{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
314 visninger | Oprettet:

unknown *
unknown *
Tilmeldt:
21. mar 2007
Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622

mac/safari {{forumTopicSubject}}

Mit safari på min mac var gået i "stykker", det drillede hvertfald, så jeg slettede det, for at hende det igen, problemet er bare, at de versioner der ligger frem nu, kan min computer åbenbart ikke bruger, fordi der skal være en eller anden bestemt version, nogen idé om hvad jeg kan gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mac/safari
  • unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622
    #1   10. aug 2011 Den ganske alm. lille hvide jeg fik i august 09, der står mac os x, ved ikke om der er forskel, har ikke forstand på det

  • #2   11. aug 2011 Lyder somom du har gjort et eller andet forkert. For så vidt jeg ved, rækker den aktuelle safari helt tilbage til Powerbooks. Og så burde den også kunne køre på din smiley

    http://www.apple.com/dk/safari/


  • unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622
    #3   11. aug 2011 åh hvor irriterende, men det safari jeg brugte gjorde det at hver gang jeg havde mere end en tab åben f.eks. baboom på den første og ekstrabladet på den anden, så hvergang jeg gik ind i en artikel på eb så gik den ind på den nye side/artikel på begge tabs

  • #4   11. aug 2011 Det har vel ikke rigtig noget med problemet at gøre? Det er en ganske simpel indstilling i Safari.

    Anyway, har du fået det hentet og installeret?


  • unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622
    #5   11. aug 2011 jo lidt har det.. ehm jeg ja jeg fandt "the old version", og det er der nu, men gør stadig det med tabs"ne", og det var jo i bund og grund det der gjorde jeg slettede det

  • #6   11. aug 2011 Det var da underligt.

    Hvis du går ind i Safari > Indstillinger > Faner
    Hvad står dine indstillinger på der?
    Mine står således: (link fjernet)


  • unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622
    #7   11. aug 2011 den "åbn sider i faner istedet for vinduer" har jeg lige ændret fra aldrig til altid, og har lige prøvet og åbne 4 forskellige tabs, og det ser ud som om det virkede - underligt men dejligt, jeg takker!! smiley

  • #8   11. aug 2011 Så lad os håbe det bliver ved med at virke. Men hvis du er smart, så tryk på Apple-ikonet øverst til venstre og søg efter softwareopdateringer. Så er du da sikker på du er up-to-date smiley

    Men det var så lidt.


  • unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622
    #9   11. aug 2011 jeg har lige opdateret for en time siden smiley

  • #10   11. aug 2011 Hehe okay smiley

Kommentér på:
mac/safari

Annonce