{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

De forsvundne piger {{forumTopicSubject}}

Så du den på TV2 i aften. Jeg fortrød, at jeg gjorde, det er bare ubeskriveligt rædselsfuldt, hvordan de behandler deres piger/kvinder. Der er ikke noget at sige til, at vi ikke kan leve sammen, for det er slet ikke en opdragelse og kultur vi overhovedet skal acceptere.

De er direkte voldelige, de slår deres børn og mishandler dem og familiens ære og min bare ....., så der var en kvinde, der bare blev skudt på klods hold, hun havde overtrådt familiens ære, var der nogen, som mente ....

Jeg har det mere end forfærdeligt og blev igen igen igen bekræftet i, at vi ikke kan leve sammen, forsvind ud af mit land, I er gyselige smiley smiley smiley

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2017-11-06-unge-indvandrere-forsvinder-sporloest-tvinges-ud-af-landet-af-foraeldre


Kommentarer på:  De forsvundne piger
  • #1   6. nov 2017 Jeg så det ikke men det lyder meget grimt smiley

  • #4   7. nov 2017 Hvorfor er jeg ikke overrasket. Motiverne til at komme hertil er tydeligvis ikke vorss kulturelle fordele i DK. Det er blevet en trussel for mange af de nye borgere. Imo er disse ikke velkomne, og også alt for dyre at have her. De modarbejder jo direkte integtationen. Det burde gøres kriminelt.

  • #5   7. nov 2017 Så udsendelsen, det er ganske forfærdeligt og det store antal, hvert år.... smiley

  • #6   7. nov 2017 Hende vi fulgte i går, var så heldig at slippe ud af det, for ellers er det ikke muligt for dem, de er fanget af deres egen familier. Jeg synes det var så rørende, 2. gang hun besøgte den by, hvor hendes familie "levede", at hun også kunne få lov til at se sin mor for sidste gang, det var tårervædende, hvor må det være ulykkeligt, at leve sådan et liv, som pige/kvinde - vi skriver 2017.

    Men når indvandrepigerne bliver godt integreret i det danske samfund, så bliver de sendt hjem til deres hjemlande, for de må endelig ikke blive for danske, så er det jeg tænker, de kan sende deres afkom hjem, så kan de vel også selv blive sendt hjem ??


  • #7   7. nov 2017 Det har altid undret mig at man feriere og sender sine børn tilbage til det de er flygtet fra.

    burde det ikke virke på myndigheder som en stor rød ladeport?


  • #8   7. nov 2017 Ja jeg så udsendelsen og græd for den stakkels pige og hendes mor, det er barbarisk at behandle mennesker på den måde, Sådan nogle udyr, Hvis ikke moderen havde sagt den nat, de ville hente datteren, det bliver over mit lig, så havde de skudt hende. De har ingen ære, de bæster. smiley smiley smiley smiley smiley

  • #10   7. nov 2017 Er oplysende tv skammeligt? Jeg skammer mig sgu ikke for det rager mig en papskid at kolbøtter lodser sine unge piger til at blive voldbollet i deres sind.

  • #11   8. nov 2017 #9 - ole S - du lider af begrebsforvirring, at du kan få dig selv til at skrive TV underholdning, det har intet med underholdning at gøre, men derimod en sørgelig kendsgerning og stop så dit militær i den forbindelse.


    #10 - Polysl - er du virkelig lige glad med, hvordan piger/kvinder bliver behandlet i Mellemøsten, jeg er chokeret smiley smiley


  • #13   8. nov 2017 Jetset

    Bliver du chokeret og søvnløs når du høre at tusinde børn dør af sult i Afrika?

    <Jeg gør ikke - for det rager mig en papskid.

    En klog sagde engang: det som man ikke har indflydelse på skal man ikke bruge energi på.

    Jeg kan heller ikke gøre noget for at USA har fået et paphoved som præsident - for jeg har ikke stemmeret derovre.

    Jeg kan heller ikke gøre noget imod alle de tyfoner rundt om i verden som dræber en masse mennesker.

    Jeg kan heller ikke gøre noget for vulkanudbrud, terror handlinger,eller en som køre 300 på motorvejen og dræber 2.

    Det som berøre os er nærheden til katastrofer og man kan så være medfølende som jeg i øvrigt også er og være ked af det som er sket.

    Dem som skal gøre noget i en aktuel situation som omhandler danske forhold er at politikere skal sikre mere kontrol af muslimske piger som sendes ud af landet til enten opdragelse eller giftemål. En alarmklokke burde ringe når en uledsaget barn rejser til muslimske lande - er det ikke bekymrende at børn kan rejse alene fra de er 5 - 15 år?

    Og kan jeg gøre noget overfor de regler fly selskaber har? nix....ikke en skid.


  • #18   8. nov 2017 #12 - FHHH - ja, selvfølgelig vil de blive forarget, jeg skriver netop længere oppe, at vi overhovedet ikke passer sammen, vi har hver vores indstilling til, hvordan piger/kvinder skal respekteres, de kender slet ikke til respekt, når det gælder piger/kvinder, de skal behandles som det skidt de træder på.

    Hvad vi skal gøre, holder os til vores lovgivning, håndhæve den, de har valgt at bosætte sig i Danmark, det er fra Danmark disse pigebørn bliver sendt hjem til hjemlandet for at blive genopdraget i al evighed, det er jo direkte mishandling og det er ikke tilladt i Danmark at mishandle børn, piger/kvinder.


  • #19   8. nov 2017 #13 - Polysl, jeg synes ikke dit sammenligningsgrundlag er relevant til trådens emne, så nej, det er en anden problematik. - Og ja, der burde være mere kontrol, mener ikke, det kan være nogen større administration.

  • #20   8. nov 2017 #14 - ole S - du vrøvler. Det danske forsvar har intet at gøre med pige/kvinde opdragelse i Irak, sådan er det bare, så uanset om de har være der eller ej, så er mentaliteten sådan, der er nul respekt for piger/kvinder, de skal mishandles.

    Og så kan vi da udvise forældrene uanset div. informationer vi får i TV - og nej, hende her, har de hentet og sørges for, at hun kunne komme hjem til Danmark via omveje - og så er jeg ikke enig i, at det bliver glemt.


  • #21   13. nov 2017 Kl 21.05 - TV2

    I det andet af to programmer møder vi Jasmin fra Vejle. I februar flygtede hun fra en somalisk koranskole, hvor piger fra hele Vesten ifølge hende blev genopdraget med vold og lænker. Nu tager hun tilbage for at afsløre skolen og et land, hvor genopdragelse er gjort til en industri betalt af forældre i blandt andet Danmark. Hvert år forsvinder unge med indvandrerbaggrund fra Danmark. De fleste af dem er piger på ned til 12 år. Nogle hører man aldrig fra igen. Andre dukker senere op og fortæller om uhyrlige overgreb i familiens gamle hjemland. De er sendt ud af landet af forældre, der vil rense dem for dansk livsstil.
    VARIGHED:55 minutter
    PRODUKTION:Dansk, 2017















  • #22   14. nov 2017 Enig i at det mishandling. Der burde være straf endda hård straf for forældrene. De var bekendt med det og ovenikøbet styrende for uhyrlighederne. Eller udvisning for manglende rettidig omhu ifb med barnet.
    Hvorfor kommer ingen politiker ind her?
    mht til dokumenteret kriminalitet må politiet jo også på banen. Pigen skal anmelde det, men holder måske hånden over familien i misforstået hensyn.
    Ud af landet med dem alle sammen så. Pigen forhindrer jo ligefrem fremskridt hvis hun ikke anmelder.


  • #24   14. nov 2017 Det de kalder ære er i mine øjne regulært overgreb mod deres eget forsvarsløse kød og blod, Hvilke begreber arbejder de ud fra, det er ihvertfald ikke kærlighed der står i højsæde, det er ren middelalder,og det hører ikke til i denne tidsalder eller i vores land, Det er afskyeligt. smiley smiley smiley smiley

  • #25   14. nov 2017 Næh ære er en kamuflage af at holde kvinder og piger i god form, spærre dem inde og sælge dem med profit. I form af medgift, flere opholdstilladelser, familiesammenførelser, statsborgerskaber til ægtefæller fra hjemlandet, kvinderacisme, magtmisbrug og faktisk kvindehandel og undertrykkelse af halvdelen af befolkningen, nemlig kvindekønnet. Som en demokrat ser det.

  • #26   15. nov 2017 Vi har igen fået syn for sagen, hvad skal vi med dem, vi er så laaaaaangt fra hinanden, at vi ikke kan leve sammen smiley smiley smiley

  • #28   15. nov 2017 Jeg huske ikke helt den sag i detaljer, men var det ikke et nødvendigt onde for hende at svindle med asylsagen. Jeg ønsker hende alt godt, hun har gjort en forskel, jeg mener hun i dag lever "under" jorden i USA.

    Jeg kan heller ikke forstå, at de udviste stadig er her og der ikke kan blive lukket for alt, hvad der har med offentlige ydelser at gøre, hvordan kan udviste have krav på støtte, når de er udvist, det giver slet ikke nogen mening.


  • #30   15. nov 2017 Jeg synes så, det skulle være forældrene, der skulle sendes hjem, deres børn kan ikke gøre for deres valg. Men de er så primitive, at de er uopnåelig, somalier kan ikke integreres, men det er heldigvis heller ikke dem, der er flest af, men nok.

    Jeg kan heller ikke forstå, hvorfor der ikke er noget der ringer hos myndighederne, når der er piger, ganske unge lige pludselig skal rejse ud, de er jo kun børn. Det er hele familier, der burde smides ud af DK smiley


Kommentér på:
De forsvundne piger

Annonce