{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
349 visninger | Oprettet:

Den gratis fornøjelse {{forumTopicSubject}}

I 10 år har alle kvit og frit kunne se Nationalmuseets udstillinger og de faste udstillinger på Statens Museum for Kunst.

Ja det var engang stats kultur skal koste penge og det gør det så nu....

Der skal jo spares og så skal skatteydere betale for kultur - fuck jer, tror i at jeg vil betale for jeres juks - tænk igen.

Besparelser fedtes af på borgere 110 - 120 kr for at se nogle gamle rådne malerier eller noget ny kunst - står der idiot på ryggen?

110 kr kan man fandme få en ret god flaske vin og se jeres skrammel på nettet.

Kommentarer på:  Den gratis fornøjelse
  • #1   29. sep Off Topic

et nysgerrigt spørgsmål - sig mig engang polysl er du stadigvæk i Danmark, eller skriver du fra Portugal?

• #2   29. sep Skal lige have nogle kommunale samtaler ellers skulle jeg være i Portugal fra den. 14 . 10 - 2017, min server skal med på turen i container samt flere andre ting.

Så fra den dato er jeg nok ikke lige her nogle dage.

• #3   29. sep OK polysl

så er det bare med

• #4   29. sep Golf kysten gg

• #5   29. sep Polysl ja man græmmes grundet politikerne jo ellers taler om kultur og dens vigtighed også ser vi jo hvad deres tale om kultur er værd 100 - 120.kr for at se egen kultur, jeg kan nu godt li alle de gode mallerier OSV. men syntes det er sjofelt at tage penge ud af folks lommer bare fordi de vil have skattelettelser

• #6   1. okt Tjah ~ men det er da en gammel nyhed polysl... Entre blev genindført i april 2016 altså for HALVANDET år siden.... Og besøgstallet er IKKE faldet af den grund.

• #7   1. okt dejligt at høre fra dig igen Torben. Vi har efterlyst dig, håber at alt er okay hos dig.

• #8   1. okt Tak Kisser... Har I efterltst mig? Jamen dog ~ det har jeg ikke set...
    Ganske vist har jeg været mindre på af flere årsager men jeg HAR da været på..

• #9   6. okt Der er vel også noget der, som skal vedligeholdes og er det så meget, det koster, vel ikke i vore dage. Vi skal værne og glæde os over, hvad vi har af kultur, værdier og lignende, det er mere vigtigt end nogensinde før

Og holda op, der er ikke mange dage til du siger farvel til gode Danmark, du kommer da til at savne Danmark, du vil blive så træt af at tale portugisisk, for når jeg tænker på din formulering, så er den vel ikke lige til at oversætte til portugisisk, men så kan du jo gå på her.

Vil ønske dig held og lykke med din flytning og håber, du må få det godt i Portu g a l

• #10   6. okt Jetset

der er meget der skal vedligeholdes, det udvendige betaler vi til som bliver udført af et firma, Hel facaden skal pudses op.

Køkken, bad må vente lidt da det er en ret dyr post. Ellers bliver det i første omgang mit server rum som skal laves med en branddør af metal + karm, det er også et rum hvor vores dyre ting som pc, tv, og andet udstyr kan opbevares når vi er i Danmark.

• #11   6. okt Ja, og ting tager vel tid i Portugal, der er mega varmt - og så er det vel også mere udendørs alting foregår og køkken, man går vel ud og spiser, men det lyder da spændende

• #12   6. okt jetset

Ja det kan faktisk ikke betale sig at lave mad selv - og da jeg ikke er ret stiv i at tilberede skaldyr og fisk så er det åbenlyst logisk at spise ude til små penge men derfor kan der godt være et køkken med lige de vigtige ting.

Billedet er taget på den anden bred hvor alle portvins husene er...

• #13   6. okt Ja, det ser hyggeligt ud og uden stress, jeg mindes ikke at have set en syd europære have stress, men det kan selvfølgelige have ændret sig, det er flere år siden, jeg har været syd på

• #14   6. okt Jetset

Jeg kan huske en tysk novelle som hed på dansk" til vejen og dagen"

På en strand i grækenland står en rig mand og betragter hvor fiskere trak deres både op med dagens fangst.

Han spørger grækeren: hvorfor har du ikke flere både så du kan fange flere fisk og få en endnu større flåde.?

Grækeren kigger på han målløs og siger:

Jeg har til vejen og dagen og i morgen tager jeg ud og fisker igen.

Det er kuren imod stress..

Så kunne man spørge hvem der mentalt hviler i sig selv?

Klokkeklart er det grækeren.....

• #15   6. okt Ja, grækeren har altid tid, det er også min erfaring, jeg har rejst meget i det græske og har aldrig mødt en græker der har stress og med det, så har de altid tid, men de har så også en sjov indstilling - de er ikke så påpasselige med det økonomiske, det fandt vi ud af for nogle år tilbage, de skylder EU jeg ved ikke hvor meget - men de skulle heller ikke have sagt ja til EUROen, alt blev bare så mega dyrt, synd og skam.

Kommentér på:
Den gratis fornøjelse