{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Havne Fiskeri ? Madding ?
  • #1   2. jun 2009 kommer jo nok an på hva du fisker efter sømand

  • #2   2. jun 2009 jamen det man nu fisker efter ved havnen ? smiley
    Fladfisk, og hvad man nu ellers kan fange på denne årstid ? smiley


  • #3   2. jun 2009 Super ! smiley

  • #4   2. jun 2009 Frossen rejer uden skald (bare de billige)
    naturlig agn sandorm og børste orm.. til torsk pighvar og slethvar er sild os godt :=)


  • #5   2. jun 2009 sandorm og børsteorm er den sikre(:

  • #6   2. jun 2009 Jeg takker mange gange ! smiley

    Hvad kan man forvente og fange, nu her ? smiley


  • #7   2. jun 2009 Små stykker sild hvis du går efter hornfisk. Men bare på en prop så. Ikke forfang

  • #8   2. jun 2009 hej .. en sikker vinder ved havnebasinget på denne års tid ..

    forfang og så tynde strimler af svine lever . rigti godt og billi husk det skal være fersk og ikke optøet ..
    de fisk du kan fange på denne årstid ved molen er ...

    div fladfisk rødspætte - tunge - pikvar - osv
    små torsk + ulke + ål + ålkrapper + ørde ::::: disse tager gerne svinelever ...

    hen under aftnen lige når mørket begynder er der mange fisk som jager i havnebasinget her er det godt med div blink ( truta svipper og jensen ) er mine fortrukne
    lige som en prop med 1 meters line til krogen ( alser så du fisker ca 1 meter nede ) her er igen lever godt men også rejer orm børsteorm sildestykker osv kan bruges ..
    her kan du være heldig og snuppe en god stor ørde/laks stor torsk kommer også ind og ål ...

    nogle steder i landet er der hornfisk lige nu og de fanges på jensen blink og sildeforfang ( nok det sjoveste fiskerri på denne årstid ...

    vis du har muligheden for at komme ned til en stren så er der masser af stor torsk + ørde + fladfisk hen under aftnen på denne års tid ..
    her bruger du div blink vobler forfang med div avn ..men noget af det beste er en fluge som nemt kan fiskes med en alm stang med fastspole hjul ..
    gå ned til din grejshop og spør efter et bombarder flåd og nogle ørde fluer ...
    flugen fiskes ca 1½ -2 meter fra flådet og der trækkes ind i forskælige hastiheder ..

    vis du mangler noget grej så har jeg masser af prof grej tilsalg da jeg pga sygedom ikke selv bruger det længer ...desvager .

    men jeg ønsker dig da knæk og bræk på turen skriv gerne igen med en fangst report ...

    mh gomme


Kommentér på:
Havne Fiskeri ? Madding ?

Annonce