{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Nu skal det være ! Rustbehandling.. {{forumTopicSubject}}

Mig og den gamle, er blevet enige om, at vi nok hellere må ofre en god omgang rustbehandling af bilerne..

Info:

1 Stk. VW Passat fra 2004. (Aldrig behandlet før).
1 Stk. Skoda Fabia vRS fra 2005. (Aldrig behandlet før).

Begge biler er imoprteret fra tyskland.

Spørgsmålet er så bare hvor det skal gøres..
Der er jo Pava, Dinitrol, Techtyl, undervognstunellen osv. osv...

Vil selv mene de nok skal have den helt store omgang, da de aldrig har fået før.

Men hvad er bedst / billigst, og hvor skal man holde sig fra?

Vi kommer fra Aalborg.

Alle svar / tips / råd / erfaringer, modtages med et smil. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu skal det være ! Rustbehandling..
  • #1   14. okt 2009 har altid fået vores biler Pava behandlet, og har ikke haft nogen grund til ikke og være tilfreds med det indtil videre, MEN havde dog det sted vi fik vores tidligere bil behandlet hos, mistænkt for og ha været ude og køre lidt for mange KM i bilen mens den var hos dem, var rimelig sikker på KM tælleren ikke var så høj da jeg afleverede den, som da jeg hentede den igen...... det drejer sig om en Punto GT med 1.4liters turbo motor, og måske en af dem har synes den var lidt sjov og køre i, og lød sjov når den fik noget og lave, MEN det blir selve rustbehandlingen jo ikke dårligere af

  • Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
    #2   14. okt 2009 fik min honda mercasol behandlet, det er ganske godt, og så er det en klar fedt/væske, så man får ikke sorte løbere over det hele hvis de giver den lidt for meget.

  • #3   14. okt 2009 Rene - Sorte løbere blir så vasket a, såå smiley hehe..

    Ralf - Du sku nok lige ha brugt BG's forum i stedet.. 80% a BB brugere har jo ikk engang fået kørekort til knallert smiley
    Men nu kan jeg sku ikk huske hva vi bruger ude ved Fiat, men ring til undervogns afdelingen hos Fiat Tang Biler i Holstebro og spør dem.. Mener nok det det der mercasol eller sån noget, det sku ihvertfald virke rigtig godt! Ellers ville jeg vælge Pava da de kan gi rustgaranti (kommer self an på visse detaljer) Held og lykke smiley
    Godt med lidt sund fornuft og en klat skidt på undervogen.. Det har aldrig skadet nogen smiley hehe.


  • #4   14. okt 2009 jeg kan klare en alm undervognsbehandling. i eget værksted. hvis det er, så smid en pb.

  • Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
    #5   14. okt 2009 ja, mercasol skal også tørres af hvis der kommer noget ud, men er ikke helt så tykt som det pava bruger, jeg har ihvertfald været tilfreds, men hvad der er bedst tror jeg der er mange meninger om,

    Men sørg nu for at få regning på det, for det er så træls hvis man finder ud af at der ikke er givet i dørene eller et andet sted, for så er der ingen dækning.

    Jeg fik engang nye døre på min gamle Toyota, det var fordi de ikke havde fået, og det stod der på regningen de havde, så det kom pava til at erstatte,..
    Dermed IKKE sagt at pava er noget lort, det har nok bare været en forglemmelse fra deres side.


Kommentér på:
Nu skal det være ! Rustbehandling..

Annonce