{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gymnasium - smidt ud
  • #1   11. maj 2011 advarsel kommer kun ud af for meget fravær. Alt andet (vold, hash osv.) er afhængigt af gymnasiets administration, politik, regler og forhold til dem der holder styr på det.

  • unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622
    #2   11. maj 2011 George P - som du kan se, er det også fravær jeg spørger om.. I andre - okay tak smiley

  • #3   11. maj 2011 well, først får man en advarsel, bagefter bliver man indkaldt til samtale, også bliver man indkaldt til endnu en samtale hvor man skal komme med en undskyldning om hvorfor man skal blive her..
    Men altså, det afhænger af hvor man går. Da jeg gik på et gymnasie i Aalborg, var de ude på at sortere så mange som muligt fra, så man blev smidt hurtigt ud.
    En af mine kammerater går på et gymnasie i Albertslund og har haft 60% skriftlig fravær.. Men der er så få der gennemfører gymnasie dér, at han ikke bliver smidt ud, med mindre han dumper det hele..


  • unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622
    #4   11. maj 2011 Ja, vi har lige fået af vide, at vores rektors tålmodighed er brugt op med os, og det ikke er forsvarligt at sende mange af os videre til 3.g, og det er noget undervisningsministeriet skal bedømme.. Personligt har jeg måske lige en tand for meget fysisk fravær og 7,5% skriftligt, men har ikke været til samtale med så meget som vores studievejleder - endnu måske..

  • Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 370
    #5   11. maj 2011 .. Det er, hvist en som er blevet træt af Gymnasiet smiley

  • unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622
    #6   11. maj 2011 hvad?

  • Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 370
    #7   11. maj 2011 .. Jeg forstår jer virkelig ikke! - I har selv taget valgt, at I ville gå på Gymnasiet. Hvorfor fanden skal I så være lige på kantan af udsmidning, pga for meget fravær? - Hvorfor fanden hopper I så ikke bare fra?

  • unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622
    #8   11. maj 2011 Hvor fremgår det direkte henne at JEG er på kanten af udsmidning pga. fravær? jeg spørger om det er muligt.. Derudover går jeg ud fra det var mig du hentød til i din forrige besked, og nej "der er VIST ikke en der er blevet træt af gym"....
    Ydermere er din besvarelse total irrelevant.


  • #9   11. maj 2011 der skal bare være ting, som du ikke kan forstå smiley

  • Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 370
    #10   11. maj 2011 *Host, host* Citat af unknown *: ''Personligt har jeg måske lige en tand for meget fysisk fravær og 7,5% skriftligt''

  • unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622
    #11   11. maj 2011 Men det fremgår stadig ikke, at jeg er på kanten af at blive smidt ud, derimod har jeg nogle klassekammerater der nok nærmere er.

  • Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 370
    #12   11. maj 2011 .. Jeg har hvist misforstået. Beklager smiley

  • #13   11. maj 2011 Du får først mundtlig advarsel, derefter hvis du bliver ved med at være fraværende, får du en skriftlig, og igen får du en anden skriftlig, derefter kan de smide dig ud, men er du blevet "smidt ud" ?

    -/// Nighthawk


  • unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622
    #14   11. maj 2011 Nej nej, jeg er på ingen måde blevet smidt ud, eller fået nogen form for advarsel eller samtale.. men jeg citere lige hvad jeg skrev før: "Ja, vi har lige fået af vide, at vores rektors tålmodighed er brugt op med os, og det ikke er forsvarligt at sende mange af os videre til 3.g, og det er noget undervisningsministeriet skal bedømme.. Personligt har jeg måske lige en tand for meget fysisk fravær og 7,5% skriftligt, men har ikke været til samtale med så meget som vores studievejleder - endnu måske.. "

  • #15   11. maj 2011 Jeg blev smidt ud 2 gange pga. fravær smiley Ups.... men fik advarsler inden. Og endte med bare at tage eksamen som selvstuderende i sidste ende.

Kommentér på:
gymnasium - smidt ud

Annonce