{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  får man feriepenge når.. ?
  • Maria *
    Maria * Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 23
    #1   15. apr 2010 okay tak. så havde jeg hørt rigtig.

  • #2   15. apr 2010 ikke en øre - hvilket også er helt og aldeles retfærdigt. Derned ikke sagt, at kontanthjælp e guld og grønne skove og at det er en fest at være på. men når nu ret skal være ret vil jeg da ærlig talt mene at det er ok at jeg som - betaler min skat med læde iøvrigt - ikke også skal betale din ferie!

  • Maria *
    Maria * Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 23
    #3   15. apr 2010 jep, men ikke alle kan jo gøre for at de ender på kontanthjælp.

    men tak, jeg har fået svar på mit spørgsmål.(:


  • danni m
    danni m Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 2
    #4   15. apr 2010 fr b hva snakker du om hva med os som gerne vil arbejde men ikk kan fordi man bliver fyret fordi der ikk er arbejde nok er det så vores egne skyld at vi ender med kontanthjælp

    tænk før du skriver


  • #5   15. apr 2010 man kan godt høre hvem der er en brokkerøv det er dem som har et job. det er ikke alle der selv er skyld i det så nemt er det , jeg synes det er godt vi har et samfund som kan hjælpe folk fra at ende på gaden eller skal stjæle for at få til maden.

    nej jeg er ikke på kontanthjælp men har været det engang, man kan sige at kontanthjælp og dagpenge er det samme det betaler vi alle til.

    glæder mig helt vildt til dem som brokker sig og har ondt i røven over folk er på kontanthjælp selv ender der en dag..........


  • #6   15. apr 2010 fr b

    du er da ikke normal med den kommentar der fjols.....


  • danni m
    danni m Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 2
    #7   15. apr 2010 holder sku med dig kim nygaard J

    jeg vil sku med glæde betale den procent for at hjælpe folk

    jeg er selv lige røget på kontanthjælp fordi der ikk er nok arbejde



  • #8   15. apr 2010 jeg vil nu også mener der er mange andre steder man kunne spare end det område da det er en stor hjælp for uheldige mennesker..


    prøv at ligge mærke til de indlæg der kommer her i indlægget som er negativt er folk som har et job selv en glad lille flaskedreng he he


  • #9   15. apr 2010 Hvad så mht SU-modtagere?

  • #10   15. apr 2010 jeg har også arbejdet hele mit liv og betalt skat har lagt over 325.000 i en del år så luk.


    det mener fr b nok også er forkert at få su , han er sku ikke rask tror han blev tabt som spæd


Kommentér på:
får man feriepenge når.. ?

Annonce