{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

uretfærdig behandling. {{forumTopicSubject}}



En 48 årig Syrisk mand, ved navn Daham Al Hasan. der har 20 børn og tre koner er blevet ramt af psykisk syge efter at have boet i Danmark.

Grunden er den at han ikke kunne få hele sit harem med herop til offentlig forsørgelse af et land som han nu håner,

Han flygtede uden de 2 sidste koner og 12 børn,
Nu er han så nødt til at gå til psykolog, og og spise piller for at kunne udholde savnet af sine børn og koner.
Jeg personligt mener at hvis ikke han kan få dem sammenført fordi han ikke har råd til det, så må han vende hjem og passe på de menneske børn han har ansvaret for, de 8 børn der er her i landet, får en god uddannelse og det indbefatter også en ekstra sprogskole,

Hans familie heroppe er i gode hænder, dem skal vi nok sørge for, men i stedet for at give Danmark skylden kunne han måske se lidt indad og vedstå at han har visse pligter for og omkring sine efterladte børn. Ellers er han i mine øjne en kujon.
Hvis jeg havde 12 børn der boede i farezonen ville ikke ti vilde heste kunne afholde mig fra at tage ned til dem og beskytte dem, istedet sidder han og vrider hænder og giver os dansker skyl for hans psykiske problemer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  uretfærdig behandling.
  • #1   20. okt 2017 Det er påfaldende at alle bliver psykisk syge når de rammer Danmark, jeg vil anbefale at alle undgår Danmark...Her er alle psykisk syge -vi har allerede 179 samlet på et behandlings hjem som hedder regeringen - måske de syge kan komme i arbejds prøvning der for at vise de kan slå en prut uden at grine.

    til hele Mellemøsten og alle sorte i Afrika - undgå Danmark vi har en Pandemi af psykisk karakter - Danmark svar på den dybe tallerken er Alis som snart vil tage affære overfor folk som har fået deres kiks frataget da de var unge..Hendes have er stor så bare kom der er masser plads i Allisstan....hun er lidt genert men når hun får en ordentlig dreng til at klare revnen som er et problem så skal det nok gå alt sammen. Jeg vil så´advisere kommunen at hun udføre et så dejligt integration program som at få huller lukket i integrationen.


  • #2   20. okt 2017 Grunden til, at han er kommet herop er, at han har fået at vide, at heroppe kan han "leve" af sine mange børn. Så behøver han aldrig mere gå på arbejde, for at forsørge sig og sin familie!

    Der er stor sandsynlighed for, at hans historie snart bliver gennemhullet, og han reelt har boet i et andet land i lang tid, hvor hans koner og afkom bor i sikkerhed.

    Hans problem er reelt, at dernede er han nødt til at arbejde for sin løn, og lade koner og børn arbejde og tjene til familiens overlevelse. Var han blevet dernede, havde han ikke haft tid til at gå og blive psykisk syg!

    Jeg lyder sikkert negativ, men har oplevet masser af eksempler på folk, der bare er fulgt med strømmen, (og har haft penge til det) uden at være virkelige krigsflygtninge.


  • #3   21. okt 2017 Ja, Danmark er forfærdelig, for de hjemløse kan de ikke tage sig af, men dem der kommer til, de får både i pose og sæk, bunduretfærdigt smiley smiley smiley

  • #5   21. okt 2017 Ja, alt det man kan søge og få afslag, det er ubegrænset. Men jeg så et sørgeligt indslag i går om en ung mand på 32, som KOMMUNEN ikke kunne hjælpe. Hjemløse kan ikke få.

  • #8   22. okt 2017 Det kan være, det kommer, det sidste tog er ikke kørt endnu smiley

  • #12   23. okt 2017 Efter hvad jeg har hørt så er det svampe forgiftning, og de har selv plukket dem,. "2 af børnene er døde,

  • #13   23. okt 2017 Ja, det har jeg også hørt, men hvordan går det med den øvrige familie, det har jeg ikke hørt ??


  • #16   23. okt 2017 En skøn gave at få og betænksomt smiley

    Jeg elsker naturen, jeg synes vores natur er ualmindelig smuk pt og fristende er at plukke svampe, tage med hjem og lave spændende retter af dem, men mit kendskab er ikke godt nok.

    Jeg må igang med at studere, hvilke svampe jeg absolut ikke skal tage med hjem smiley


  • #17   23. okt 2017 #15 - det er godt nok alvorligt, men tænk, at det kan lade sig gøre, det er nok leveren, uhyggeligt er det smiley

  • #19   23. okt 2017 Ja - det er uhyggeligt - jeg er også sikker på, at vi lærte noget om det i biologitimerne, men det er ved at være mange år siden, så jeg kan ikke helt huske det.

    Og at være spejder er rigtigt godt på mange måder smiley


  • #21   24. okt 2017 Haft masser af hjælp ??

  • #23   24. okt 2017 Nu udtaler et familiemedlem, at det ikke har noget med svampegifte at gøre, det bliver mere og mere interessant smiley

  • #24   24. okt 2017 fodsvamp

  • #25   24. okt 2017 Det er ikke godt at vide, mystisk er det.

  • #27   24. okt 2017 Ja, det må være et 1000,- kr. spørgsmål, Nasty smiley

  • #29   24. okt 2017 Ja - de har en indstilling til ting, vi slet ikke forstå på vores breddegrader, men nu betaler vi for god pleje og operationer, sagsbehandling og hvad ved jeg, men sådan er vi bare i Danmark, ingen smalle steder i bredgade smiley

  • #31   26. okt 2017 Alle nuværende regeringer har skylden, så det kan være hvilke som helst parti bogstaver.

    Men spørgsmålet er, hvordan kommer de ind i landet, er der ikke grænsekontrol ??


Kommentér på:
uretfærdig behandling.

Annonce