{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
319 visninger | Oprettet:

Gud har skiftet køn {{forumTopicSubject}}

Nu siger man ikke i Sverige Faderen sønnen og Helligånden men

Gud, den hellige treenighed,

Det er for at gøre kristendommen kønsneutral for det kunne støde nogle musser og så må man hellere føje dem inden det kommer til ballade - man mener åbenbart at kristendom skal implementeres i Islam.

Vi har set i Sverige at man har kønsneutrale børnehaver og så spekulere jeg på om de så også har samme toiletter for man hvis man følger det kønsneutrale så må der ikke være forskel for han og hende - så toiletterne må så hedde Hen og Hen men hvordan fanden kender man forskel?

Man opfordre hen til at lege med dukke og hen til at lege med biler. Mon Hen Og hen har en neutral beklædning?

Hvad mon barbi siger til det nu når de har fået en dukke med hijap - men sjovt nok har Ken ikke fået et fuldskæg.

//citat

Biskoppen i Aarhus Stift, Henrik Wigh Poulsen, tvivler på, at det nogensinde vil komme på tale at gøre Gud kønsneutral i den danske folkekirke.

- Jeg tror, vi er noget mere gammeldags på mange måder, siger biskoppen til TV 2.

Han mener, det er en kønspolitisk korrekthed, der har taget overhånd i Sverige.

//citat slut

Man sagde i gallerne: De er skøre de gallere

jeg siger at svenskere er skøre til det helt absurde idiotiske, sindssyge, plim åndsvage - lallende idioter, som har bøjet røven og lade sig røvpule.

Kommentarer på:  Gud har skiftet køn
Kommentér på:
Gud har skiftet køn