bare vi stopper diskussionen her, for jeg orker virkelig ikke diskutere med folk, som bevidst vælger at ignorere faktuelle facts.


Kommentér på:
Canada Goose

Annonce