{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad synes i?
  • #1   3. dec 2011 GODT! Så er det overstået og man bliver ikke nervøs når kammeraterne kommer rendende og siger det var pisse svært og gik ad helvede til

    Desuden, kan de ikke andet end at give dig mellem 4-10

    Fordi den næste der kommer ind SKAL de kunne give lavere eller højere smiley

    Men lidt træls hvis man er stjerne elev og bare skal have lutter 12taller!


  • tommy j
    tommy j Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 91
    #3   3. dec 2011 vil også sige det er rarest at få det overstået så hurtig som muligt:)

  • #4   3. dec 2011 Mammi
    ... De skal jo ikke give karakterer udfra de forskellige elevers præstationer.
    Men udfra hvordan den enkelte elev løser opgaven der bliver stillet..


  • #5   3. dec 2011 TakeAway *

    Det er jeg godt klar over, men man bedømmer sku altid lidt i forhold til andre smiley

    Altså self skal du løse alle opgaverne, men fordi du gør det er det da ikke lutter 12? smiley


  • #6   3. dec 2011 også min mening:)

  • #8   3. dec 2011 Mammi
    - Hvis du løser opgaven med ingen fejl, eller det antal fejl som er indenfor det felt der skiller 12 fra 10. Så får du 12.

    Karaktererne bliver jo udregnet fra et skema.

    Hvis det er MUNDTLIG derimod.
    Så kan vi godt blive enige om at det hjælper at have et par veldrejede bryster, en flot nedringet bluse og et sødt smil til den mandlige sensor. smiley


  • #9   3. dec 2011 jeg er så heldig at jeg ved det er en kvinde som skal være sensore smiley

  • #10   3. dec 2011 Uha! Så bare giv den gas!

    Kom ind, kun iført tangatrusser, glaceret i diverse olier.
    Når du går over for at sætte dig, går du lige bag om din sensor, og kører din hånd over skuldrene på hende.

    Sætter dig ned, og begynder at køre dit ben op og ned af hendes, imens du kigger hende intenst i øjnene, og svarer JA til alt hun siger, og kan nogle gange lige variere det lidt med JA SELVFØLGELIG!.

    ... Du får 12.


  • #11   3. dec 2011 tjek forresten lige den her folkens

    http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1668695.ece


Kommentér på:
hvad synes i?

Annonce