{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.286 visninger | Oprettet:

Kotyme ved en date? {{forumTopicSubject}}

Heej alle sammen smiley

Ja det er nok et temmelig dumt spørgsmål, men det er snart 2 år siden, jeg sidst har været på date smiley
Dette skyldes bl.a. et fast forhold på 13 1/2 måned, og at jeg ikke har mødt nogen, der var interessant - før nu! smiley

Men hvad pokker gør man? Dette er både et spørgsmål til drenge og piger smiley
Skal man bare have ganske normalt (kedeligt) hverdagstøj på, eller skal man gøre lidt mere ud af sig selv? Hvad er "go" og et "no go"? Jeg vil jo helst gøre et godt indtryk, men jeg kan ikke skelne mellem, hvad der er for meget, og hvad der er for lidt smiley
Planen er forresten, at vi skal i biffen og se "Klovn - The movie" ;D Og hvad der sker bagefter, må man jo se med tiden smiley

Håber at der er nogle søde mennesker, der vil hjælpe med nogle svar, da jeg virkelig er lost smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kotyme ved en date?
  • #1   17. jan 2011 efter min mening må man godt gøre lidt mere ud af sig selv, men man skal dog ikke gøre sig alt for "fin" for det handler jo også om at vise hvem man er

  • #2   17. jan 2011 Hvornår vil du så mene, at man er for fin? smiley

  • #3   17. jan 2011 (link fjernet) smiley

  • #4   17. jan 2011 ta noget alm tøj på som du har det godt i og som du ville ta på hvis du evt sku i biffen med en veninde og måske på cafe bag efter og en smule make up og sætte hår evt men ik mere end det også ellers bare være dig selv og ha en hyggelig aften

  • #5   17. jan 2011 jamen altså man behøver ikke banke 5 kg make-up i hovedet osv. altså selvfølgelig må man gerne tage lidt ekstra make-up på men ikke overdrevet meget

  • #6   17. jan 2011 Haha hvor nice! ;D

    Men for det første, så bor mine forældre langt væk fra mig og for det andet, så er min far heldigvis på ferie, så der er ikke andre end mig til at skræmme ham væk, haha ;p

    Men tak for dagens grin! ;D


  • #7   17. jan 2011 Hr. og fru A: Mange tak for svar smiley Kan næsten læse mig frem til, at jeg skal finde kontrasten mellem hverdagstøjet og festtøjet? smiley

    Martin..: Nu er jeg heller ikke tilhænger af alt det sminke-dukke halløj smiley Jeg bruger højst streg, mascara og en meget neutral pudder - kun for, at man ikke skal kunne se, når jeg bliver flov smiley Men er det for lidt eller er det passende?
    I byen har jeg så også øjenskygge på, men ellers holder jeg mig rimelig neutralt smiley


  • #8   17. jan 2011 tja, jeg ville nok tage noget af det sådan lidt hverdags agtige tøj, som jeg nu os samtidig ku finde på at tage i byen på....

    make-up, tja jo som man vil. går jeg ik med til daglig, ud over når jeg skal i byen, så tvivler på jeg ville tage det på, på en date.


  • #9   17. jan 2011 Sabine B: Tak for svar smiley

  • #10   17. jan 2011 lige præcis og konen mener det samme men tror du skal holde dig til hverdags make up og vente med øjen skyggen til næste date smiley men det vigtigste er at du har det godt i det du tager på og du er dig selv så skal det nok blive en god aften for jer begge 2 det er 100 procent

  • Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #11   17. jan 2011 Tag tøj på der passer til det i skal lave, og hvilke signaler du vil sende, i det her tilfælde er det vel bare lidt pænere tøj end til hverdag, og så opfør dig ordentligt, resten kommer af sig selv.

  • #12   17. jan 2011 hr og fru A: Mange tak for svar smiley Ville heller ikke vælge at tage øjenskyggen på på første date, for jeg vil ikke komme til at virke som en "pynte-dukke" smiley Men ihvertfald tak for de gode råd - dem kan jeg helt sikkert bruge smiley

  • #13   17. jan 2011 Prysse: Jeg opfører mig skam altid ordentligt - kunne ikke drømme om at gøre andet smiley Og jeg vil helst forholde mig sådan lidt neutral, så han har fokus på mig som person, så jeg skal bestemt ikke udsende "udfordrende" signaler smiley

  • #15   17. jan 2011 unsub lige præcis kort og godt smiley

  • #16   17. jan 2011 Unsub ! : Ja det har du fuldstændig ret i - men jeg har nu heller ikke lyst til at være andre end mig selv smiley

  • #17   17. jan 2011 For at være ærlig, så syntes jeg det er lidt fesent at tage i bio på første date. Det er jo pointen at man skal lære hinanden at kende, snakke og se udstråling osv, og det er squ ret svært i bio.
    Var bedre at tage på en hyggelig cafe eller hjemme med noget god mad, snak, vin eller hvad hjertet / maven begærer og så tage det derfra. Så kan man jo tage i bio på anden date eller lign.

    Vær dig selv.. og så gør da lidt ekstra ud af dig selv. Det gør han formentlig også og det er da god kotyme. Man skal selvfølgelig ikke ligne en cirkusklovn med alt for meget make-up.

    Tænk på førstegangs indtryk altid påvirker modparten..


  • #18   18. jan 2011 Altså normalvis så går jeg rundt i flade sko, en kedelig lang trøje og håret bundet op..
    Men skal jeg f.eks ud at spise med kæresten så tager jeg stiletter på, en kjole hvis vejret er til det, eller leggins, en fed top og lader håret hænge løst.. Nok det samme som jeg ville gøre hvis jeg skal på date..


Kommentér på:
Kotyme ved en date?

Annonce