{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.033 visninger | Oprettet:

Jeg har fået nok {{forumTopicSubject}}

Der er ikke noget, der er mere forfærdeligt end sekter, men er det svage personligheder der hopper på den ?? - for jeg mener ikke, det har noget med religion at gøre, tværtimod så er det en sabotage af, hvad jeg forstår ved religion, sekter er en syg overdrivelse.

Men det er så bare min mening.

https://www.bt.dk/kendte/kendt-skuespiller-forlader-scientology-jeg-har-faaet-nok


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har fået nok
  • #2   22. okt 2017 Ja, det er da noget af en gyser. Og ang Halloween, så synes jeg det slet ikke giver mening for mig - jeg tænker også på de små børn, hvad mon de får ud af at se uhyggelige masker og andet uhygge ifb med Halloween, det siger mig absolut intet.

  • #3   23. okt 2017 Det er en uhyggelig sekt der tager folks hjerne så langt ud i stratosfæren at de er fuldstændig tvistede og forvirrede, og så sætter man ind med endnu mere hjernevask, så har man folk i sektens hule hånd. Det er så forfærdeligt hvor meget den er skyld i af ødelagte familier og nedbrudte mennesker.
    Jeg har min personlige erfaringer med sekten, jeg kom af vanvare til at købe en bog af en forfatter der hed Ron Hubbard, uden at vide hvad det indebar, Den handlede om hvordan vores hjerner fungerer, og jeg troede helt ærligt at det "bare " var en videnskabelig bog. Så jeg bestilte den og fik den tilsendt.

    Da jeg havde" tygget" mig igennem ca. 30 sider var der intet af det skrevne jeg kunne forstå, det var så indviklet at jeg tænkte ved mig selv, er det galt med min hjerne. Jeg smed bogen ud, men der stoppede det desværre ikke.
    I tæt på 12 år efterfølgende bombarderede Sekten mig med opfordringer om at komme til møder og de sendte brochurer om deres virke og tilbud, og hvergang stod der højt og tydelig afsender adresse på, så Posten så nedladende på mig. Jeg måtte så forklare mig og ligesom undskylde, det var pinligt.

    Jeg sendte utallige skrivelser i mange år, men da min datter så blev voksen tog hun simpelthen ind i Jernbanegade ved Rådhuset og læste dem teksten, at hvis de sendte hendes mor så meget som et enkelt brev mere, så ville hun gå til Politi, Ekstra Blad, eller andre instanser, Og det virkede men at der skulle gå så mange år og så mange klager før, det beviser bare hvor ihærdige de er i den L--te sekt. smiley smiley smiley smiley
    HU HA der kom vreden lige tilbage med 100 kilometer i timen, tak Jetset smiley det var en forløsning, jeg hader i det hele taget sekter. smiley smiley


  • #4   23. okt 2017 Jeg havde jehovas vidner rendende hver søndag på trods af at jeg sagde jeg ikke ønske besøg. Det var først da jeg ringede til deres rigssal og sagde at hvis de kom igen så blev de sparket ned fra 2 sal. Så stoppede det....

  • #5   23. okt 2017 Jeg stoppede Jehovas Vidner ved at fortælle dem at de fik en spand koldt vand i hovedet næste gang de kom, og forklarede dem at jeg hadede alt ved dem fordi de ikke ville give deres børn blod selvom de var døende, Og der stod jeg omgivet af 4 børn, De stod efterfølgende og skrev i deres lille sorte bog, og jeg gik ram forbi fra da af.

  • #6   23. okt 2017 Nu har jeg aldrig været plaget af Jehovas vidner, jeg tror simpelthen ikke der er nogen i opgangen, der vil lukke dem ind.
    Der er en i opgangen som har et bloddonor mærke på døren, det har han sat på, for at være helt sikker på, ikke at blive forstyrret af dem. smiley


  • #7   23. okt 2017 Havde en kæreste der var stoppet der. Han havde natarbejde, men scientology ringede 4 gange om ugen om formiddagen med vigtig info, selvom de vidste han sov.
    Rene robotter, når de missionerer, hjernevaskede idioter.


  • #8   23. okt 2017 Hej Kirstine, smiley hvor er det længe siden har savnet dig her, dejligt at se dig tilbage. smiley smiley

  • #9   23. okt 2017 Jeg synes det er mere end forfærdeligt, at disse sekter er så nærgående, render folk på dørene og bliver ved og ved, os garvede voksne kan sige fra, men det kan være svært for yngre herunder meget unge til at kunne gennemskue konsekvensen at lade sig drage.

    Jeg har peronligt kendskab til dem, som kaldte sig Evangelister - har nogen hørt om dem ?? - ikke at jeg har været involveret personligt, men jeg har haft kunder derfra - det er mere end forfærdeligt.

    Nogle af disse sekter tror, de kan helbrede folk ved at gøre dit og dat, tager deres evt. livsvigtige medicin fra dem og meget mere.

    Jeg kan slet ikke forstå, hvorfor det er tilladt i Danmark - det har intet med Religion at gøre - det handler om at stjæle folks værdier, driver dem til vanvid og udnytte virkelige svage mennesker, der er i nød, FØJ !!


  • #11   23. okt 2017 Jeg synes det er perfekt med sådan et naboforhold - der er en mening med, at det skal være sådan smiley

  • #13   23. okt 2017 Ja - det kan være noget af en balancegang at finde ud af, hvilke naboer vi har, jeg er nok ikke den nemmeste, forstået på den måde, at jeg er parat til at hjælpe, hvis noget skulle ske, men jeg ønsker heller ikke, at mine naboer bare kan stå i min stue lige pludselig, hvis de skulle få lyst til det, så en venlig respekteret afstand, det er jeg også til smiley

  • #16   24. okt 2017 Ja, det var en ide, Torben, men det er nu længe siden jeg har haft besøg. Jeg har fortalt, hvad jeg mener om deres renderi, siden har de ikke været hos mig.

    Men sekter i det hele taget, har jeg meget imod, jeg mener, de indoktrinere medlemmerne, for til sidst, at de slet ikke har en selvstændig mening om alt det, som er udenfor, det burde ikke være tilladt, jeg kan slet ikke sammenligne sekter med nogen som helst anden forening af en slags.


  • #18   27. okt 2017 # 8
    Jeg har haft brækket arm og ikke været så meget herinde. Nu går det bedre og er ved at komme ind i min gamle rutiner igen. Man skal have hjælp til mange ting og det er f...... besværligt og tidskrævende. Man må ikke bevæge halvdelen af kroppen i flere måneder for at den skal vokse rigtigt sammen.


  • #19   27. okt 2017 Hold da op Kirstine det var ikke godt, så har de lange udsigter før du er klar igen, Håber bare at du er smertefri. Kan du have en god weekend, smiley smiley smiley

  • #20   28. okt 2017 Jamen, hvor uheldigt, Kirstine, hvordan er det mon sket - vi opdager så, hvor handicappet man lige pludselig er og finder ud af, hvor meget vi bruger begge vores arme, vil ønske dig en rigtig god bedring og god weekend, dejligt at du lige kiggede ind med dine bemærkninger, håber snart at se dig frisk smiley smiley smiley

  • #21   29. okt 2017 Tak for de søde ord jetset og Kisser, som sagt er det bedre nu. Men jeg har næsten ikke kunne holde ud at bruge offentlig transport i den dejlige eftersommer, som indbyder til en cykeltur rundt i det grønne. Jeg føler jeg har misset halvdelen af sommer oplevelserne udendørs. Der er længe til foråret igen.
    Jeg faldt over en blomsterkrukke idet jeg gik baglæns for at undgå pludselig skybrud halvt inde i en port, hvor det regned ind. Så Babubabu...


  • #22   29. okt 2017 Det må have gjort ondt, man skal virkelig se sig for, smiley men det er jo svært når man bakker, smiley smiley Jeg føler med dig. hav en god bedring. smiley smiley

  • #24   29. okt 2017 tak Kisser og Torben. smiley

  • #25   29. okt 2017 Kirstine

    Av av kender godt til hvor ondt det gør har prøvet det selv med brækket arm, fingre, skulder, ribben, et skud i benet i Israel, i en gågade (terror) lige bag David Borg....

    Det er først når det sker og bagefter man værdsætter mobiliteten...

    tag sokker på
    støvsuge....
    osv.....


Kommentér på:
Jeg har fået nok

Annonce