{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

En servicemedarbejders bøn {{forumTopicSubject}}

Kære Danmark

· Det er superfedt, at I genbruger jeres dåser og flasker - men knap så fedt med sjatter og halvtomme flaske (specielt til jer der har holdt fest og har mange flasker og dåser)
· Vi hjælper dig gerne med et smil, men uanset hvor meget du står og skælder os ud, så kan vi ikke trylle en udsolgt vare frem
· Vi er glade for, at du har valgt at handle hos os - men faktum er, at du ikke kan nå en uges indkøb på de 5 minutter, der er til at butikken lukker

Mvh

Sascha, servicemedarbejder i Irma smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En servicemedarbejders bøn
  • #2   4. maj 2009 jeg kommer altid lige 5 minutter før de lukker smiley der er aldrig så mange kunder

  • #3   4. maj 2009 menneskets håb og alfa/omega !
    Man får nemlig ikke løn når man skal vente på dem smiley


  • #6   4. maj 2009 jeg er lønnet efter vagtplan - og jo vi lukker præcis kl 19 i hverdagene og kl 16 i weekenden - det er præcis de samme der kommer 5 i smiley

  • #7   4. maj 2009 menneskets håb og alfa/omega !
    Nu er vi en del der ikke køre efter en fastlagt vagt plan.


  • #10   4. maj 2009 startlønnen for faglært er omkring 20500,-

  • #11   4. maj 2009 er sku ikke møj som start løn:) men er jo nok også de færeste der går til mindste løn:)

  • #12   4. maj 2009 jo , jeg får indtil en halv time efter. og nej det gør vi ikke smiley

  • #13   4. maj 2009 Anonmy J

    præcis smiley


  • #14   4. maj 2009 men har sku ondt af butiks folk nogle gang, folk behandler jeg sku som lort nogle gange, hatten af for i ka holde jer i ro når i får den størreste sviner..

  • #15   4. maj 2009 Sascha
    Har du tid til at lege servicemedarbejder, når der er en pyramide der skal bygges??
    Jeg spørger bare... smiley


  • #16   4. maj 2009 hov smiley jeg mener en fastlagt vagtplan.. og derfor bliver det hele styret automatisk.



  • #17   4. maj 2009 ja er det nok:) men vil sku gerne ku blive ved med og komme i min lokale kvickly/føtex og snakke lidt med slagteren, samt Hygge snak med kassedamen er satme hyggeligt:D hah, total gammeldags:P

  • #18   4. maj 2009 anonmy - det er netop hyggeligt når folk giver sig tid til at småsnakke og grine lidt når de penge man smider og disken ikke lige passer, eller man får trykket forkert dankort kode etc.

  • #19   4. maj 2009 Jeg står i en kiosk... og der er nogle kunder der går amok <b>5øre</b> når jeg trykker forkert på dankortet smiley Men så tager jeg da bare en 25øre frem fra bøtten og griner lidt af dem smiley

  • #20   4. maj 2009 Total enig, elsker og hygge snak, og ligepræcis der stresser jeg aldrig når jeg handler, nyder og gå og hygge snak med kæresten eller bare gå og købe ind stille og rolig, Men er nu generalt ikke særlig stresset:)

  • #21   4. maj 2009 Bare alle kunder var ligeså afslappede og i godt humør. Nogen kunder fatter virkelig ingenting.
    Får tit disse spørgsmål :

    Kunde: "Undskyld, arbejder du her?"
    Mig: Står måbende og kigger op og ned af mig selv, og tænker, neeeej da, det er bare det tøj jeg går i normalt. DOOOH!

    Kunde: "Er hylden med ketchup tom?"
    Mig: "Det ved jeg ikke, er den det?"

    Kunde: "Jeg skal ha' en lotto med joker... -OG GEVINST "
    Mig: "Ja, kunne jeg det stod jeg nok ikke her"

    Kunde: "Halloo"
    Mig: "Ja, hallo !?"

    Men selvfølgelig er der jo de også mange venlige , høflige kunder imellem smiley





  • #22   4. maj 2009 hah .
    Kunde: "Er hylden med ketchup tom?"
    Mig: "Det ved jeg ikke, er den det?"
    Genialt!:D

    Men har efaring med, hvis man spørger pænt frem for at være total led osv som man ser andre, er det tit og ofte ting er på lager, selvom en medarbejde måske lige har sagt til en anden den ikke er:)
    Så plejer jeg gerne og gå hen"hvis jeg ska bruge varen" om han/hun ved og der evt er flere agurker eller ligne, og somregl jo så fikser de lige en:) total ynglings og handle i føtex

    Lol jeg lyder total skod:P


  • #23   4. maj 2009 Anonmy J
    Jeg behandler kunderne med den samme respekt og tone, som de behandler mig smiley

    M&M´s ! AKA ZEUS aka Harehjort (125%) !
    Årrrh ja. Den glemte jeg også lige. Virkelig lorte kommentar. hahah smiley


  • #24   4. maj 2009 M&M´s ! AKA ZEUS aka Harehjort (125%) !

    hahah, ja.
    Eller hvis en kunde har tabt en glas marmelade (eller whatever) på gulvet og man så er i gang med at tørre det op og en ny kunde kommer og ska være sjov og siger : "hvorfor gør du sådan noget, det da dumt?!"

    Hader jeg virkelig også.


  • #27   4. maj 2009 hahhahhahaha smiley

  • #28   4. maj 2009 Jeg er også servicemedarbejder/ flaskedreng. Og det er Såååååå klamt når man lige får noget gammelt muggent øl w/e i hovedet fordi den ikke er tømt når man sætter den i kasser.. Ewww....

    Og jeg kold i røven, snakker folk ikke pænt til mig, så skal jeg godt nok få fortalt dem at de bare har at snakke ordentligt.

    Kender i den her?

    Medarbejder: Vi har desværre lukket
    kunde: Allerede?
    Medarbejder: Ja, det har vi kun haft i en halv time nu
    kunde: kan jeg ikke lige nå ind og købe noget eddike?
    medarbejder: De har talt kasserne op
    Kunde: Sikker?
    Medarbejder: -.- ..... JA!
    Kunde: Nå...


  • #29   4. maj 2009 Eller når de ældre / fast ansatte lige siger:

    Kan du ikke lige tage og sætte en pose i den skraldespand? jeg står lige og snakker privat i telefonen...

    Jeg H-A-D-E-R at blive snakket ned til.. Let røven og gør det selv, du laver alligvel ikke noget


Kommentér på:
En servicemedarbejders bøn

Annonce