{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.185 visninger | Oprettet:

Computer forbrug. {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom bruger :o)
- Jeg skal igang med en projekt omgave omkring unge og deres computerforbrug, så håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt. :o)

1: Hvor gammel er du?
2: Hvor lang tid bruger du foran computeren gennemsnitligt, pr dag?
3: Hvordan er disse timer fordelt på arbejde, skole og fritid?
4: Tænker du over hvor mange timer du bruger foran computeren, hvorfor/ hvorfor ikke?
5: Har det computerforbrug påvirket dit ''virkelige'' liv i forhold til job, venner eller kæreste?


Alle aldersgrupper er selvfølgelig velkommen til at svare, vi er vel alle ''unde'' =D

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Computer forbrug.
  • #1   19. feb 2011 1: 21
    2: 10-12 timer
    3: 6-9 timer skole
    4: nej
    5: nej, venner / kæreste / familie vægter højere end computer... bruger kun computeren hvis jeg ikke har andet at lave.




  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180
    #2   19. feb 2011 1: 21 år gammel
    2: 3 timer om dagen ca.
    3: Arbejde (som også er hobby) 1 - 1,5 timer. Resten er fritid og surf.
    4: På ingen måde.
    5: Nej smiley


  • sebastian l
    sebastian l Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #3   19. feb 2011 bruger lige dine resultater også..
    skal have projektuge om 2uge, så tak:D


  • #4   19. feb 2011 1. 18

    2. cirka 7-9timer

    3. 2 timer skole, og resten 7 timer i fritiden. Mest af tiden er hobby. Lyd og redigering.

    4. ja, men mit forbrug er nærmest livs nødvendigt. Arbejde og hobby altså.

    5. Overhovedet ikke. Mig og kæresten har endda været sammen i over 5 år.


  • #5   19. feb 2011 1 25
    2 19t
    3 selvstændig, så det er 50/50
    4 Næh... det er sådan udviklingen er nu til dags.
    5 Næh.. det er sådan det virkelig liv efterhånden er.

    Nogle dage bruger jeg 24t foran pcen, og andre dage lidt mindre.
    Så det svinger meget, og det er selvfølgelig de dage hvor jeg skal noget, familie, venner, sport osv, da er jeg selvfølgelig ikke så meget ved pcen.

    Men i og med at man har en smartphone, så er man jo egentlig også på nettet, og så er jeg jo på nettet hele døgnet smiley


  • #6   19. feb 2011 Til dem som har svaret allerede, mange tak for jeres tid & kan helt klart bruge jeres svar. =)

    - Ander er meget velkommen til at komme mere deres forbrug af computer. smiley


  • #8   19. feb 2011 1: 21
    2: 6-8t
    3: 5t arbejde, 1-2t fritid
    4: Ja. Det er trættende som arbejde, og sjovt i fritiden.
    5: Nej.


  • #9   19. feb 2011 1: Hvor gammel er du? 19
    2: Hvor lang tid bruger du foran computeren gennemsnitligt, pr dag? 9-10 timer ( uhyggeligt meget tid:S)
    3: Hvordan er disse timer fordelt på arbejde, skole og fritid? ca. 7 timer, to timer på lektier og en time facebook heh:)
    4: Tænker du over hvor mange timer du bruger foran computeren, hvorfor/ hvorfor ikke? Det meste af tiden jeg bruger, kan ikke kortes ned, hvis jeg sad flere timer og spillede eller skrev, ville jeg nok tænke over det.
    5: Har det computerforbrug påvirket dit ''virkelige'' liv i forhold til job, venner eller kæreste?
    Ja meget, holder kontakten med gamle venner over nettet.



  • #10   20. feb 2011 Mange tak for svarede (: ' Flere er selvfølgelig stadig velkommen. (:

    @@ - Dem som har svaret eller svare frem over, det kunne være rart hvis i kunne tag stilling til dette :

    6) Mener du at dine relationer er nemmer eller svære at holde ved lige via internettet, eller er det ikke muligt at holde relationer over nettet?

    7) Er det godt eller dårligt at bruge tid foran computeren, hvorfor / hvorfor ikke?


Kommentér på:
Computer forbrug.

Annonce