{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Hvad synes i ? {{forumTopicSubject}}

Her i weekenden sov en af mine "venner" hos mig.
Sjovt nok føler jeg mig træt og ligger mig til at sove.
Imens sidder min ven og spiller poker mens jeg sover.

Så da jeg lægger og sover smutter min ven hen til min seng og tager mit Mastercard som ligger på en hylde ved mig og indbetaler en masse penge på Pokerstars uden han har spurgt.

I vil nok ikke tro på det, men manden spillede for 3500 kr fra mit kort !!
Har snakket med ham om det og han undskylder meget , men det er anden gang og nu gider jeg ikke mere.
Har tænkt på at flytte op til min mor os søster og komme væk fra KBH !

Men hvad synes i jeg skal gøre.
Min far ved det ikke. Og han skal bruge penge .

Og min ven som stjal han har intet arbejde og er for doven til at søge kontanthjælp og ryger fed !

Tak på forhånd


Kommentarer på:  Hvad synes i ?
  • #1   7. maj 2009 Få de penge fra ham og sig han skal skaffe det på en eller anden måde. ellers nak ham? for det ikk så fedt vis du flytter pga din ven lavede sådan noget pis!

  • #2   7. maj 2009 Jeg havde meldt ham til politiet ,. hvis han ikke betaler tilbage

  • #3   7. maj 2009 Han siger han vil betale tilbage.. har fået 200 kr indtil videre, men jeg tror det kommer til at tage lang tid nu hvor han intet job har.

    Men han er blevet tilbudt og lave noget lort sammen med en ven, men jeg sagde bare jeg var ligeglad og han bare skulle skaffe mine penge.. !

    Flytter os kun når jeg har fået alle pengene



  • #4   7. maj 2009 Hmm det er dælme da en flink ven du har. Jeg synes ikke, at han bare kan gøre sådan noget uden at spørge dig. Og da slet ikke tage SÅ mange penge til at spille for. Skynd dig at få fat i de penge, selvom det nok bliver lidt svært smiley

  • Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 390
    #5   7. maj 2009 Jeg synes faktisk du skal melde ham, da han er farlig for sine omgivelser. Hvilket kort tager han næste gang, og kommer til at skylde nogen penge? Hvilken familie eller person skal det gå ud over når han laver et knæk i deres hjem efter penge...


    Få stoppet den onde spiral nu inden han bliver helt tabt på gulvet.


  • #6   7. maj 2009 meld ham til politiet.. han er jo ludoman.. bed ham om at søge hjælp.

  • #7   7. maj 2009 Han er 100% ludeman og han har også siddet i fængsel.

    Men han bliver bare fristet når han hører ordet penge.

    Og han er bare ligeglad når det gælder andres ting, men jeg vil gøre alt for at få mine penge tilbage.
    Men jeg er ligeglad med om han går ud og røver et eller andet selvom det er vildt dumt at risikere at ryge ind igen.

    Men min far skal bruge penge så derfor er jeg ligeglad med hvordan han skaffer dem


  • #8   7. maj 2009 Uhh det er sgu en dum situation du står i, når manden er ludoman...

  • #9   7. maj 2009 Meget, men har snakket med en god ven om det og han er selv bange for at han kan stjæle penge fra ham. !

    Fordi jeg kan koden til hans email og der har han hævet penge fra en andens konto men mig og min anden ven vi ved ikke hvem han har taget/lånt fra ?




  • #10   7. maj 2009 Åhh nej. Se at få dine penge og kom væk fra den mand. Han har vidst ikke helt ren mel i posen smiley

  • #11   7. maj 2009 Meld ham.. 100%.. så kan du få dine penge igen.. bare forklar polititet hvad der er sket..

  • #12   7. maj 2009 Enig, men min far skal også have det af vide på et tidspunkt, men jeg kommer aldrig til at stole på ham igen !

    En af mine andre venner sidder fængslet nu fordi han blev fristet af penge og røvede en bank.. !

    Skal væk herfra, ,, der er kun negative ting at sige om det !




  • #13   7. maj 2009 Jeg kan bare ikke få mig selv til at melde en ven som jeg har været sammen med 24/7 på eftetrskole.. og alle mine venner fra KBH ville aldrig kunne tilgive mig så det tror jeg ikke jeg kunne selvom det kunne være den bedste løsning !

  • #14   7. maj 2009 Jamen du kommer da aldrig til at stole på ham igen, når han gør sådan noget her. Du kan jo faktisk ikke engang kalde ham for din ven!
    Fortæl din far sandheden og så måske få ham til at hjælpe dig, hvis han vil. Det er nok klogest at melde din ven, da han jo sikkert gør det her igen...


  • #15   7. maj 2009 Min far skal også vide det snart. !

    Men min "ven" skal også bare sættes på plads så han kan forstå at det er noget lort han laver !

    Man kan ikke stjæle fra en ven ligemeget hvad !!!

    Kunne bare ikke forestille mig at han kunne gøre noget som fik ham igang igen.


  • #16   7. maj 2009 Ja det er nok også bedst at fortælle din far det. Jeg forstår også godt, hvis du ikke bare kan melde ham, da i jo har været rigtig gode venner. Men igen. Han skal i hvert fald sættes på plads, for sådan noget gør man bare ikke. Og slet ikke overfor sine venner...

  • #17   7. maj 2009 lidt skræmmende at, du er ligeglad om han skal røve, for at få de penge. . ??
    du er tydeligvis selv meget træt af, at miste de penge, men ligeglad med om det skulle ske for andre. .


  • #18   7. maj 2009 FUCK da det.. Han er sgu da ikke din ven, hvis han stjæler fra dig.. nu må i sgu holde op.. På efterskole.. ? så du har kendt ham i et år?? meld ham dog.. fuck da det.. du kan godt finde andre venner.. det lyder ikke som om du har de smarteste venner i forvejen..


  • #19   7. maj 2009 Har kendt ham i 3 år, men hvad skal jeg bruge det til hvis han stjæler fra mig. !

    Har fede og TROFASTE venner i Helsingør som jeg har det meget bedre med i stedet for det lort her ..

    Men jeg tager en ordenlig snak med ham idag og siger at jeg måske flytter til Helsingør og sådan noget..

    Og at han skynde sig med pengene !


  • #20   7. maj 2009 Godt. Gør det, for du har da helt klart fortjent bedre venner...

  • #21   7. maj 2009 Helsingør er også en fed by smiley er selv her fra.. eller tæt på ihverfald..
    Fuck da ham så FUCKING meget.. Du får aldig de penge at se.. tro mig, du får dem kun igen, hvis du melder ham..


  • #22   7. maj 2009 Snakker med ham og siger, at hvis han skaffer pengene i denne måned er der inge problemer, men hvis der går længere tid så melder jeg ham ! bliver nød til at snakke med ham om det ! han skal også selv snakke med hans forældre om at de kan give ham penge eller sådan noget !!!

    Men fuck hvor er jeg sur på ham nu !


Kommentér på:
Hvad synes i ?

Annonce