{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

ofre for noget du ikke har gjort? {{forumTopicSubject}}

Hej BB'er

Havde lige en ret trist episode her i aftes, med at 4 piger syntes de sku gi' mig tæsk fordi de mente jeg var en louise der havde været sammen med en eller anden fyr og jeg sagde bare til dem at det ikke var mig, så begynde de at sparke, gi knyt-næver. rive i håret og sådan. De tog desuden mine bil nøgler og tlf. (Jeg var på vej over til min bil for at køre hjem, efter et kørt besøg hos nogle af mine venner)
Jeg anedde ikke hvem pigere var eller noget? Hvad fanden skal man gøre i sådan en situation? smiley
- Jeg er faktisk rigtig bange lige nu og ret uviden om hvad fanden der foregår? For ja.. Det sku den forkerte person de har haft fat i!

har i prøve noget lign. eller kender nogle som har?
- Hvad gjorde i?

smiley Har virkelig brug for hjælp!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ofre for noget du ikke har gjort?
  • #1   7. mar 2009 Har ikke prøvet det, men synes da du skulle gå til policen - og derefter hen til en ven eller veninde

  • #2   7. mar 2009 Nårh ja forresten
    Du må ha' god bedring


  • #3   7. mar 2009 Kamilla - Nej, der var nemlig ingen i nærheden smiley
    Altså, ja en bugle i panden og sår på skindeben og sådan..

    Kær - De tog jo min mobil og anede ikke noget om de piger, de løb væk! tak


  • #4   7. mar 2009 ring til politiet! med det samme!
    såen noget skal IKKE gå ustraffet hen!
    og politiet håber, jeg vil se meget alvorligt på det!

    og du kan håbe på de ikke er for kløgtige.. for så kører de jo i din bil smiley også har de som såen meldt sig selv

    og så det både: vold, og tyveri de skal bøde for!

    god bedring! ring til policen og ring så til en ven/veninde der kan støtte dig lidt osv


  • #5   7. mar 2009 Er det piger fra næstved?

  • #6   7. mar 2009 Som regel så er det kællinger som hidser sig op over en ikke-eksisterende kvindemennske så de kan tage deres aggressioner ud over andre.

    Det er en meget lav form for mennesker du er kommet i nærheden og personligt synes jeg ikke at du skal gøre andet end at be til at de får sig et liv og respektere andre mennesker.

    Som udgangspunkt kan du melde det til politiet men det bliver nok svært at få en sag op at køre da du ikke kender dem og der måske ikke var vidner.

    Du skal absolut ikke være bange! Det er lige nøjeagtigt det sådan noget afskum vil have. Din frygt for dem så de kan føle sig høje og hellige.

    Mit råd er, efter en traumatisk episode, at du snakker med forskellige folk om episoden. (Forældre, venner, kæreste eller søskende.) Snak med så mange som muligt og få episoden ud af hovedet. Du har bare været på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt.

    Du kan ikke glemme det, men du kan overvinde din frygt ved at snakke om det.

    Er ked af at du skulle møde sådan nogle spassere men de findes desværre.


  • #7   7. mar 2009 Det trist, ja.

    var selv ude for noget lidt lignende for nogen måneder siden.

    desværre er nogen personer sådan.

    meld det til politiet, og snak med nogen venner eller veninder om det, og få dem til at ''trøste'' dig

    God bedring, håber de får en passende straf dem der gjorde det.


  • #8   7. mar 2009 Du skal ringe til politiet NU.

    Jo før du melder det, jo nemmere er det og fælde dem.
    med beviser. så kan du også nemmere give en beskrivelse af dem.
    Signalamang eller hvad det hedder.


  • #9   7. mar 2009 Kenn - svært at sige! Det med unge piger og alder det svært

  • #10   7. mar 2009 Stavefejl er gratis :o)

  • #11   8. mar 2009 Kristina k - Ja det skete i næstved, men de piger har jeg aldrig aldrig set i næstved før!

    Producere - jeg er blevet udsat for alt for mange ting som yngre.. så ja.. Jeg har svært ved det her.. Men altså, det bare sidste gang jeg nogensinde går på en åben gade alene en lørdag aften!


  • #12   8. mar 2009 hvor det synd for dig.
    Vold og især meningsløs vold skal bare langt væk, fy for helvede!


  • #13   8. mar 2009 men hvis du ingen mobil har, har du vel en nabo, genbo what ever. de kan vel låne dig en telefon ellers kan du sq låne min smiley
    men sig til politiet de både har din mobil og bilnøgler..
    for mobilen kan jo spores så hvis de ikke er alt forkløgtige kan de jo spore den og det samme hvis de kører i bilen, kan de stoppe den smiley
    ring med det samme! så kan politiet evt. spore mobilen og tage dem med det samme!
    bare de ik slukker mobilen kan den spores rimeligt præcis


  • #14   8. mar 2009 Det ka jo være de er kendt hos politiet, og derfor nemme at finde =)

  • #15   8. mar 2009 Hmm, okay for man kender jo alle her .. danske piger? eller indvandrer piger? .. og hvor skete det lige præcis h´vis jeg må spørge? .. får det skal de sku ikke slippe godt fra!

  • #16   8. mar 2009 carina H - har jo mine bil nøgler og tlf. igen?
    De kastede det tilbage til mig.. De skader er kun skrammer og ikke noget at tage derind med.. Jeg bløder ikke vildt eller noget!

    Kamilla - Jamen, det svært for de 3 lignede hinanden ret meget.. og lyset var ikke for smart der hvor det skete også gik det SÅ stærkt selvom tiden føles så lang!


  • #17   8. mar 2009 og hvis de fanger dem, har jeg en fin gylletank de kan blive dyppet i smiley så kan det være de kan lære det.. hader sådanne mennesker.. som tidligere skrevet, så skal du IKKE være bange for dem, så har de opnået det de ville!

    skriv endelig hvis du har brug for en udefrakommende!


  • #18   8. mar 2009 Kristina - Der ved kulturhuset omme ved spar nord hvor der absolut ingen mennesker kommer om aften!

    Jamen, jeg aner ikkenoget om dem.. har bare aldrig set dem før.. de var ale tre pop-duller whatever!!!


  • #19   8. mar 2009 Julie Vagnkilde smiley .
    Du overvinder ALDRIG din frygt ved at undgå den! Kæmp nu lidt istedet bare for at give op, det er sgu for svagt. At få lidt tæv kan sgu ske.

    JEg ved hvordan det føles at være mentalt presset og hvordan traumer føles og det at du prøver at undgå din frygt er nummer 1 fejl.

    Gå alene igennem byen fordi det er din ret osse selvom der kommer nogle tøser og tæver dig. Stil dig op og lad vær med at find dig i det.

    Jeg bliver så gal når folk prøver at flygte fra deres traumer, det gør bare ALT værre! Jeg ved det for jeg har selv været der.


  • #20   8. mar 2009 Carina - jamen de har jo ikke stjålet noget? De tog jo bare mine ting ud af hånden, tror jeg fordi de ikke ville ha' jeg sku ringe efter nogle eller køre væk!

  • #21   8. mar 2009 Produceren - hvad kan jeg gøre når 4 piger står foran mig? Jeg aner sku ikke en skid om hvad jeg skal gøre.. Jeg flygter ikke fra problemer, men.. kan jo ikke beskrive de tøser altså? nåede dårligt at se dem

  • #22   8. mar 2009 ANMELD DEM NU! istedert for at sidde her GO GO GO!

  • #23   8. mar 2009 Landmand - Der er ventetid :S er igang

  • #24   8. mar 2009 Producer - tja.. Kan godt være, men jaa.. der ligger andre ting bag dtet

  • #25   8. mar 2009 julie
    overvej forslaget med gylletanke hvis du finder dem før policen smiley
    så har jeg et stykke strikke og en teleskoblæsser.. om benene med strikken og på læsseren og så ellers bar skyd armen HEEELT udover vores gylletank smiley
    de dør ik afd det, har selv været deroppe at hænge, for at repeare noget på vores "telt" der er over tanken( ved godt det fyfy uden friskluftforsyning)
    men de får sig en lærestreg!


  • #26   8. mar 2009 Producer - AF HVAD er jeg?! DULLE ligeglad?! Jeg er på ingen måde ligeglad? :S
    jeg har ringet til dem og der er nogle deroppe og kigge efter dem..

    Landmanden - fantastisk.. Er det med gris? for så ville det være super!


  • #27   8. mar 2009 julie
    nej det er ko..
    men vores gylle indeholder mere ammoniak, så det dejlig krads smiley

    husk.. man ved aldrig hvornår man får brug for en rigtig landmand smiley


  • #28   8. mar 2009 producer - Jeg ved det godt! Men det er slet slet ikke sådan.. atger imod det i skrive og det hjælper faktisk


  • #29   8. mar 2009 julie¨hvis ik du finder dem, såå køber jeg en kasse øl, så kan du lære at drikke på landbrugsmaner = meget fuld smiley ihvertfald de førstre gange

Kommentér på:
ofre for noget du ikke har gjort?

Annonce