{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Pris forrykt. {{forumTopicSubject}}


Jeg var ude at handle i går og oplevede dagens Adrenalin chok.

Der i slagter afdelingen lå der små poser med flæskesvær, min mand er meget glad for lige netop den spise, så jeg syntes at han skulle forkæles.
Min hånd var allerede strakt frem for at nuppe en af disse poser med lækkerierne da mine øjne faldt på en lille mærkeseddel med nogle tal på.
Jeg prøvede lige at indstille brillerne så jeg ramte læsefeltet, for jeg måtte da absolut tage fejl, for der stod 68,95,jamen jamen hvad sker der dog, flæskesvær består af fedt og hud, mig bekendt er der ikke guld blandet i det. da jeg var kommet nogenlunde til hægterne igen. Vaklede jeg over til fiske afdelingen, tænkte at det også var bedre med noget sundt, Foreksempel en lækker torske filet, men der var priserne også så høje at mit chok blev genoprettet, Et halvt kilo stod i den formidable sum af 75 kroner,

Før i tiden kaldte vi os et landbrugs land, vores bacon og vores grise kød var i en rimelig prisklasse, Og fisk var noget man spiste når pengene var små.

Godt at vi kom ind i EU. der har man greb om tingene. Og penge er intet problem, ihvertfald ikke for dem der er ansat i dette Cirkus.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris forrykt.
Kommentér på:
Pris forrykt.

Annonce