{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.293 visninger | Oprettet:

Thomas
Thomas
Tilmeldt:
24. mar 2008
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536

Med kæresten på ferie. Betaler I selv? {{forumTopicSubject}}

Jer som har været med jeres kærester på ferie hvordan er det så foregået?

Er I blevet inviteret med af hendes / hans familie? Betaler DE for jer eller hvordan og hvorledes?

Første gang jeg skal afsted med en kæreste på ferie.
Jeg skal kun betale 1000,- for 9 dages på Kreta med hendes familie. Så betaler de resten.

Dog skal jeg også selv betale frokost og andre små ting.

Så måske 2000,- ialt?

Hvordan har det været hos jer? Har Jeres kærester selv betalt det hele for at kunne komme med eller hvordan og hvorledes? smiley

Kunne være interessant at høre hvordan I hver især har oplevet dette.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Med kæresten på ferie. Betaler I selv?
  • #3   20. jun 2011 Min kærere var med min familie og mig i Barcelona, og der betalte min familie for det hele. Men jeg ville ikke selv have noget imod a betale noget hvis svigerfamilien inviterede.

  • #4   20. jun 2011 arh, synes nu ikke, det er god stil, at kæresten skal betale for mad osv. selvfølgelige tøj og sådan noget halløj, hun vil have skal hun selv betale. Men det er ikke fedt, at sidde og spise og så hun betaler for det hele og den slags.

    Hvis jeg invitere, så betaler jeg det hele selv. og selvfølgelige deles vi om nogle ting.

    Og regn ikke med at sviger forældrene, betaler ALT for dig. Du skal jo ligesom, også vise dig lidt fra din "gode side" ellers tror de, man er nærige røv, og det er der ingen som vil blive opfattet som, ihvert fald ikke mig.


  • #5   21. jun 2011 Min kæreste kom med os en måned rundt i USA sidste år, og jeg synes ikke jeg kunne tillade mig at sige hun skulle betale eftersom det var mig som inviterede hende. Men hvis det var omvendt vil jeg betale hvad jeg nu kostede og have med, hvis det var hendes familie der inviterede mig. Så jeg havde ikke takket ja, med at betale 1000kr, du skal hoste op med lidt mere efter min mening smiley

  • #6   21. jun 2011 Har været så heldig af have en skøn familie på kæresten's side,!
    Har været på tenerrif hvor det var hendes bedste forældre der skulle have hele familien med fordi de ahavde guldbryllup også skulle jeg da også med fik jeg afvide det var dejligt,!
    Også har jeg prøvet af blive inviteret med på skiferie hvor vi fik det meste betalt,!

    Har det så også sån hvis jeg kan give en hånd i familien så gør jeg det også,! Har ordnet noget have og lign. For dem,! Så det er de glade for,!

    Ps. Så har vi også været på tur til Heidepark i tyskland med hotel og det hele betalt,!


  • #7   21. jun 2011 Hehe endnu en ps. Jeg er den eneste i familien der har krog på bilen så der er jeg også eftertragtede,! smiley

  • #8   21. jun 2011 nu er det godtnok ikke kæreste, men en kammerrat og jeg tager bilen og køre sydpå, han betaler alt, hotel, mad og sådan noget, jeg skal kun have enge med hvis jeg skal have noget tøj smiley

  • Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #9   21. jun 2011 Jeg syntes det er rimeligt man betaler for sig selv. Det vil sige hvis det koster 500 kr/dag, så betaler man det, og flybilletter osv betaler man også selv. Hvis man spiser sammen i lejligheden/camperen/eller andet, så betaler man ikke ekstra, men så skal man heller ikke stå tilbage for at give en øl eller en is eller lignende.

    Ellers kæresten og jeg rejser, så deler vi udgifterne, og vi betaler hver sit når vi køber andet der ikke er fælles. Det syntes vi er nemmest.


  • #10   21. jun 2011 Vi var i egypten i december sidste år hvor de gamle inviterede os med, men damen kunne ikke få fri så hun måtte blive hjemme, men ellers var alt betalt af mine forældre

  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #11   21. jun 2011 Hmm ... Kan høre på det hele at i min situation er det altså helt og aldeles fair at selv skulle betale?

  • #12   21. jun 2011 jeg var med min daværende kæreste på ferie... Fik alt betalt.. bortset fra hvis der var noget udenfor måltiderne jeg ville have...
    Men det kommer vel som sagt meget an på hvem du tager med... smiley


  • #13   21. jun 2011 smutter på feire med familien og kæresten i år ...

    Min kæreste har selv betalt turen derned, men regner med mine forældre giver maden dernede... resten betaler vi selv


  • #14   21. jun 2011 Jeg blev inviteret med kæresten på skiferie og jeg betalte selv for leje af ski og tror jeg gav 1000 (skileje kostede ca. 900) så det var et ekstra tilskud til mad, men ikke noget de ville have, bare mig der ikke ville have dem tilbage :).. Og så betalte jeg selv for mad når vi spiste ude eller hvis jeg ville have noget til mig selv..

Kommentér på:
Med kæresten på ferie. Betaler I selv?

Annonce