{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Overraskende {{forumTopicSubject}}

Jeg faldt over den her video som jeg godt ved er iscenesat men at se folk som ikke ved det og specielt ikke den lille pige som giver en mønt til en enkel musikere og så tager det fat til et helt orkester OG sangere til folk forbløffelse - jeg er imponeret over den her stunt.

FANTASTISK - FANTASTISK - FANTASTISK - FANTASTISK

https://www.youtube.com/watch?v=fj6r3-sQr58


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overraskende
  • #1   12. jul 2017 Polysl.

    Det hedder en "Flash mob", Copenhagen Phil, eller sjællands symfoniorkester har gjort det samme, jeg vedlægger her en fra københavns hovedbanegård med Ravels Bolero.

    https://www.youtube.com/watch?v=mrEk06XXaAw


  • #2   13. jul 2017 <Markgreven

    Den er da jammerlig i forhold til den jeg viser, den jeg har lagt er meget mere overraskende, innovativ og bedre filmet.Jeg vil sige den er numero uno hvis man taler om flash mob


  • #3   13. jul 2017 Polysl.

    Du må være tonedøv, sorry.

    Ham der starter med bassen, kan slet ikke spille.

    Omvendt er er den jeg viser dig med både trommeslageren fra Safri Duo, samt to verdensberømtheder der spiller i Københavns strygekvartet.

    Det er meget mere kvalitet!

    Måske skulle du læse kommentarerne på You Tube.


  • #4   14. jul 2017 Så må jeg være tonedøv, jeg kigger på hele det overraskende plot, hvordan børn reagerer - og ja det er i HD noget bedre end det jeg har lagt, men jeg finder det stift, kedeligt, lige på nær nogle af musikerne.

    Hvor mange børn var lige begejstret? når man børnene når man alle. Nej det her er for stift.


  • #5   14. jul 2017 Polysl.

    Jamen hvis det, det kommer an på, må du jo falde i svime over denne her.

    https://www.youtube.com/watch?v=gww9_S4PNV0


  • #6   14. jul 2017 Nej de kan ikke nå den på en meter de burde spille ude i Vollsmose centreret så de kan få nogle grønsager med hjem - plottet, pompøsiteten, det er ikke i min verden bare musik hvis man skal kigge på overraskelsen, alle de børn som bliver påvirket - jeg ser ingen børn, jeg ser noget der er for stift organiseret - de spiller godt men det er sgu kedeligt.

  • #7   14. jul 2017 Polysl.

    Nu er der både små børn og næsten babyer med...

    Jeg fatter ikke rigtigt hvorfor du har gjort det her til en konkurrence om hvad der er bedst.

    Men når det er det du vil have, vil jeg mene, at de musikere du præsentere i dit indlæg, er amatørmusikere, og ikke specielt gode....
    Jeg kan overraske børn med et stykke vingummi, det behøves jeg vel ikke Beethovens 9.ende symfoni til.


  • #8   17. jul 2017 ravel Bolere er gab.....gab gab..og en copycat at Spane...kan danskere ikke lave noget selv uden at efterligne - Bolero er det rene gab.....

    Måske det kan anbefales som sovemedicin - har prøvet det og det virker, bedre en apoteket. Elsker musik imens jeg er i gang med at sove....


  • #9   18. jul 2017 Det er vel en smag sag....

    Må jeg minde dig om at Beethoven var tysker....?

    Skal han så kun spilles af tyskere, og vi skal kun spille Carl Nielsen..... Copycat???


  • #10   18. jul 2017 jeg mener, at den danske flash mob er lavet meget senere end den spanske Flash mob udgave.

    Og ja det er en smagssag

    Copycat mener jeg samme musik som en tidligere flash mob.


  • #11   18. jul 2017 Polysl.
    "Copycat mener jeg samme musik som en tidligere flash mob. "

    Der er adskillige udgaver af Beethovens 9´ende som flashmob, så særligt originalt er det ikke.


Kommentér på:
Overraskende

Annonce