{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
369 visninger | Oprettet:

Muhh billeder {{forumTopicSubject}}

På fredag åbner Skovgaard Museet i Viborg en udstilling, der allerede nu har skabt en voldsom debat. Med på udstillingen er blandt andet et billede, hvor Jesus på korset er nedsunket i kunstnerens urin.

>De har afvist at udstille Vestergaards billeder, så hellere gå sikker og pisse kristne af. Det er ikke farligt og man behøver ikke at være bange for en bombe i turbanen.

Udstillingen hedder Billedstorm. Formålet er at vise, hvordan blasfemi siden reformationen har provokeret og skræmt publikum.

Nå....? jeg lader den stribe stå over for læserne.

Mere lort..............

Den berømte lort på dåse af Manzoni og et glas med dele fra Bjørn Nørgaards parterede hest er også med på udstillingen, men her er ingen Muhammed-tegninger, som ellers har været omdrejningspunktet for blasfemidebatten de sidste 10 år.

musserne har vundet krigen - ingen med respekt for sig selv vil rage tegningerne til sig og vise dem men alt andet lort vil man godt....

Jamen dobbelt moralen hersker - censuren hersker sat af muslimer, hvad man så viser af jesus rager dem en papskid og de gnider sig i de kamel fingre hvis de ikke er hugget af.

Sikke en liberal kultur vi har - meget alsidig må jeg sige - ikke noget med muslimer, moskeer, cut at læber, sorte sække, sorte slyngel fra Anders And. Så hellere pisse kristne af for de gider ikke bombe for de er faktisk pisse ligeglade.

Kristne kan ikke forenes - muslimer kan - som også viser at vi havde flere milliarder imod os - hvis man gjorde det samme med jesus så var der kun en luder og en lommetyv som lige stod og og sagde hey....

Danskere er gode til at lægge sig fladt ned, selv biskopper som tillader at muslimer prædiker i danske kirker - ja så er sutten tabt - Danmark er tabt.

Kommentarer på:  Muhh billeder
  • #1   27. sep De har da ikke afvist Vestergårds billede, men de har valgt en udstilling som de mener er bedst.

Et galleri er en forretning der skal tjene penge, og derfor har de nok valgt deres forretning i stedet for en politisk stillingtagen.

• #2   27. sep Ole

Og så mener du at man godt kan udstille jesus nedsænket i pis? det er sgu da dobbelt moral der vil noget. Er kristendom ikke her politisk?

Jeg er så ikke lige klar over at Jesus i pis er en god forretning - men så blev man så klogere.

eller en lort på dåse...

• #3   27. sep Steen mener du vi skal bestemme over gallerierne.

Og jeg vil da gerne vide, hvor du lige ser mig tage stilling til noget fra den udstilling?

Men jeg er da ikke modstander af, hvis nogen gerne vil stå på Rådhuspladsen med muhammed tegninger, men jeg har noget imod, at nogen skal bestemme over en privat galleri, og hvad de udstiller eller ikke udstiller.

• #4   27. sep Hvis man ikke tør vise karikaturer med Muhammed, så skal man heller ikke gøre det med Jesus!!!
    Hvis det kommer til at foregå på den måde, håber jeg, der er en sand kristen, der brænder museet af.

• #5   27. sep Det eneste der er galt her er en idiotisk museums-leder, der kun tænker på
    en fyldt tegnedreng.

• #6   27. sep Vil i virkelig have diktatur, så dem der vil se muhammed med en bombe skal bestemme over private og deres forretning.

Hedder det ikke diktatur.?

• #7   27. sep Ole.

Man kunne også sige, at de private med deres forretninger underkaster sig muslimerne af frygt.
    Lyder det bedre?

• #8   27. sep Nej,

• #9   28. sep ole

Nej jeg skal ikke bestemme hvad de skal vise, jeg undre mig bare over at man fravælger muhhammed tegningerne og viser jesus nedsunket i kunstners pis.

Mon ikke der er kristne som godt kan blive krænket over det,? på den ene side vil man ikke krænke muslimer, men godt kristne.

Vi kunne bare se for flere år siden med jesus sandalerne, hvor kristne blev harme over det og forlangte de blevet taget af hylderne - det blev de.

• #10   28. sep Det er dog utroligt at nogen gider ofre tid på at gå ind og glo på sådan noget pis.
    Det siger mere om dem end om kunstneren. Han gør det for penge, og han ved at folk er dumme nok til at betale.

• #11   28. sep Der er jo nærmest landesorg i Danmark fordi nogen ikke vil vise muhammed tegningerne.

Hvad med at lave et gavlmaleri på de huse, hvor folk bor der så gerne vil se de tegninger.

Ballade for balladens skyld, for allr fortæller jo, at de ikke ser noget galt i muhammed tegningerne.

• #12   28. sep Det jeg ser i Muhammed tegningerne, at der er noget om det. Og igen synes jeg Inger Støjberg står frem og benytter sig af vores ytringsfrihed, men nogen kan bare ikke klare det. Jeg tror også, jeg vil have den baggrund på min Tablet

• #13   28. sep Næsten alle modige gemmer sig, de står jo ikke frem.

Hvorfor?

• #14   28. sep Ole Lande sorg prøv at google så er der vist ikke lande sorg mere stilhed. Men det var vist også i Viborg at biskop tillod muslimer at prædike i kirker. Det kan man kalde en shitstorm som man så - så bare man er kristen så kan man pisse og skide på de kristne værdier helt gratis uden en som gør noget andet de har det i kæften.

Ikke en kæft gider skrive lange kommentarer omkring afbrænding af kristne kirker i hele verden..... det er bare en skide fodnote som at lykke har fået fodsvamp.

• #15   29. sep I den danske folkekirke er alle velkommen

Men denne her sag lugter af hensynsbetændelse eller "den skubber vi lige ind under gulvtæppet" attitude.

Kommentér på:
Muhh billeder