{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.849 visninger | Oprettet:

Cerwin vega CLS-12 {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg har kigget lidt på et par Cerwin Vega CLS-12, som jeg overvejer at købe. Min fars ven har de præcist samme højtalere, bare en størrelse mindre, og de spiller så gør det ondt i ørene samt ryster rummet godt og grundigt!!
Jeg ved desværre ikke så meget om højtalere, men jeg tænker da at 3500 for et par højtalere i den størrelse, med en sådan effekt er rimelig billigt?!
Jeg ved godt det nok er rimelig overkill på et lille værelse, men det er lidt meningen! smiley
Hvad er jeres input i forhold til Cerwin Vega, og er der nogle der ved noget om højtalere, som kan bekræfte om 3500 kr. ikke er virkelig billigt?? har kigget lidt rundt omkring, og synes det der er det billigste jeg kan finde for et par alt for store højtalere!
Annoncen er her: http://www.dba.dk/hoejttaler-cerwin-vega/id-1024519675/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cerwin vega CLS-12
  • #2   17. maj 2016 Planen er et absolut overkill festlokale, med et par Cerwin Vega'er i hvert hjørne! smiley Men med hensyn til netop dette tilbud.. Er det ikke en meget god pris? smiley

  • #4   17. maj 2016 Ja okay.. Det kan jeg godt se. Men betaler gerne lidt ekstra for Cerwin Vega logo'et smiley

  • #6   17. maj 2016 Lige præcis. Også hvad jeg har hørt om det! smiley

  • #8   17. maj 2016 Lækkert! Kan du mon finde en lignende artikel på DC15 modellen? Den overvejer jeg også lidt nemlig... smiley

  • Jonas C
    Jonas C Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 1 Svar: 12
    #10   17. maj 2016 Jeg har haft sådan et sæt højtalere, og ja de kan brumme fint, men gode er de satme ikke!
    Der forsvinder mange detaljer i musikken smiley

    Men hvis det bare skal larme igennem, og give en fin trykken i brystkassen, så er det vejen at gå..
    Men jeg mener selv at prisen er lidt høj, CLS modellen har ikke været på markedet i snart 10år vil jeg mene, så det er en halv gammel højtaler efterhånden.
    Men tag ud og se på dem, og tjek membranen efter, ser den træt og trist ud, så er det bare at finde nogen andre smiley


    Og husk at du skal have dig en ORDENLIG forstærker! En billig skrammel med kina watt effekt fra elgiganten eller hvor folk ellers køber, har intet at gøre sammen med dem smiley


  • #11   17. maj 2016 Tusind tak for svar allesammen! Min fars ven havde lige købt nye, så jeg kunne få hans gamle billigt! Hvilke efterlader cls-12 til en anden smiley



Kommentér på:
Cerwin vega CLS-12

Annonce