{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pinligste historie?
  • #3   27. sep 2007 bliver aldrig rigtig pinlig over noget smiley griner bar af det !



  • #4   27. sep 2007 Jacob J hmm kender dig vidst ik....hehe

  • #5   27. sep 2007 Haha. Fed historie. Den går ind på 1. pladsen indtil videre.
    haha.
    I'm a rave dave =


  • #6   27. sep 2007 Kunne jeg forestille mig. hehe
    Det pinligste jeg har oplevet som jeg lige pt kan huske, var da min ex, fandt ud af at jeg havde været sammen med en anden. haha


  • #7   27. sep 2007 haha, jou det var pinligt. Troede ikke der var npgen der vidste det. hehe.
    Men jou det var der.
    Jeg måtte slukke min fon i 2 dage. hehe


  • #8   27. sep 2007 Gud har en diesel bil ikke tændrør???

  • #9   27. sep 2007 Ved ikke hvor fedt det var. hehe.
    Kunne heller ikke komme på msn.
    Tror bare at hvis det sker igen. Vil jeg bare have det overstået med det samme. hehe
    Men jeg tager det som en oplevelse der vil blive husket.
    Af hendes veninder. haha


  • #10   27. sep 2007 Hvad vil du have jeg skal gøre ?
    haha


  • #11   27. sep 2007 *Miss Provocateur *:
    Hvad er det pinligste du har prøvet. Nu har vi andre sagt noget. hehe


  • #12   27. sep 2007 Min hund trampede på min nederdel så den røg af,, liiige foran vores nye naboer,, og vil selvf. skynde mig at hive den op igen, men den dumme hund bliver bare ved med at stå ovenpå den!! Eii... Hvorfor har man ikke en mini hund man bare lige kan skubbe væk smiley

  • #13   27. sep 2007 Dennis S tror det var engang hvor jeg var på date med en, så ringede min veninde imens j var sammen med ham...så snakkede et stykke tid så sagde han '' hvis du ik snart slukker den telefon så smider j den ud af vinduet'' men j blev ved med at snakke...så smuttede han på toilet...så sagde j til min veninde j ville smutte... så da j lagde på skrev jeg til hende '' hej skat beklager j lagde på, men den fucking idiot var træt j snakkede i telefon, han sku bar ha en dummeflade''... og nu kommer det værste isteden for at sende den til hende sendte j den til ham i fejltagelse... Ups...så løb ind i stuen hvor j havde set hans mobil tidligere...men den var der ik...og i færd med jeg er ved at lede, kommer han bagfra og prikker mig på skulderen og siger '' Hmm den besked skulle vidst ik havde været til mig''
    Nej nej j vidste ik hvad j skulle sige, så for at ha noget at sige svarede jeg '' J mente også hver et ord, din, din diiin fucking nar!''
    Det skulle j aldrig havde sagt, løb også ind på toilettet og følte mig virkelig flov...og dum, da han var den hotteste fyr til dagens dato jeg havde været på date med...Argh fuck os..


  • #14   27. sep 2007 haha. Nitte.
    I har så ikke været sammen siden så. ? eller


  • #15   27. sep 2007 Jeg har også snakket med hende.
    Gav hende 2 langstilkede røde roser fordi vi havde 2 måneders dag. hehe
    Og så var den hjemme igen. Men hun sagde hun aldrig ville kunne stole på mig igen, hvilket jeg ikke rigtig forstår. hehe


  • #16   27. sep 2007 Dennis S Faktisk sjovt han har kontaktet mig tonsvis af gange bagefter, men er ik intra mere da j har fået en anden kæreste på

  • #17   27. sep 2007 Jacob J joo j er sku ligeglad...j snakker med mine veninder når det passer mig...om det så er i biografen..hehe

  • #18   27. sep 2007 Emil w.
    Spasser. haha.
    Den havde jeg ikke set før. hehe.
    Men det var mig der droppede hende. hehe
    Fatter jeg heller ikke hvorfor jeg gjorde. hehe


Kommentér på:
pinligste historie?

Annonce