{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

SCOTER STJÅLET I NAT {{forumTopicSubject}}

Ja. så blev det så min tur til at prøve at få scootere stjålet. De er taget fra en carport hos mine forældre. JEG VED. at man ikke kan se de scootere ud fra. Altså skal man have vidst de har stået der på forhånd. Nå men, de gamle bor i årslev. Så i må meget gerne holde udkig i omegnen. Det drejer sig om:

Yamaha BWS SPY. Med SR50 fælge. den har faktisk ingen skjolde på, men med de fælge, skilder den sig ud.
den har farven sort.
Link til billeder her.
http://www.scootergalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=788270

Så drejer det sig om en PGO Hot 50. igen sort. årg 06. Den overhovedet ikke køre. da stemplet har sat sig, og bagbremsen blokker for hjulet.
Link til billede her.
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=214377
Da jeg selv lige har fået scooteren og ikke har fået taget billeder, må i se ved tidligere ejers. Den minder stadig meget om, Bare knap så god stand.
Kan genkendes på powerluftfilteret, og at skjoldet bag sæddet er tapet fast.

Da jeg MEGET gerne vil have fat i dem der har gjort det.
Udloves der dusør til dem som kan fortælle/give mig oplysninger om vedkommende.,

Evt skriv i PM.

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SCOTER STJÅLET I NAT
  • #1   14. feb 2009 Ja tak. To scootere. Den ene kunne køre, men ikke den anden, det er mig en stor gåde hvordan de har fået dem væk derfra.

    det er så lavt at stjæle andres scootere. Det er min brors, der er så lige værdi for pænt mange 1000 kr der.

    Jeg skal ud og lede efter dem nu.

    Kan fanges på 23252206
    Hvis der er noget.


  • #2   14. feb 2009 Tak det prøver jeg.

  • #3   14. feb 2009 Det er sku en skam men havde du haft købt sådan her af mig kunne du finde den
    (link fjernet)

    Sælges for 1250 Kr. + Porto


  • Ja-Ja .
    Ja-Ja . Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 84 Svar: 169
    #4   14. feb 2009 De kunne self .os har brugt trailer.eller varevogn .

    der er mange små drenge der er begyndt og få deres far med på at stjæle scooter..

    jeg har en kammerat der har været ud for de helt præcis samme som dig..
    -

    han fik så fat i ham der havde nakket den .. ham der havde stjålet den var en lille dreng på 14 år.. han blev mega bange. og indrømmet at det var ham og hans far der havde gjord det..

    Så fik vi lig ringet politiet op,, og faren fik en kæmpe bøde mens min kammerat fik sin scooter og erstatning . smiley


  • #5   14. feb 2009 Der skal ikke instaleres noget
    http://maps.google.dk/ er gratis
    http://earth.google.com/download-earth.html er også gratis

    Intast kordinater så ved du hvor den er henne

    Eks. 56.182141 008.294845


  • #6   8. mar 2009 Har du fundet din scooter

  • #7   8. mar 2009 Ja det er helt utroligt. men de blev fundet begge to. smiley

  • #8   8. mar 2009 Lækkert var de skadet og vi vil da gerne høre lidt om det

    Det er jo dejlig når historien er lykkelig


  • #9   9. mar 2009 Ja altså pgoen som ikke kunne køre den smadrede de frontskjoldet på,. Fandt jeg et par hundre meter fra mine forældres hjem. De gad ikk slæbe den. den var for tung.

    BWS fandt politiet i fraugde, 15 km fra hjemmet ca.
    De havde klippet/revet ledninger over til tædningslåsen, smadret låsen til sæddeboksen, og sat et powerluft filter på, (Det originale lå i sædde boksen) og så tanket den op.

    Den kunne sagtens køre, men ikke slukke pga tændingslåsen,
    Jeg loddet ledninger til låsen, og så virkede den fuldt ud. Så nu er det kun låse til sædde boksen der er i stykker, man kan åbne den med fingrene eller en tang.

    Men mangler stadig at få fat i dem som gjorde det. smiley


  • #10   9. mar 2009 Mon ikke politiet finder dem samme sted som din BWS

  • #11   9. mar 2009 Det kunne jeg da håbe på smiley

Kommentér på:
SCOTER STJÅLET I NAT

Annonce