{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

Igor P
Igor P
Tilmeldt:
23. dec 2008
Følger: 1 Emner: 73 Svar: 464

Reality Danmark, hva mener i? {{forumTopicSubject}}

Hey Baboom,
Der har jo i en lang periode i DK været en hulens masse reality tv.

Men efterhånden, man kan jo ikke tage nogle steder uden at blive filmet til et eller andet latterligt tv program?

feks Kanal5, de viser jo bare folk nøgne stive og helt væk i Roskilde (de kan jo umuligt gå og spørge alle om tilladelse til at vise dem) og det der danmark om natten når de filmer på diskoteker osv. selv folk der går over for at skubbe kamera mandens væk, deres ansigter slører de ikke engang, og det burde da ellers være en klar opfordring?

Jeg er af den indstilling, at hvis jeg ikke var blevet informeret inden jeg kom ind et sted om at der ville blive filmet, så ville jeg fandeme gå op og bede om mine penge igen, og forlade stedet hvis de dukkede op. Det da ikke sikkert jeg ville have min chef/forældre/kæreste eller noget lignende til at se mig når jeg er værst og så på.

Hvordan har i det med det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reality Danmark, hva mener i?
  • Igor P
    Igor P Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 73 Svar: 464
    #1   5. sep 2011 der skulle stå "når jeg er værst og så på tv."

  • #2   5. sep 2011 ser ikke selv nogle af de der realityshows og finder dem ret latterlige... og ja vil da sige at hvis jeg selv var i byen og ikke ønskede de filmede mig tror jeg jeg ville gå hen og give en pæn hentydning om at det der skulle slettes og hvis det endte i tv ville det give anledning til sagsanlæg. er dog ikke helt klar over hvad man må offentlige steder... umiddelbart skal man vist søge tilladelse til at filme/tage billeder ligegyldig hvor man er. og så alligevel ikke. er ikke helt sikker i det offentlige rum,



  • #4   6. sep 2011 Fe fee feee

Kommentér på:
Reality Danmark, hva mener i?

Annonce