{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
186 visninger | Oprettet:

Har du lyst til en pastaret til 7.000 kroner? {{forumTopicSubject}}

Har du lyst til en pastaret til 7.000 kroner?

7000 kroner for en pastaret – unge er bange for at lave mad i eget køkken.

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-03-15-7000-kroner-for-en-pastaret-unge-er-bange-for-at-lave-mad-i-eget-koekken

"Beboerne i nyt, stort ejendomskompleks i Odense frygter at få en ekstra regning på 7000 kroner, når de laver mad.

- Det er den dyreste pastaret, jeg nogensinde har spist.

Sådan siger Anna Amalie Andersen, der en helt almindelig aften stod og lavede det, der muligvis bliver den dyreste pastaret i hendes liv. Prisen lyder nemlig på 7000 kroner, fordi brandalarmen gik i hendes lejlighed i Tigergården i Odense."

Hvis det havde været min lejlighed, så ville jeg dække den brandalarm til, så røg ikke sætter den igang med at hyle!

Eller ville du blot nøjes med at spise rugbrøds madder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du lyst til en pastaret til 7.000 kroner?
  • #1   16. mar Det lyder fuldstændigt vanvittigt at et boligselskab har lov til at opkræve penge for det.

    Selvfølgelig skal man kunne lave mad i sit køkken, og det vil nok også ske at noget brænder lidt på.

    Brandalarmerne må være placeret forkert eller være alt for følsomme.



  • #2   16. mar Jeg tror at det er sensations pressen som er lidt for ivrig.
    De kan bare nægte at betale.

    Men kan godt få en bøde når man ikke bruger sikkerheds seler, men ikke forbi de virker.
    Og sådan er det også i huset smiley


  • #3   16. mar Den skulle jeg lige vende en par gange, så jeg fandt svaret for den dyre pasta.

    Fra nettet,

    Hvis et brandvæsen modtager en blind alarm fra et lovpligtigt automatisk brandalarmeringsanlæg, der er installeret af et boligselskab, må brandvæsenet gerne sende en regning for udrykningen til boligselskabet. Derimod er det ulovligt, hvis boligselskabet sender regningen videre til den lejer, som var skyld i alarmen.


Kommentér på:
Har du lyst til en pastaret til 7.000 kroner?

Annonce