{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Lorte dsb. {{forumTopicSubject}}

Undskyld sproget, men ærlig talt!

Så bestilte jeg kort for læææænge siden, da jeg starter på skole i morgen ....
Jeg havde et kort i forvejen, som jeg så ringede ind med for et par uger siden ang hvordan og hvorledes det nu skulle sendes tilbage osv, og der fik jeg afvide at de godt kunne se at jeg var godkendt til det nye kort.

for nogle dage siden ringede jeg ind igen, fordi jeg ikke havde modtaget kortet ... der kunne de intet se, og det var i hvert fald ikke dem der havde slettet det, men mig der åbenbart ikke havde bestilt.

Jeg skal jo så ind og bestille et nyt, og så står der fandme derinde at jeg er GODKENDT til kortet, jeg kan se hvornår jeg har søgt, hvornår det virker fra og til ....altså hvis jeg kan se det, så kan de vel for fanden også ?????????

Det er 5 zoner om dagen, der er sgu mange penge, når de ikke gider at sende et kort ud.
Nu må jeg ringe igen imorgen og brokke mig, argh.

Skulle bare lige brokke mig lidt smiley
Dsb er ikke populært hos mig pt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lorte dsb.
  • Danni
    Danni Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 416
    #1   25. okt 2009 dsb sucks

  • #2   25. okt 2009 Forsinkelser på hele linjen fra Odense i eftermiddags ..
    ALLE tog på hele listen, alle 6-7 parroner smiley


  • #3   25. okt 2009 Maren er det ikke normalt nok? Hvis et tog der er gået i stkker blokker et helt spor, kommer der er gode grunde ikke tog forbi det spor, hvorfor det hele bliver spærret?

  • M A
    M A Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 78
    #4   25. okt 2009 DSB og Post Danmark har nok samme service politik smiley

  • #5   25. okt 2009 vil du hellere have at dsb er her med problemer eller at de slet ikke er her ? smiley

  • #6   25. okt 2009 Hader og DSB .. har lige frarøvet mig for 750,- fordi jeg manglede 2 zoner, og selv om jeg viftede både med 2 og alle zoner var det ligemeget :S

    jeg mener; hvem fanden prøver og snyde med 2 zoner, når man har både 2 og alle zoner liggende ?! :S

    Og da man så hiver fat i kontoret er det et snerpet kælling der bare sidder og griner ..

    Arrgh !!!


  • #7   25. okt 2009 Lasse S - Jeg vil hellere have at de har styr på tingene, og at de ansætter et ordenligt personale.

  • #8   25. okt 2009 B O P P E L O P

    Det giver jo mere end mening. Hvad nu hvis der ikke var kommet nogen kontrollør? Så havde du kørt gratis. Hvis alle gjorde sårn, hvor mange tror du så ville stemple før de gik ind i toget?.


  • #9   25. okt 2009 Camilla. H - vil du så hellere have at de har ordentligt personale og styr på tingende og hæver billetpriserne meget?

  • #10   25. okt 2009 Lasse S - Hvad kan jeg bruge det der til ?
    Der ville ikke være en grund til at hæve priserne, blot for at få et ordenligt personale.


  • #11   25. okt 2009 Kasper D

    Havde klippet, men klippet for lidt smiley - var en da opsøgende og sagde jeg var i tvivl ..
    Ved godt at regler er regler, det behøver du ikke minde mig om. Men jeg ville aldrig snyde DSb netop for og undgå bøder :S - så hellere slippe nogle mønter
    Kan godt forstå de boller dem som slet ikke klipper .. men der er jo ikke så meget og gøre nu alligevel smiley


  • #12   25. okt 2009 camilla - alting koster penge.. for at få et personale som kan yde serivce og den slags ville det kræve at de skulle ansætte uddannede folk eller sende de nuværende på kurser og sådan ...

  • #13   25. okt 2009 Jamen du siger det selv, regler er regler. Så kan ikke forstå hvorfor du er så sur på DSB, fordi du selv har glemt at klippe nok gange.



  • #14   25. okt 2009 Lasse S -jeg har selv været på kursus, netop hvor det handlede om hvordan man behandler kunder osv, og der var altså ingen priser der steg hos os .... sådan noget skal der også være plads til.
    Men uanset hvad så skal dsb og alle andre have et ordenligt personale, når de skal snakke med kunder - så der er ingen undskyldninger der.


  • #16   25. okt 2009 money money money..............

    tror i seriøst pengene kommer fra himlen? smiley


  • #17   25. okt 2009 Syntes det er så småligt og bruge, regler er regler. Alle begår fejl, men når det tydeligvis er en fejl behøver man sq da ikke straffes med den slag bøder :S

  • #18   25. okt 2009 Hvorfor er det tydeligvis en fejl?

    Hvis vi nu leger du har et 10 turs kort, og skal bruge 2 klip ofr at komme fra a til b.

    Du er nice, du bruger 2 klip fordi du er fair, men tilgengæld får du kun 5 ture

    Andre der ikke er nice, skal bruge de samme klip, men bruger tilgengæld kun 1 klip hver gang, hvorfor det lige pludselig er 50% billigere at køre med tog.

    Kan du se min pointe? De ved jo ikke om det er for at snyde dem eller om det faktisk er en fejl


  • #19   26. okt 2009 Kasper D - Du lyder godt nok som en man bare kan trampe på, hvis du vil finde dig i alt fra dsb bare fordi "de ingen penge har" som du egentlig ikke ved noget om.

  • #20   26. okt 2009 Modent skrevet.

    Skal han bare slippe fri, fordi han har glemt at klippe eller hvad?


  • #21   26. okt 2009 Camilla du lyder ærligt talt som om du bare skal have noget at brokke dig over, tænk over at dsb stadig er et firma som yder en service også selvom den måske ikke lige gider tilpasse sig dig. det at snyde med ens billet svare til at gå ned og stjæle hos den lokale købmand.. men ja han skal da heller ikke træde på dig med hans sindsyge priser på mælk og dårlig service...

  • #22   26. okt 2009 i øvrigt.. camilla, hvis de skal have alt deres personale på service kursus ville det også kræve at de skulle til at hive nogen ind som kunne holde de ved lige imens andre er på kursus, dette ville kræve penge. noget andet er at det at arbejde i dsb højest sandsynligt ikke er et arbejde man har i umådelig lang tid og dermed ville det være at skyde sig selv i foden for dsb.. forestil dig at du ejer en virksomhed hvor at de ansatte max er der i ét år.. ville du bruge kræfter og penge på at sende dem på kursus.. ?

  • #23   26. okt 2009 Lasse S - what the fuck ?
    Jeg har ikke snakket om at snyde med billet.

    Og ja, jeg ville sørge for at servicen var iorden, i så fald så medarbejderne var behjælpelige med diverse ting.


  • #24   27. okt 2009 camilla.. jeg snakkede om kaspers og din samtale..

    Super.. så synes jeg at du skal finde en plan til hvordan man kan få er ordentligt personale i dsb landet over, uden at det kommer til at kræve omkostninger hverken for dsb eller kunderne..


  • #25   27. okt 2009 Lasse S - min og kaspers samtale hanlede ikke om en billet.

    Og nej, det er ikke mit job at sørge for at dsb har ordenligt personale.
    Eller andre steder for den sags skyld.

    i øvrigt burde man ikke engang behøve en kursus i at behandle andre ordenligt, det burde komme helt af sig selv.


  • #26   27. okt 2009 camilla jeg siger ikke det er dit job jeg siger at det er en umulig opgave.

    der er ingen mennesker der sætter en karriere i at blive serive dame/mand hos dsb (jeg tvivler ihvertfald) og derfor er det nok sjældent et job som er besat længere tid af gangen så folk der har det arbejde er nok ret ligeglade..


  • #27   27. okt 2009 Lasse S - Jeg må indrømme at jeg er temmelig ligeglad, når man er på arbejde må man sætte en facade på, uanset hvad man arbejder med, man har selv sagt ja til det.

Kommentér på:
Lorte dsb.

Annonce