{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.575 visninger | Oprettet:

Nu har Leasy sgu da tabt sutten {{forumTopicSubject}}

Hola.

Hvad sker der for Leasys nyeste reklame på TV?
Er det kun mig der synes den er helt igennem fucked up? Hvorfor? jo, det vil jeg gerne forklare om lidt, men først lige et par af deres tidligere reklamer.

F.eks var der den med en stabel af brugte bærbare som en eller anden sinke lavede "korthus" ud af.
- Okay Leasy, så hvis min bærbar går ned så skal jeg bare købe en ny i stedet for at få den repareret? Er I et firma der kun sælger til sinker?

Så er der "Peter kommer og sætter lortet op og tager papkassen med igen"
- Fair nok.. Man får bragt skidtet ud og får sat det op og han tager pappet med igen. For så vidt ok.

SÅÅÅ er der endelig deres nyeste reklame.
Det er jul. En kvinde giver en mand en stor gave. Spasseren tror at det er en fladskærm (JA klart den er lige til at skubbe sån, let hen ad gulvet som hun gør det) TÆNK DIG DOG OM. Så er det et puslespil - surprise! Og han får lange løg (øøv altså den der store, men underligt lette pakke var ikke en fladbamse til vægen. Der hvor kæden så hopper helt af, hvor leasy så at sige taber sutten er da de panorerer over til en gamel sprittet mutti som sidder i en stol, pløre fuld og synes at det er en åh så god ide, at handle med Leasy.. Well man skal altså være semi sinke og pløre fuld for at handle med Leasy? Er det dét de vil fortælle? Er det virkelig kundesegmentet? Det hele bakkes jo op af den afsluttende speaker som forsøger på at snakke som en fuld, men dog fejler grumt og bare lyder åndsvag. Hvorfor skal speakeren tale som om an er fuld?

Okay.. så seneste Leasy reklame henvender sig til sprit stive tabere?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu har Leasy sgu da tabt sutten
  • #1   15. dec 2009 Nemlig! Og det er kun retaderet mennesker der ikke fatter en meter, som må ringe til Peter........

    De er vold irriterende når man sidder og ser en god film, at skulle komme til at se på sådanne latterlige reklamer smiley


  • #3   15. dec 2009 haha! Fedt jeg ikke er den eneste som synes at Leasy reklamerne er for åndsvage og (no offence (jo, måske en smule faktisk)), man fatter fandeme heller ikke en meter, hvis man ringer til Peter (fra leasy). Har I set de AOP omkostninger der er forbundet med at handle hos dem? Og vælger man at købe kontant så bliver man jo tørret endnu værre - priserne er jo helt hen i vejret.

  • #5   15. dec 2009 Jesper - LED fjernsyn kan du sagtens skubbe hen af gulvet, og du vælger selv program,

    det som irriterer mig mere er at en dvd film ikke stater MED DET SAMME når man trykker play.

    Der er altid en masse lortereklamer inden,


  • #6   15. dec 2009 Uanset hvor dårlige de er, så virker de tilsyneladende.

    I snakker om dem, skriver "Leasy" og er underbevidst påvirket af deres reklamer... uanset hvor dårlige de er.

    Så omtale får de i hvert fald, og det er god markedsføring.

    Så reklameselskabet udfylder da deres opgave til UG.

    Nej jeg kan heller ikke lide reklamerne og jeg køber/lejer ikke ved Leasy smiley


  • #8   15. dec 2009 jeg synes også leasy's nuværende reklame er virkelig langt ud.. smiley

  • #10   15. dec 2009 Hee den med Peter er da simpelt hen bare for go... Tror virkelig jeg kunne finde på at gøre det samme, gad vide om de vil droppe det slogan så, hvís mange ringer ind og vil snakke med peter.

  • Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #12   15. dec 2009 Giver Daniel K helt ret... Deres reklamer virker.

    Det handler om at få slået deres navn fast i forbindelse med forskellige former for forbrugerelektronik. Så hvis der er en der spørger hvor man nemt kan få en fladskærm på afbetaling, hvilket firma tænker i så på først?

    Jeg tror ikke det er at spare pengene op, gå i banken og låne, eller ringe til DER (eller lignende).
    Det vil være Leasy, for dem har i fået skovlet ind igennem alle reklamepauser hele december...


  • Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #14   15. dec 2009 Det kan godt være... men reklamerne virker, jeg kender desværre mange der har hoppet på den adskillige gange. Jeg er selv af den overbevisning at de varer som de sælger/lejer ud, er alle varer som man bør spare op til, før man køber dette. Derved sparer man også mange penge, da man kan købe det hvor man vil (og billigst)...

  • #15   15. dec 2009 sille M - til din "slå ihjel ure" - Jeg mener det var REM REM, kan det ikke passe?

  • #17   15. dec 2009 Uenig. Deres reklame virker ikke. Når den er kåret til at være noget lort, så det eneste de får vedhæftet deres navn er associationen, at Leasy er noget lort. Og man ikke fatter en meter, hvis man handler med dem.. Sååe hvis det virker på dig....

Kommentér på:
Nu har Leasy sgu da tabt sutten

Annonce