{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amalie fra paradise
  • #2   22. sep 2010 Men jeg synes heller ikke hun ser særlig godt ud, så det er meget godt der er mange andre piger der ser bedre ud, også her på baboom

  • #3   22. sep 2010 Synes ikke hun er for smart smiley


    Er det ikke idag hendes tv show starter?


  • #4   22. sep 2010 Louise ved jeg ikke men det er det sikkert og hvad fanden sker der for moren??? hun ser da lige så snotdum ud som sin datter amalie, jeg tror at tilsammen har de to en iq på 12 og det er de sikkert stolte over da de måler deres iq ved hjælp af 7-skalaen

  • #5   22. sep 2010 I could !

    Har ikke set Paradise Hotel (Kan ikke fordrage det program), har dog set klippet på youtube med det meget omtalte russiske roulette. For mig virker det bare til hun er som så mange andre trunter i DK.

    Har ikke rigtig nogen holdning til hende.


  • #6   22. sep 2010 ProvoKatten Gert, ja hun er bare en dummere trunte, men så kun paradise fordi damen så det,
    huner muligvis også den dummeste trunte i dk vil jeg tro


  • #7   22. sep 2010 Hun er SÅ sød smiley lidt dum, men meget kær....

  • #9   22. sep 2010 Så, så det kan hun jo ikke gøre for smiley

  • #11   22. sep 2010 Hun er nok den mest spejlblanke person i DK, hun fatter ikke engang hvor meget til grin hun er..
    Hun ser ikke godt ud overhovedet, bryder mig slet ikke om hendes krop og hendes tænder ligner de er smidt ind med en håndgranat..
    Føj da.. Fatter slet ikke Josri var sammen med hende, Peter er jeg ligeglad med.. Ham kender jeg ikke..


  • Igor P
    Igor P Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 73 Svar: 464
    #12   22. sep 2010 Siger det ik mere om dig end om hende, at du gider sidde på et internet forum en onsdag morgen og diskutere hvorvidt hun er irriterende eller har lav IQ?

  • #13   22. sep 2010 Haha misundelse er en grim ting smiley

  • #14   22. sep 2010 Jeg synes hun er så blank , jeg fatter ikke hvorfor hun tør laveen serie om hendes liv , hun bliver bare gjort mere til grin !

  • #15   22. sep 2010 Fatter ikke hvorfor folk kan hidse sig sådan op over det, hun har fundet en måde at tjene penge på ?

    Det den nye Sidney Lee, og ham bliver der sjældent snakket om lige for tiden. Find da noget at have ondt i røven over.


  • #16   22. sep 2010 hun er stadigvæk klam

  • #17   22. sep 2010 Hun er virkelig noget af det mest hjerneforladte jeg MEGET længe har set og hørt.. tror faktisk at selv alle tøserne fra de unge mødre tænker at hun er for dum!
    Kommer fra hendes nabo by Hørsholm og fuck hvor jeg skammer mig over at hun kan få lov til at have en så lav IQ, og værst af alt at hun skal reprenseterer danmarks unger piger!
    HUN BURDE SMIDES VÆK FRA TV MED DET SAMME !


  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
    #18   22. sep 2010 Jeg så for nyligt, da hun var i TV2 morgentv, for at synge, og jeg var nødt til at slå om, så hæsligt var det.. Og køn er hun heller ikke..

    Men blev hun gagget med en sæk over hovedet, så kunne jeg da godt lige en enkelt omgang..


  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
    #19   22. sep 2010 Here U go: http://www.youtube.com/watch?v=BqeYmDZA8oA

  • #20   22. sep 2010 Hun er den mest dummeste luder jeg nogensinde har set! Desperat efter opmærksomhed og lave et latterlig serie bare for imponere Peter - Og NEJ!! Jeg ku IKKE! Ikke med den forstørret ansigt og frø hage og kanintænder ! Klam sæk tag da hjem og lave lektier du er sgu kun 19 BIATCH ! Og moren er ligeså billigt som datteren tsk..!

    Men hendes bryster er no problemo ! (;


  • #21   22. sep 2010 nu når vi snakke om hende, nogen der gider forklare hvad en skuespiller film er.
    er det en film om skuespiller eller smiley ku ikke lade være .

    skal satme se det i aften, selvom det er lidt synd at udnytte de mindre begavet på den måde, fuck det der er go humor


  • #22   22. sep 2010 Phreak ^ første gang jeg hørte den var det en radio version og syntes ikke det var så slemt ( måske autotuneren ) men da jeg så, så det klip der OMFG hun slår næsten basim i at synge falsk

  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
    #23   22. sep 2010 Og det sjoveste ved det var, at hun gav mikrofonen skylden for, at det lød dårligt smiley

  • #24   22. sep 2010 Phreak ^ Jeps hun sagde vis det var nogen billige BR mic smiley

  • #25   22. sep 2010 Jeg kender ikke Amalie personligt så vil ikke dømme hende på forhånd. At vudere ud af fjersynet ser hun ser da ok ud men må give andre ret i at hun ikke er den mest intelligente person i dk!
    Vil da håbe hun også tager nogle sangtimer for hun synger da ikke særligt prof.

    Jeg skal dog lige se starten af hendes program i aften fordi jeg finder det skide underholdende at se hvor intelligent hun er HOST HOST!!!


  • #26   22. sep 2010 Blanko check - MEN hun er sgu da underholdende - så kun paradise pga. hende.
    Hun har givet mig nogle gode grin, så jeg skal sgu se hendes program, for hun er da helt sikkert for dum til at man kan lade være. *g*

    Hendes udseende vil jeg ikke sige noget om, det styrer hun selv og hvad folk mener om hende det er også op til dem selv, kan ikke få ondt i røven over hun tjener penge på den måde, hun kan jo danne par med Shitney Lee - se det ville helt sikkert også være et program jeg gad se - det ville være dk´s dummeste par - go griner.


  • #28   22. sep 2010 jeg giver X. ret hun er bare en medieluder

  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
    #29   22. sep 2010 Hun er den kvindelige udgave af Shitney Lee smiley

  • #30   22. sep 2010 Phreak : nemlig de er begge to minuser og vi må håbe at minus og minus giver plus med sidney og amalie

  • #31   22. sep 2010 Søren
    Er bange for at i dette tilfælde vil det bare altid være MINUS. *g*


  • #32   22. sep 2010 Maria P det tror jeg også hehe

Kommentér på:
Amalie fra paradise

Annonce