{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sund kaffe
  • #1   23. feb 2017 ja men det skal være den med den gode smag, nemlig BLÅ IRMA KAFFE

  • #2   23. feb 2017 Ja men grev Buller, det er jo en smags sag, vi kan bedst lide Peter Larsens den røde, bare en kaffe ikke er brændt for hårdt kan man sådan set drikke mange typer. smiley smiley

  • #3   23. feb 2017 Jeg har prøvet at være inde i en periode, hvor jeg drak for meget kaffe --- min mave sagde STOP
    -- jeg holdt op med at lave kaffe herhjemme - så det blev højst til et par små kopper kaffe i løbet af dagen ------
    Og herhjemme gik jeg over til at drikke the

    Nu drikker jeg højst en kande kaffe i løbet af dagen ---- min favorit kaffe er mellemristet merrild


    profilbillede
  • #4   23. feb 2017 Jeg har ikke fået kaffe i de sidste 3 uger, den i dåsen er smidt ud fordi den er blevet noget fad. Har så 3 kaffe noir tilbage. Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke gider kaffe mere lige pt.

    Jeg har før drukket meget te, mere fordi jeg har smagt en del gode te i England TORQUAY hvor jeg levede hos en familie i 10 dage i forbindelse med min HF i Engelsk.

    Adressen: 19 Forrest Road Torquay


  • #6   23. feb 2017 Jeg kan også lide instant kaffe, det er noget der er sket fornylig, og så er det så nemt om eftermiddagen lige at tage el kogeren og måleskeen, wupti så er der kaffe. smiley

  • #8   24. feb 2017 Jeg tror på, at du er en SUPER grill mester, alt foregår på grillen, Claus smiley smiley

    Jeg drikker kun 3 kopper kaffe daglig (små kopper) og det foregår om morgenen, det er stærk kaffe (stempel), nærmest tjære, ellers kan jeg ikke vågne og det er Aldi Guldkaffe.

    Jeg kan ikke undvære disse 3 kopper, kaffe er en skøn drik og når det ikke overdrives, så tror jeg på, at det er sundt. Jeg drikker the for resten af dagen, elsker grøn the alle mulige slags.


  • #9   24. feb 2017 Claus det der med at grille bønner hvordan foregår det, ??? smiley smiley

  • #11   24. feb 2017 Okay Claus, tak for din forklaring, det er jo en større indviklet operation, jeg ville gerne smage forskellen på dine og så almindelig kaffebønner. smiley
    Jeg ved måske ingen gang hvordan kaffe skal,eller nærmere kan smage.
    Stempelkaffe og nogle caffe latte på sønnens store udvidede udgave af en maskin park monstrom, det er det mest udsvævende jeg har lagt gane til.
    Men det er nok på grillen man skal lave det, hvis det lugter flere dage efter. smiley smiley


  • #13   24. feb 2017 Absolut enig Claus

    det er ikke mængden men kvaliteten og da jeg var i Italien på en trailer ferie 7 dage bruge vi netop madam blå metoden. Og med frisk bagt brød og et væld af pålæg fra butikken på stedet så er der ikke en tør tåre om morgenen eller en lille snack.

    Det var i øvrigt et fedt sted lige ned til Adriaterhavet.


  • #14   24. feb 2017 Jeg tager hatten af for dig Claus, det må være en stor fornøjelse at drikke kaffe hos dig, Det kunne være sjovt med en blind test , jeg lægger gerne smagsløg til. smiley smiley smiley smiley smiley
    Men sikke et forarbejde der må være, men hvis det interesserer en så er det jo sjovt, som en hobby. smiley


  • #15   24. feb 2017 ja kisser

    hobbyer er dejlige min er at samle på portvin fra ukendte producenter som ellers kun laver det til lokalt. Det er her man finder diamanten til ingen pris.


  • #16   24. feb 2017 Friskmalet kaffe smager himmelsk, nogen som kan huske de specielforretning med frisk malet kaffe, der var en duft af jeg ved ikke hva smiley

  • #17   24. feb 2017 jeg gentager gerne mig selv Polysl, mine smagsløg står til rådighed, til hver en tid, ofte tager jeg mig et glas portvin, elsker det simpelthen, sådan når den gyldne drik ruller hen over tungen, Pragtfuldt.
    Jeg foreslår en skøn hjemme ristet kaffe fra Claus og dertil en af de gode portvine fra polysl, så er man i himlen, Nu bliver jeg lige nødt til at nøjes med en kop af min egen kaffe og et glas almindelig portvin fra mit barskab, Så må jeg lukke øjnene og forestille mig at det er lige så godt. smiley smiley

    Ja jetset der stoppede jeg altid op og snusede, sikke en pragtfuld duft.


  • #18   24. feb 2017 ja jetset

    Vi har en i Odense på hjørnet af Kongensgade og vestergade, friskkværnet som for 50 år siden. Dyrt javist - men så en større oplevelse.


  • #19   24. feb 2017 kisser så skulle du lige læse mit store oplevelse med portvin som jeg skrev for år tilbage.

    Jeg vil ikke smide oplægget her da det er for stort...

    http://blog.sl-software.dk/sh.php?blogUID=8265be0f9b8b01a5fc1cf5063cbbb0ab


  • #20   24. feb 2017 Jeg har lige skimmet dit link, vil nærstudere det senere.

    den Portvin du Polysl LOKKEDE mig til at hente frem fra barskabet er en

    Statement Tawny Porto. fra 2005 . den smager himmelsk, nu mangler jeg bare Claus skønne hjemme ristede kaffe. smiley smiley


  • #24   24. feb 2017 det er jo den rene videnskab med sådan noget kaffe ristning, Men det smager garanteret så godt at man aldrig ville overveje en almindelig kaffe igen. smiley

  • #26   24. feb 2017 Jeg har en ide, vi mødes hos Claus og dernæst tager vi flyveren til Portugal ned og smager på Polysl portvin, hvad siger I til det smiley smiley smiley

  • #28   25. feb 2017 Jeg køber næsten altid kun Gevalia.... Men drikker MEGET kaffe. smiley
    10-12 krus om dagen.

    I dag kan det være jeg tager en kop eller to ekstra, er nemlig lige kommet ud af fryseren, og trænger til lidt at varme mig på.


  • #30   25. feb 2017 Mange tak Claus. smiley

    Spændende hvor længe jeg kan være her denne gang. smiley


  • #31   25. feb 2017 Jeg siger også WB - har savnet dig smiley smiley

  • #32   25. feb 2017 Tak Libbie.

    Jeg bør nok holde mig fra Alis og Esben, men det er dæleme svært. - De er som en rød klud, og jeg som en olm tyr.

    Knuuuuus. smiley smiley smiley smiley smiley smiley


  • #33   25. feb 2017 ja markgreven det er op af bakke hele tiden - hvornår mon det går nedad?

  • #34   25. feb 2017 Det kan vi godt blive enig om, de spammer på 2 forskellige måder, hvis jeg bliver spurgt, men de er nok lige glade med, hvad jeg mener. Men godt at se dig smiley smiley smiley smiley smiley smiley

  • #35   25. feb 2017 Har du nu igen været i fryseren, det er da noget værre møg, syntes nok at du havde været fraværende , ja det er svært at beherske sig, det er vi flere der mener. smiley smiley

  • #36   25. feb 2017 Det var sikkert meget sundt med denne lille "vinterferie", og vejret var jo med mig.
    Nu fik jeg spillet en masse skak med computeren, så det var næsten helt rart.

    Forøvrigt kan man læse med på sidelinjen i offentlige grupper uden profil, så jeg gik ikke i seng med abstinenser.


  • #37   25. feb 2017 ja det kan til tider være meget koldt her smiley

Kommentér på:
sund kaffe

Annonce